Tom Vain

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

legendarisch is een "breed" begrip he :wink:
der staan hier ook wel clubs vermeld waarbij ik mijn twijfels heb hoor..

maja wat voor de ene legendarisch is, is dat voor de andere niet he
Afbeelding
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Re: Tom Vain

Bericht door eldivino »

keskondisco schreef:Ik peroonlijk ken em nie en heb deze gast nooit in Carat weten draaien alhoewel ie daar dus wel gedraaid heeft.
Aan de hand van een set of drie die ik van hem al gehoord heb, moet wel gene kak zijn.
Weet er iemand meer over hem?
Heeft slecht enkele malen op vrijdag gedraait in Carat en dan ng enkel en allen omdat tem Vanja de oren van de kop zaagde om er te mogen spelen...

Over zijn kwaliteiten kan ik nie echt oordelen want ng nooit veel setjes van hem gehoord...

grtz
mi vario es primeiro
ProgressiveWim

Bericht door ProgressiveWim »

phuzionz schreef:Waar heeft dieje gast gedraaid voor da hem in carat ging draaien, kan da da die nog gedraaid heeft in sint-truiden in een café, de bink namelijk!!! :roll:

Kent iemand misschien zen echt naam?


tom gedons en die woont in budingen
ken hem al redelijk lang.da was vroeger de maat van dj vinny [bocca. halen
[/img]
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

kijkt hier ze...ben ne keer aan het neuzen en kom hier ene tom vain tegen :P resident samen met kevin jee in la rocca zaterdag
wa speelt die tegenwoordig?
varth

Bericht door varth »

cloud schreef:kijkt hier ze...ben ne keer aan het neuzen en kom hier ene tom vain tegen :P resident samen met kevin jee in la rocca zaterdag
wa speelt die tegenwoordig?
de laatste keer dat ik hem gehoord heb überplatte groove en een klein beetje prog.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Re: Tom Vain

Bericht door Kimme »

eldivino schreef:
keskondisco schreef:Ik peroonlijk ken em nie en heb deze gast nooit in Carat weten draaien alhoewel ie daar dus wel gedraaid heeft.
Aan de hand van een set of drie die ik van hem al gehoord heb, moet wel gene kak zijn.
Weet er iemand meer over hem?
Heeft slecht enkele malen op vrijdag gedraait in Carat en dan ng enkel en allen omdat tem Vanja de oren van de kop zaagde om er te mogen spelen...

Over zijn kwaliteiten kan ik nie echt oordelen want ng nooit veel setjes van hem gehoord...

grtz
dit is het echte verhaal :D en in combinatie da ne goeie maat van hem portier was in carat.
Hij heeft ook e tijdje in Boccaccio gespeeld. Ken hem heel goed want speel der regelmatig samen mee. Hij speelt vooral groove en progressive toestanden nu. Heeft ook al enkele nummerkes gemaakt samen met Jan Vervloet, ma meer tranzy denk ik.
Tom is ne toffe kerel ma ge moe hem kenne, want het is geen gemakkelijk karakter.
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:11
Locatie: St-Truiden

Bericht door Giovanni »

Hij was onlangs te zien bij Going out op Jim.Ze waren er gaan filmen op zijn werk waar ze nog vinyls maken.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2007, 15:05
Locatie: Bekkevoort

Bericht door Kristina »

ey
Zijn echte Naam is Tom Gedons en is van Budingen. Die kerel is een super goeie dj dus al diegene met commentaar probeer is te doen wat hij kan. Ik ken em ni zo goe maar men schoonbroertje wel. We zijn gistere nog naar binkom geweest daar heeft hij moete spelen en het was vies goed. En het is idd waar dat hij veel in de silo in leuven draait vandaar dat het er zo goe is
grtz Kristina
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Kristina schreef:ey
Zijn echte Naam is Tom Gedons en is van Budingen. Die kerel is een super goeie dj dus al diegene met commentaar probeer is te doen wat hij kan. Ik ken em ni zo goe maar men schoonbroertje wel. We zijn gistere nog naar binkom geweest daar heeft hij moete spelen en het was vies goed. En het is idd waar dat hij veel in de silo in leuven draait vandaar dat het er zo goe is
grtz Kristina
:lol: :lol: omg nog zo'n goeie achter de hand? Sorry ze, maar ik ken die dj's zoals Vain en zaterdag bv De Windt (organisatie van dat feestje bij ons in Binkom) maar al te goed. Ik zal niet zeggen dat ze al eens geen goede plaat opleggen, maar het is toch meer muziek voor op gewone fuiven te draaien zoals de Plopfuif in Stok of iets dergelijks. Mijn mening he. Eerlijk, dan hoor ik nog liever Wim De Windt een setje draaien. Enneuh hoe lang is het geleden dat meneer Vain nog in de silo heeft gedraaid? En dan was het meestal nog op een feest dat hij zelf mee organiseerde wsl.
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

varth schreef:
Kristina schreef:ey
Zijn echte Naam is Tom Gedons en is van Budingen. Die kerel is een super goeie dj dus al diegene met commentaar probeer is te doen wat hij kan. Ik ken em ni zo goe maar men schoonbroertje wel. We zijn gistere nog naar binkom geweest daar heeft hij moete spelen en het was vies goed. En het is idd waar dat hij veel in de silo in leuven draait vandaar dat het er zo goe is
grtz Kristina
:lol: :lol: omg nog zo'n goeie achter de hand? Sorry ze, maar ik ken die dj's zoals Vain en zaterdag bv De Windt (organisatie van dat feestje bij ons in Binkom) maar al te goed. Ik zal niet zeggen dat ze al eens geen goede plaat opleggen, maar het is toch meer muziek voor op gewone fuiven te draaien zoals de Plopfuif in Stok of iets dergelijks. Mijn mening he. Eerlijk, dan hoor ik nog liever Wim De Windt een setje draaien. Enneuh hoe lang is het geleden dat meneer Vain nog in de silo heeft gedraaid? En dan was het meestal nog op een feest dat hij zelf mee organiseerde wsl.
Ik ben der ook geweest de zaterdag, ben van boutersem, en kvon de zaal wel tof gedaan ma der was ni echt sfeer. Tom heeft vrij kalm gedraaid naar mijn mening, wim iets beter vonnek. Ma ieder zen ding.
Olivier Abeloos vonk wel vrij goe, wa onbekendere dingen en goei zaken gehoord. Het nadeel is van tom v zen feesjes da het meestal dezelfde dj's zijn da aan bod komen.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2007, 15:05
Locatie: Bekkevoort

Bericht door Kristina »

Vanwaar al die kritiek op tom? ksnap et ni en kan er ni aandoen dat gelle da zo vind ik vind em goe! Naja maakt ni uit ieder zijn mening eh!!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Kristina schreef:Vanwaar al die kritiek op tom? ksnap et ni en kan er ni aandoen dat gelle da zo vind ik vind em goe! Naja maakt ni uit ieder zijn mening eh!!
Kijk, zoals je zelf zegt ieder zijn mening? Tom Vain zal miss op zich technisch gezien nie slecht spelen maar je kan zen platenkeuze toch weinig vernieuwend of vooruitsrevend noemen... Hitjes en massa's accapella's....
Ma kdenk dat het bij sommige mensen vooral dwarszit, allé das een groot woord ma dat het hen stoort ivm zen residenties enzo want hij steeds achter zen naam zet( laat zetten.. kweet nie en da kan ik ook nie zeggen) Silo, Carat.. Oké, heeft Silo gespeeld... oké heeft carat gespeeld( enkel op vrijdag en na lang "aandringen" bij Vanja)
En kheb al van verschillende mensen gehoord die zaken organiseren dat hij zichzelf steeds "spontaan" aanbied om er te gaan spelen... Sorry ma da begrijp ik gewoon nie, bewijs jezelf zou ik zeggen ( oké moet een factor geluk bij zijn) en dan zullen de kansen wel komen.
Nie dat ik persoonlijk iets tegen die jongen heb, totaal nie want wie ben ik om hem af te breken... ken hem qua karakter nie..

Dus kzou zeggen, vooral nie te persoonlijk oppakken mss...

grtz
mi vario es primeiro
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Ik begrijp wat eldivino wil zeggen. Dat van dat zelf aanbieden is wel zo denk ik. Het is natuurlijk een manier gelijk een ander om te kunne draaien, maar persoonlijk ben ik ook zo niet. En van die accapella's vind ik ook wel :D ma technisch is hij zeker niet slecht, alle int algemeen is hij zeker ni slecht en ik heb ook ZEKER niks tegen hem persoonlijk want ik ken tom ook goed maar hij heeft zo zijn manier van "doing buissines", maar dat is ieder zen ding.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten