DC10 (ibiza)

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

MIE!! schreef:
djaxxie schreef:
MIE!! schreef: buiten op het terras als loco dice aant draaien was, ineens muziek gedaan, iedereen gaat op de grond zitten, muziek komt terug en iedereen begint ne vogel na te doen :lol:
zedde zeker da ge ni op Aalst carnaval zat? :shock:
héhé, als ge er ni geweest bent dan snapte het ni, true! :P 8)
Ain't that the truth Mie

:cool:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Trab schreef:Heb het eens op ne video gezien. Wel machtig om de ganse keet dit op hetzelfde moment te zien doen. Het werd toen ingezet door zo ne claxon.
hier een filmke ervan, whiii ! 8)
http://www.youtube.com/watch?v=AHfUd9qnhyA
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

En God zag dat het feest was !!

2007 here we come again ... hé Mieke ??
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

hell yeah! ik kijk er al naar uit! :-D
in't beste geval ga ik 2x in juni nen dag of 3 (zou graag de opening vd space & dc10 doen) en dan eind september de closing eh, can't wait 2 go back to the island! woehoeeeeeeeeeeew!
Ibiza Fuckin' Island!
stanske

Bericht door stanske »

die beelden doen het met mij ook weer kriebelen :-D
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Waaaaaaaaaaa zu goed...
Da zieter daar naar uit dat dikke party was, wel precies ook goed kot vol...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ik ga dit jaar naar ibiza voor de sluiting van de 28 ste sept tot de 5 october.moet dan het grelligste zijn heeft tofke mij verteld.ben benieuwd
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

illusionfreak schreef:ik ga dit jaar naar ibiza voor de sluiting van de 28 ste sept tot de 5 october.moet dan het grelligste zijn heeft tofke mij verteld.ben benieuwd
Heb jij al een kalender voor 2007? ik heb men twijfels dat je begin Oktober daar nog veel open gaat vinden. dit jaar waren de laatste 2 closingparty´s 1 en 2 Oktober.
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

keskondisco schreef:Oeeee...claxons in dancings, das iet voor going fout vind 'k :oops:
vind ik niet
H2O is maar 1 van de vele voorbeelden
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

M.U.C. schreef:
illusionfreak schreef:ik ga dit jaar naar ibiza voor de sluiting van de 28 ste sept tot de 5 october.moet dan het grelligste zijn heeft tofke mij verteld.ben benieuwd
Heb jij al een kalender voor 2007? ik heb men twijfels dat je begin Oktober daar nog veel open gaat vinden. dit jaar waren de laatste 2 closingparty´s 1 en 2 Oktober.
Dit jaar:
3/10 sloot Bora Bora en op 7/10 sloot km 5, en in Calla Jondal bv is nog meer dan genoeg te zien dan...

Ik ga nie meer terug, ben er genoeg geweest. Heb er echt veel gezien, had nu in september een waardige afsluiter, en ik hou het zo. Btw DC10 is gewoon top. Er is in de wereld, mi, echt geen betere club te vinden, maar eens de 30 voorbij, krijgt men andere intresses.
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2007, 22:28
Locatie: Ghent

Bericht door Del@y »

MIE!! schreef:
Trab schreef:Heb het eens op ne video gezien. Wel machtig om de ganse keet dit op hetzelfde moment te zien doen. Het werd toen ingezet door zo ne claxon.
hier een filmke ervan, whiii ! 8)
http://www.youtube.com/watch?v=AHfUd9qnhyA
OM F G ......

ik dacht dat er nergens meer een keet was om je zoals vroeger waardig te amuseren maar dit slaat alles

ik moet men mening over ibiza herzien en het zelf eens gaan 'opsnuiven'
Are there really Angels ?


OUR NATION WILL NEVER DIE
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Daaaaaaaaaaaaaaamn, niet normaal daar!!! Ben de afgelopen 2 jaar in Ibiza geweest, maar dat ik dit over 't hoofd heb kunnen zien! :eek:

De eerstvolgende keer als ik in Ibiza ben, moet ik er dan toch zeker werk van maken om de DC10 eens te gaan bezoeken.

Precies ook wel een dikke schijf in dat filmpje wat Mie hier postte... Iemand een idee? Is wel vrij kort maar toch...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Del@y schreef:
MIE!! schreef:
Trab schreef:Heb het eens op ne video gezien. Wel machtig om de ganse keet dit op hetzelfde moment te zien doen. Het werd toen ingezet door zo ne claxon.
hier een filmke ervan, whiii ! 8)
http://www.youtube.com/watch?v=AHfUd9qnhyA
OM F G ......

ik dacht dat er nergens meer een keet was om je zoals vroeger waardig te amuseren maar dit slaat alles

ik moet men mening over ibiza herzien en het zelf eens gaan 'opsnuiven'
DOEN Del@y DOEN!!
dat zou eigenlijk verplicht moete zijn voor iedereen, is ne keer naar ibiza gaan, ge gaat wel nix anders meer willen want dat eiland is uniek, die sfeer, muziek, disco's, geluidsinstallaties noem maar op...dat eiland Ruled big time! :cool:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

zoals iedere goede moslim eenmaal op bededevaart moet, moet je ook een keer in ibiza geweest zijn :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten