DJ's @ Home op TMF komt terug

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

hahah :D
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zijn er hier mensen die vroeger stil konden staan op de Bonzai klassiekers ? Toen waren we toch ook zo gek om er op te springen en te doen. En we bleven maar springen toen ze er nog een Dance Opera of een Music Man over hene gooide ! Nu zie je net hetzelfde met Jump en Hardstyle... Wij zeggen nu net hetzelfde wat onze ouders toen dachtten...

Dus heeft ouderdom er mee te maken, dan zeg ik keihard... Ja !
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

jump

Bericht door ProgressNation »

idd we worden oud.

sommige jump komt in de buurt van techno, heb ooit stukje van The Playboyz dj set gehoord en dat klonk als rechtoe-rechtaan eind jaren 90 techno met early 90s rave gimmicks erover. die vielen nog goed mee, maar helaas kwam het volk pas los toen één of andere Oh-resident jump met kindermelodietjes begon te draaien (laat ons het de huidige happy hardcore noemen). Als jump naar het genre van The Playboyz enzo evolueert kan ik ermee leven, maar die kinderjump is zo beschamend.

Maar we moeten toegeven dat er in de jaren 80 en jaren 90 ook een pak brol uitgekomen is. Er zijn new beat en bonzai nummers die ook niet om aan te horen zijn.

We moeten mee hé, erger me op het werk dood bij van die mensen die muzikaal in hun tijd zijn blijven steken, en alles daarna slecht vinden. Zo wil ik niet worden :lol:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: jump

Bericht door djaxxie »

ProgressNation schreef: We moeten mee hé, erger me op het werk dood bij van die mensen die muzikaal in hun tijd zijn blijven steken, en alles daarna slecht vinden. Zo wil ik niet worden :lol:
Dat laatste vind ik zever ze maat, dus je moet naar dingen gaan luisteren die je beschamend slecht vind omdat je op een bepaalde manier wil overkomen bij de mensen --> Verkeerd bezig ze!
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Re: jump

Bericht door ProgressNation »

djaxxie schreef:
ProgressNation schreef: We moeten mee hé, erger me op het werk dood bij van die mensen die muzikaal in hun tijd zijn blijven steken, en alles daarna slecht vinden. Zo wil ik niet worden :lol:
Dat laatste vind ik zever ze maat, dus je moet naar dingen gaan luisteren die je beschamend slecht vind omdat je op een bepaalde manier wil overkomen bij de mensen --> Verkeerd bezig ze!
Hangt ervan af! Enkel de goeie dingen deruit selecteren ;) Ook al zijn dat er voor mij heel erg weinig binnen dat genre. Maar ik blijf graag op de hoogte van nieuwe muziek (en genres) ... dus af en toe moet je toch is naar genres luisteren die u minder liggen om te weten wat er bij "sommige" 16 jarigen leeft. Gewoon uit nieuwsgierigheid, daarom vind ik het nog niet goed.
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 apr 2007, 15:31

Re: jump

Bericht door RedArno »

ProgressNation schreef:
Hangt ervan af! Enkel de goeie dingen deruit selecteren ;) Ook al zijn dat er voor mij heel erg weinig binnen dat genre. Maar ik blijf graag op de hoogte van nieuwe muziek (en genres) ... dus af en toe moet je toch is naar genres luisteren die u minder liggen om te weten wat er bij "sommige" 16 jarigen leeft. Gewoon uit nieuwsgierigheid, daarom vind ik het nog niet goed.
Volledig mee eens ... Ik ben ook helemaal niet mee met de jumprage van tegenwoordig(de meeste jumpnrs hebben sampels van platen waar ik in den tijd op loos ging) maar heb zo is een setje in men mp3speler gestoken en opgezet op de fitness ...damn daar is da echt wel ideaal voor ;-)
Do the thang that keep the smile on your faces ...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

dj's

Bericht door ProgressNation »

iemand al gekeken???

Al leuke momenten meegemaakt.

Daarnet legden ze de ongecensureerde versie van Outhere Brothers (Don't Stop) op :D
Z'n mixen zijn wel ok (cd), muziek commercieel maar zit wel goed in elkaar.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

nee gemist, lig al enkele dagen met onregelmatige perioden te maffen wegens ziekte, anders had ik wel willen zien welke snoodaards het aandurven om buiten de lijntjes te kleuren :)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Nostalgie90 schreef:nee gemist, lig al enkele dagen met onregelmatige perioden te maffen wegens ziekte, anders had ik wel willen zien welke snoodaards het aandurven om buiten de lijntjes te kleuren :)
kan ook achteraf kijken via www.tmf.be :D

zwijg ervan, kheb donderdag tot 16u liggen maffen ... :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef: zwijg ervan, kheb donderdag tot 16u liggen maffen ... :lol:
ook ziek? :-)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kheb er nog wel enkele op mp3 dacht ik van in den tijd....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: dj's

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef:Daarnet legden ze de ongecensureerde versie van Outhere Brothers (Don't Stop) op :D
Z'n mixen zijn wel ok (cd), muziek commercieel maar zit wel goed in elkaar.
Idd goede warm up zou ik zeggen, leuke mix idd
Is toch al een betere dj dan in het gemiddelde dans-cafeeke ...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Nostalgie90 schreef:
ProgressNation schreef: zwijg ervan, kheb donderdag tot 16u liggen maffen ... :lol:
ook ziek? :-)
Al tijdje last van m'n maag en lever :D 's Nachts wakker en onderdag kapot :) Denk dat het gewoon griep is, want al tijdje niet overdreven veel meer gedronken.

2de kandidaat vond ik leuke muziekkeuze, maar bij overgang van 1ste naar 2de nummer zijn ze redelijk de mist ingegaan.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Oh man gisteren was het lachen met the dj's, nog nooit zo'n uitslovers gezien die waren daar met 2 man aan die mixer en TT's aan het raggen dat het beschamend was!
Als dat de nieuwe stijl is van de super dj's amai men gat!
Plaatjes rustig hun verhaal laten vertellen hoort er niet meer bij...

Die met zijne rooie t-shirt begint na ne minuut of 8 serieus op de zenuwen te werken, ook van zijn collega dj precies :D
http://www.tmf.be/v4/music/mediaplayer/ ... &quality=1
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Zo overdreven aan die knoppen zitten draaien zeg. Die met zijn rood t-shirtje denkt dat m de muziek live aan het maken is zeker. Ik word echt nerveus van die kerel. In plaats van altijd aan die knoppen te staan draaien zou hij de muziek beter laten doen, wreed ambetant die toonregelingen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten