Heb hem onlangs gezien en beziggehoord in de h2o kon me niet echt overtuigen, lijkt me een irritant, arrogante etterbak. Ze hadden hem bijna geweigerd a/d deur, echt gebeurd!
Sorry hoor thaman maar dat vind ik heel laag van je hoor iemand zo becritiseren als je hem zelf niet kent.samen met die andere Ahole Dj Ghost
klopt als een bus, maar naar het schijnt was mr Jefferson zijn set in de Mirano vorige week of de week ervoor ook alles behalve goed. Lees vooral veel makkelijke hits.ThaMan schreef:
ik citeer Marshall Jefferson
"willen de mensen die geen talent hebben, er aub mee stoppen zodat ik het wat gemakkelijker heb om enkel de goede stuff te kunnen kopen"
Tsja ieder zijn mening he...
Tsja dat is wat ze noemen op SAFE draaien he, is zo klote dat dat gebeurt en dat ge tegenwoordig aan weinig dj's kunt horen wie er eigenlijk aan het draaien is.varth schreef:Ik wil daarmee gewoon zeggen dat veel mensen artistiek gezien veel potentieel hebben/het nog wel kunnen, maar dat ze in eerste instantie muziek draaien/maken omdat het hun broodwinning is. Dan moet ge commercieel gezien wel scoren, en dat doet men dezer dagen niet door muziek voor een beperkt kennerspubliek te draaien/producen. Muziek die bij een groot publiek moet aanslaan, moet nu eenmaal toegangkelijk genoeg zijn. Ik denk niet (ik weet het niet he) dat iemand als Armani of Ghost nog een andere job hebben buiten muziek draaien en producen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten