Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

the pimper schreef:ik ook ga mijne birthday vieren, hopelijk als ik deze keer ne cd koop da ik wel de goede meekrijg :-D
als je het hebt over een cd van de avond dat je daar bent dan zal ik u moeten teleurstellen want er wordt niets meer opgenomen en verkocht in Illusion...

grtz
mi vario es primeiro
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

huh en voor welke reden :?
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

the pimper schreef:huh en voor welke reden :?
Omwille van die hele Sabbamheisa... ng nie van gehoord? Welke redenen het juist allemaal zijn weet ik nie, ma het online komen van al die sets zal bij sabbam ook niet onopgemerkt gebleven zijn... Ze moesten eens ingrijpen zeker? allé da vonden zij dan toch nodig blijkbaar. Schijnbaar zijn ze in the oh al binnengevallen daarvoor en die hebben een serieus boete aan hun been daarvoor--> ontduiken van belastingen omdat ze dat nie aangaven aan sabbam.
En de boetes voor de DJ's en betreffende clubs zijn echt niet mals, dus zolang er geen concrete wetgeving bestaat hieromtrent vrees ik dat er niets meer zal opgenomen worden...
Jammer maar helaas..

grtz
mi vario es primeiro
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

da is wel kut,zal die johan verminnen eens ne ferme kopstoot geven de klootzak :evil:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Huh Johan Verminnen komt zelf niet aan de bak dus hij zal het eens gaan zeggen :( Dan moeten ze ineens cdr's en dergelijke media maar verbieden ...
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Jawat, slecht!! Klotte politiekers met hun onduidelijk gedoe altijd...
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Leuke bedoeling... zal voor veel dj's een streep door de rekening zijn, want er zijn er bij die daar toch nog schone mee bijverdienen...
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

nostalgie90 schreef:Huh Johan Verminnen komt zelf niet aan de bak dus hij zal het eens gaan zeggen :( Dan moeten ze ineens cdr's en dergelijke media maar verbieden ...
Der is al een extra tax per MB geheven.

Dus mensen, koopt ulle cd's int buitenland (Holland) of laat z eleveren in een buurland en gaat ze oppikken.
Zo ga ik het doen in ieder geval...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

pooley schreef:Dus mensen, koopt ulle cd's int buitenland (Holland) of laat z eleveren in een buurland en gaat ze oppikken.
Zo ga ik het doen in ieder geval...
Goed zot zeker? De naft alleen al...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ik weet niet hoeveel rommel jullie branden op cd maar ik kom toch wel wat maanden toe met een klein dozeke dvdr's! Overbodige rommel backup ik toch niet dus ....
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Trab schreef:
pooley schreef:Dus mensen, koopt ulle cd's int buitenland (Holland) of laat z eleveren in een buurland en gaat ze oppikken.
Zo ga ik het doen in ieder geval...
Goed zot zeker? De naft alleen al...
Kheb het geluk 5min van holland te wonen. Tot voor enkele weken kon je online bij de CDR-winkel een spindel van 100 dvdr's van platinum(16speed) kopen voor 25 euro tel daar wat verzending bij...
We leggen meestal samen met een deel mensen, dan kan je de verzending delen...
Helaas zijn die dvdr's om welke reden dan ook daar nimmer te bestellen.. :(

grtz
mi vario es primeiro
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

"micro mega market" computerbeurzen (daar pakken ze ook regelmatig mensen op die nieuwe merkdvdr's aan ne serieuze dumpingsprijs verkopen)
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

zal morgen tijdens de sluit ook nog eens af komen se... vrouw heeft gedaan met werken om 6u en dan na Lierke...

en gij eldivino ?
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

carat-freak schreef:zal morgen tijdens de sluit ook nog eens af komen se... vrouw heeft gedaan met werken om 6u en dan na Lierke...

en gij eldivino ?
kweet ng nie zeker maat, kga men best doen... Ma kben vandaag nieuwe auto gaan halen en kheb ng deel verzekering kunnen bijbetalen enzo... einde van de maand ma kdenk van wel zenne...
Khou u op de hoogte morgen, stuur wel sms ofzo...

grtz
mi vario es primeiro
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

poehaaaaa schreef:mieeeeeeee toew!
sta je op dezelfde plek als anders? dan kom ik wel ne goeie dag zeggen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten