Pharao-Dreamland

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:11
Locatie: St-Truiden

Bericht door Giovanni »

Pharao-Dreamland en Pharao zijn niet dezelfde clubs!Pharao-Dreamland was tegen Tongeren is nu een restaurant als ik me niet vergis en de Pharao was in Halen nog voor Boccacio.Is nu Delite.
CaratFreak bedoelde in zijn topic dus de Pharao in Halen
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Giovanni schreef:Pharao-Dreamland en Pharao zijn niet dezelfde clubs!Pharao-Dreamland was tegen Tongeren is nu een restaurant als ik me niet vergis en de Pharao was in Halen nog voor Boccacio.Is nu Delite.
CaratFreak bedoelde in zijn topic dus de Pharao in Halen
ahzo, weeral iets bijgeleerd! Merci voor de verduidelijking
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Giovanni schreef:Pharao-Dreamland en Pharao zijn niet dezelfde clubs!Pharao-Dreamland was tegen Tongeren is nu een restaurant als ik me niet vergis en de Pharao was in Halen nog voor Boccacio.Is nu Delite.
CaratFreak bedoelde in zijn topic dus de Pharao in Halen
daar zijt ge toch mis hoor. in Halen was ook Pharao - Dreamland nog ver voor dat er spraken was van ne Dreamland in Tongeren, toen was da nog Goldies geloof ik. en hier het bewijs : uit 1996

AfbeeldingAfbeelding
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

carat-freak schreef:
Giovanni schreef:Pharao-Dreamland en Pharao zijn niet dezelfde clubs!Pharao-Dreamland was tegen Tongeren is nu een restaurant als ik me niet vergis en de Pharao was in Halen nog voor Boccacio.Is nu Delite.
CaratFreak bedoelde in zijn topic dus de Pharao in Halen
daar zijt ge toch mis hoor. in Halen was ook Pharao - Dreamland nog ver voor dat er spraken was van ne Dreamland in Tongeren, toen was da nog Goldies geloof ik. en hier het bewijs : uit 1996

AfbeeldingAfbeelding
Dit is idd zo, de pharao dreamland was in Halen.

Toen nog in den tijd da gert er speelde, NI gert van boccaccio later. Ma nen andere. Fijne tijd daar.
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:11
Locatie: St-Truiden

Bericht door Giovanni »

Ow da wist ik niet dacht dat t gewoon Pharao heette.Maja soit tzijn 2 verschillende clubs he
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2005, 06:40
Locatie: denderwindeke

Bericht door dj Ceelux »

Josjie schreef:negatieve media-aandacht en politiecontroles...
vroeger wist niemand die niet naar die dingen
ging hoe den boel daar aan toe ging... da's
naar buiten gekomen dus ja, er wordt veel
meer op toegekeken. Ipv het laissez faire, laissez passer principe
ist principe nu: fuck die uitgaanswereld up :evil:
volledig mee akkoord,vroeger was da echt magisch uitgaan en alleen die da er gingen wisten daadwerkelijk wat er zich afspeelde en hield da ook voor hem.oe minder da ze weten oe beter.
Sfeer was ook grotendeels te danken vind ik aan de kwalitatieve belgische en duitse trance,en soms wa hollandse,toen deed trance zijn naam eer uit en waarde ook in trance,van de ééne zweefschijf na de andere,zat veel uurkes ergens beyond time & beyond space zenne :D :D

Muziek nu vind ik ook super,ma nu moet het altijd toch min of meer dansbaar zijn of e goe ritme inzitten of t is ni goe.tmoet iet hebben van come on!Allé das ni gemakkelijk om da uit te leggen,ma die da het meegemaakt hebben weten wel wa k bedoel denk k!

As ge nu 5 platen a la Dave swayze,Mr sam,matthew dekay,kay cee,kai tracid enz achtereen speelt ( op e meeste plaatsen toch) komen ze al ivragen vo iet anders.

ne set van trance kunde echt wel blijven opbouwen en opbouwen.

Draai nu ook voornamelijk electro,prgressive trance,groove,after gewoon omdat ik vind da den trance van nu ni mee veel bied,as ge van den hollandse trance één hoort eje ze veruit allemaal gehoord en belgische s een rariteit geworden tegen vroeger!

Holland heeft een commerciele platte hype gemaakt van wat wij belgen groot gemaakt hebben,luister ma na cd's zoals strictly trance 2,uit '94 bv
,extreme cd's,illusion.

Ma kgaan stoppen me zagen :D.Nostalgie :cool:

Tijden veranderen en khoor da van nu minstens even graag,ma tis gewoon een andere beleving,ma electronische muziek,wat een zegen! :D :evil:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten