Komen "de tijden" terug

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:38
Locatie: Tessenderlo

Bericht door Bramb0 »

Ik heb is eens op ene avond 180 euro opgedaan... Benk nie trots op maar had het ook pas gezien toen ik thuis kwam!! Je bent dan ook al wat vriendelijker als je in de juiste stemming zit he :o . :)
Haaaaaa, Weekend!!!!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik heb vrijdag maar 15 euro opgedaan :D

Leve de fuifkes met de zuipkaarten!

Ben daar trouwens een LC'er tegen gekomen die blijkbaar wat straffer gerief binnen had :eek: :D
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

haha, hoe hard, kennen we hem :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Jones schreef:
lady_of the night schreef: das echt, vroeger was het alleen maar feesten. Daar lagen we alleen van wakker.
En als ik nu naar de klein mannen(16) bij me in de familie kijk en ik hoor die praten . Dan krijg ik bijna een beslag.
En ik was gewoon nog erger dan hun vroeger. Ma het spreekwoord zegt het: voor ne goeie boswachter te zijn moet ge eerst ne topstroper zijn geweest.
Geloof me ik was ne topstroper dus als hier ooit klein mannen komen dan vrees ik dat die heel goed moeten worden in verhaaltjes op spelden.
Tja verstand komt blijkbaar toch met de jaren... En de jaren zijn jammer genoeg gekomen.
Ik wil kik ook aleen maar feesten en liefst 3 dagen aan een stuk ma mijn ouders worden KRIMINEEL HYSTERISCH als ek 1 dag om 12u thuis kwam dusja, da zit der vo mij spijtig genoeg ni in :) evenals da het massas geld kost:)
lol, mijn ouders waren toen soms ook massahysterisch maar de jeugd van toen trok het zich wss minder aan :D

Tegen dat ze iets gezegd hadden stond ik weer al op vertrekken :D
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

ja mja, waar moet ek het geld halen eh...
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

geld

Bericht door ProgressNation »

lol we zijn ooit es de Kings niet meer buitengemogen omdat we geen geld meer hadden voor een fooi :D

Er zijn ook niet veel gelegenheden meer om meerdere dagen na elkaar weg te gaan (vooral onder dag).
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

't is zoals hier gezegd da iedereen wel zijn eigen tijden maakt. Als ik mijn madam haar verhalen hoor zennek wel 4 jaar te laat geboren. want 'k ben spijtig genoeg niet naar boccaccio, the globe, balmoral,... kunnen gaan.

Maar heb wel mijn deel van schitterende (en ook minder schitterende) momenten meegemaakt. kwestie van financien voor uit te gaan. tja nu is't wel belachelijk duur. Vroeger kreegek wel geld van mijn ouders, maar da was bijlange ni genoeg. 'k had alternatieve manieren om mijn uitgaan te bekostigen :cool: :cool: :cool:

man, man,man Moet wel zeggen da als ik nu aan vroeger terugdenk moet ik toch ne goeien engelbewaarder hebben :D :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

jeec426 schreef: man, man,man Moet wel zeggen da als ik nu aan vroeger terugdenk moet ik toch ne goeien engelbewaarder hebben :D :D
amen to that .. da denk ik nu ook veel .. 8)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

ja mja, ik ben zo ni echt voor die "alternatieve manieren" om men uitgaan te bekostigen :p

hehe mja kom ik amuseer mij nu ook genoeg ze, ma nekeer dak nimmer thuis woon zalt pas zalig zijn komde thuis waneer ge wilt :)
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

gij denkt dat? dan pas ga je op uw sentjes beginnen letten want ge gaat uw rekeningen moeten kunnen betalen :lol:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Jones schreef:ja mja, ik ben zo ni echt voor die "alternatieve manieren" om men uitgaan te bekostigen :p
Ik ook nimeer. Ne mens moest iets zoeken he om alles te kunnen betalen. Heb nooit geen weekendjob gedaan dus jah schiet er niveel over.

easy money :cool: :cool:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Ach... De tijden van toen... Onuitwisbaar!

Op mijn 14e met het meest foute hawaïaans hemd naar Dixies (niet binnengelaten omwille de leeftijd en dan met zijn allen maar een wandeling van 2 uur terug naar huis te maken). Mijn ouders waren er ni tevreden mee!

Op mijn 15 opnieuw niet toegelaten tot Dixies (Thunderdome met Chuckie), echter het geluk dat die avond gepresenteerd werd door The Art'roses en dat hun stempel makkelijk na te maken was in het frituurtje net naast de ingang. :D Om de een of andere reden was mijn eerste uitstap naar Dixies voldoende voor mijn ouders om me nadien geen 'uur' meer te geven. Sindsdien dus pas thuis als de vogels al deftig aan het kwetteren waren.

Eens de drugs hun intrede deden (november '95) steeds hetzelfde ritueel: eerst zoveel mogelijk fruit en zuivel eten, in bed kruipen en meestal wel in slaap sukkelend om dan 3u later wakker gemaakt te worden omdat het etenstijd is :mad: Eerst naar de badkamer om de pupillen te checken. Eens aan de tafel gezeten, mijn moeder die me van top tot teen bekeek... Het gekende uitvlucht: Het waren steeds die verdomde stroboscopen die mijn pupillen zo groot deden staan, was een klassieker. De pistolets werden met veeeeel moeite naar binnen gewerkt :oops:

Op een bepaald moment is het drugsverhaal toch uitgekomen en dan nog door de moeder van de vriend waar ik af en toe mijn gerief kocht. Mijn vader heeft me toen geslepen vragen gesteld totdat het ontkennen niet meer mogelijk was.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

SpAcErR schreef:
Op een bepaald moment is het drugsverhaal toch uitgekomen en dan nog door de moeder van de vriend waar ik af en toe mijn gerief kocht. Mijn vader heeft me toen geslepen vragen gesteld totdat het ontkennen niet meer mogelijk was.
Hoe is het dan afgelopen é? :-)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

om effe droog back on topic gaan: neen, "de tijden" komen niet meer terug
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten