Le Vaudeville!

Het forum van de andere legendarische clubs
Richman

Le Vaudeville!

Bericht door Richman »

Dit was een dancing in het Brusselse, ben er zelfs nooit geweest maar ik heb er altijd over horen praten!

Weet er iemand hier meer over?

Ik denk dat we rond 1993 moeten zitten!

Help Thaman!
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

ik meen dat satanas daar dj was
Pipo

Bericht door Pipo »

De vaudeville is eigenlijk een balzaal en bestaat nu nog altijd, maar niet meer als club. Olivivier Grosserie geeft er heel af en toe nog is een feestje.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

damm ja, den Olivier Gosseries das juste, draaide ook nog in Who's Who's Land , persoonlijk nooit naar Vaudeville geweest.
Josjie

Bericht door Josjie »

in de collectie out soons die ier ligt wordt daar wel frequent naar verwezen...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Ik hoorde vanmorgen op radio Donna (vergeef mij) een presentator zeggen dat hij daar vroeger draaide.. ik ga straks eens opzoeken wie dat juist zei. Ik dacht dat die club gelegen was in de Koninginnegallerij pal in het centrum van Brussel. Verder weet ik dat Eric B. er draaide.
Iemand meer info? Topic voor de ware oude garde :-D
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
puree

Bericht door puree »

dat was inderdaad in de koninginnengalerij (Galerie de la Reine) vlakbij de Grasmarkt en niet ver van de Grote Markt. Ik ben er onlangs 's avonds eens geweest voor een afscheidsreceptie van iemand. Vroeger was het daar een cinema, daarna de Vaudeville.
De locatie en het interieur is gewoonweg subliem. Rode stofkes, een balkon en eigenlijk niet te groot. Op de vloer echte parket dus de uitstraling was klasse. Kan mij voorstellen dat het daar begin jaren 90 serieus moet gekraakt hebben ! :-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten