DJ's @ Home op TMF komt terug

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ooit toch ook wel 2 serieuze goei dj's gezien Back 2 Back... was denk Techno setje. + heb ik er ooit ook eens ene horen RnB mixen dat het niet meer schoon was... Perfect !
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

Nostalgie90 schreef:Goh der zaten soms wel goei tussen maar ik heb toch ook meerdere keren eens goe gelachen met die mannen hunne serieuze kop want er mag daar tijdens de opnames precies niet gelachen worden! De bomma en suikernonkel mee op de stoel in hun slaapkamer om toch publiek te hebben en dan wat cheape (jb systems) effecten errond en dan maar gaan komaan! :lol:

En als de dj's ook terugkomen lieft op verplaatsing in een fatsoeknlijke keet zoals indertijd de danssalon editie's toen TMF juist in Vlaanderen begon!
wou het juist ook zeggen. mama, papa en klein zusje erbij. heel fier dat hun zoon op tv kwam. twas soms wel echt lachen, maar er zaten ook wel goei dj's bij
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ThaMan schreef:Ooit toch ook wel 2 serieuze goei dj's gezien Back 2 Back... was denk Techno setje. + heb ik er ooit ook eens ene horen RnB mixen dat het niet meer schoon was... Perfect !
jep b2b op vier decks, herinner ik me ook nog. Voor de rest was het vaak huilen met de pet op
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

varth schreef:
ThaMan schreef:Ooit toch ook wel 2 serieuze goei dj's gezien Back 2 Back... was denk Techno setje. + heb ik er ooit ook eens ene horen RnB mixen dat het niet meer schoon was... Perfect !
jep b2b op vier decks, herinner ik me ook nog. Voor de rest was het vaak huilen met de pet op
die zitten ook nog in men geheugen .. voor de rest was het soms wel gieren .. op hun kamerke met hun drie gekleurde spots etc .. en maar moeite doen om enen deftige beatmatch te maken
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik heb da altijd ge voligt was wel goeie muziek maar hoe da nu gaat zijn met die jump ppppppppppffffffffffffffff :-D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

baccardisboy schreef:ik heb da altijd ge voligt was wel goeie muziek maar hoe da nu gaat zijn met die jump ppppppppppffffffffffffffff :-D
Ja en de bomma en bompa gaan hun heup nog eens ontwrichten door mee te gaan jumpen, precies de foxtrot zei den bompa ... ik kan me het al voorstellen!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

TMF NL zend trouwen ook een programma uit genaamd "TMF Jump"... is wel een hype die serieus populair is hoor.
En weet je wat het ook is, het is echt wel super fun om jump en HS te mixen, geeft mij een beetje een techno gevoel waar je nog eens echt moet werken achter de decks (draaien met die knopkes, fader constant gebruiken..) Met wekelijks op vrijdag avond tussen de 800 en de 1000 luisteraars kan je dit niet niks meer noemen.
Meeste luisteraars dat we ooit hebben gehad op Livesets.com met retro was amper 130mensen dat slinkte naar 60 :(

Dus tuurlijk ga je nu meer Jump en Trance dj's krijgen...
Ikzelf vind dat je er niks op tegen kan hebben, ieder zijn ding zeg ik dan..
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ach ja op mijn 16e kon ik gelijkaardige stijl nog goed smaken, Bonzaï en consoorten was al even marginaal als jump maar het is het chachet dat voor mij de stijl een beetje cheap maakt ... met alle respect want er zit natuurlijk ook goede dingen tussen.
Nu speel ik enkel nog dingen voor te chillen, waar ik niet gegeneerd voor ben om de knop nog eens vollen bak te steken, iets wat me innerlijke rust geeft en geen andrenaline om dan de gazon tegen 200 per uur te kunnen afrijden!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Nostalgie90 schreef:Ach ja op mijn 16e kon ik gelijkaardige stijl nog goed smaken, Bonzaï en consoorten was al even marginaal als jump maar het is het chachet dat voor mij de stijl een beetje cheap maakt ... met alle respect want er zit natuurlijk ook goede dingen tussen.
Nu speel ik enkel nog dingen voor te chillen, waar ik niet gegeneerd voor ben om de knop nog eens vollen bak te steken, iets wat me innerlijke rust geeft en geen andrenaline om dan de gazon tegen 200 per uur te kunnen afrijden!
Onze leeftijd zal er wel voor iets tussenzitten ook zeker 8)
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

ThaMan schreef:TMF NL zend trouwen ook een programma uit genaamd "TMF Jump"... is wel een hype die serieus populair is hoor.
En weet je wat het ook is, het is echt wel super fun om jump en HS te mixen, geeft mij een beetje een techno gevoel waar je nog eens echt moet werken achter de decks (draaien met die knopkes, fader constant gebruiken..) Met wekelijks op vrijdag avond tussen de 800 en de 1000 luisteraars kan je dit niet niks meer noemen.
Meeste luisteraars dat we ooit hebben gehad op Livesets.com met retro was amper 130mensen dat slinkte naar 60 :(

Dus tuurlijk ga je nu meer Jump en Trance dj's krijgen...
Ikzelf vind dat je er niks op tegen kan hebben, ieder zijn ding zeg ik dan..
Zolang de jumpers hun jumpkunst maar uitoefenen op de juiste muziek, maar niet op muziek waar het niet op gepast is, want daar krijg ik het van..
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef: Onze leeftijd zal er wel voor iets tussenzitten ook zeker 8)
Ja wss wel, wat me opvalt dat ik steeds meer naar vervlogen rariteiten op zoek ben want er is nog veel te leren. In sommige dingen zit toch een meerwaarde, die ontdek je pas als oude zak... :D
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

jump

Bericht door ProgressNation »

Zelfs Engeland zou nu moeten geloven aan de Belgische jump-hype, die naar het schijnt populairder aan het worden dan hun eigen UK-hardhouse :oops: We slaan weer een mooi figuur in het buitenland, nog een chance dat we niet mogen meedoen aan het songfestival :lol:

Alles zijn tijd, zal wel overwaaien 8) Denk dat we binnenkort ook een TMF Jump in België mogen verwachten. We kunnen enkel maar hopen dat ze met ouder te worden ook meer interesse krijgen in betere genres.


+ inderdaad, het bestond vroeger toch ook. vooral dan die happy hardcore toestanden, verschillen niet zoveel met jump. Feit is dat men met ouder worden nog enkel terugdenkt aan de goeie dingen en de slechte vergeet.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik heb de CD Jump 2007 gisteren beluisterd, en zooooooooo slecht vond ik da nu toch ook weer niet. Alleszinds beter dan die boring elektro toestanden.
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 apr 2007, 15:31

Bericht door RedArno »

Moest iemand die oude afleveringen op Youtube kunnen zwieren... dat zou een enorm succes hebben denk ik ... meestal om te lachen ;-)
Do the thang that keep the smile on your faces ...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

RedArno schreef:Moest iemand die oude afleveringen op Youtube kunnen zwieren... dat zou een enorm succes hebben denk ik ... meestal om te lachen ;-)
Ha ja en dan editen en er slagermuziek bijzetten ...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten