Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ik dank u :) Kga nu Little Man zien :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Bass schreef:Ik dank u :) Kga nu Little Man zien :)
Ge hebt het toch over ne film eh ? :D
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Mediadis is de de Oude "DVDZONE2", altijd wel tevreden over geweest en zaten wel goed met hun prijzen, denk dat ze in Luxemburg zijn gevestigd.

http://www.dvd-online.be/
Is zeer goedkoop, ik heb daar die Star Trek box 50€ goedkoper gevonden, en het opsturen is oftewel gratis via zo van die kiala winkels of via TNT en dan komt er 3€ bij (dus ik opteer voor het laatste).

DVD-Outlet zit wel zeker zeer scherp met hun prijzen !

btw op Moviemeter.nl kunde ook serieus wat aflullen, tzit er vol Roger Ebberts als ge ze allemaal moet geloven :)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Gisteren nog eens "Batman Begins" gezien... blijft de max en gewoon de beste batman film die er is. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat ik Christian Bale een super acteur vind.
Zie bv "The Machinist", zijn er weinig die zo inleven in een rol !
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

nostalgie90 schreef:
Bass schreef:Ik dank u :) Kga nu Little Man zien :)
Ge hebt het toch over ne film eh ? :D
Heb m dus ni gekeken, heb Thank You For Smoking gezien aangezien hem zo goed scoorde op IMDB, maar vond hem toch ni zo humoristisch, tegenvaller.

5.5/10
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Just Fun with dick and jane, over de hele lijn ne saaie en triestige film.. weinig of geen grappige momenten..

3/10
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Vandaag officiele release van Saw III in de cinema, ga in ieder geval kijken vanavond en laat wel weten hoe het er uit zag. Volgens Ndlse kennis is hij 'best scary'.
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Vorige week DVDBox van Taxi (alle drie de films) gekocht voor 10€ en juist Taxi 3 dervan gezien. Blijf het nog steeds goeie films vinden!

7.5/10
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja idd de Taxi films zijn wel fun, vooral de commisaris trekt er alle registers open. Er is trouwens ook een remake van Taxi met Queen Latifah... valt ook wel voor 100% mee, maar natuurlijk blijven de originele de beste.

SawIII is niet echt scary maar vond het meer naar de "Gore" kant opgaan.
En op naar SawIV zal ik maar zeggen

Ik heb nog deze gezien
"Smokey & The Bandit" blijft wel fun, alleen de uitspraken zijn al typisch en damn wat had Sally Field toch ne lekkere schijter in den tijd zeg :eek:
"Surviving Christmas" komedie'ke met Ben Affleck (kan er maar geen zicht op krijgen) maar Christina Applegate en James Gandolfini maken de film wel meevallen.

Straks gaan ik "Man Of The House" is zien.... ook weer met een acteur die ik liever niet in komedie's zien, maar toch... Billy Bob Thornton

Heb ook nog "Waist Deep, The Dead Girl, Eragon & Harsh Times" om te bekijken... dus voeder genoeg
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ThaMan schreef: "Smokey & The Bandit" blijft wel fun, alleen de uitspraken zijn al typisch en damn wat had Sally Field toch ne lekkere schijter in den tijd zeg :eek:
deze vond ik vroeger altijd best leuk, is ondertussen een tientalk jaren geleden da'k em nog heb gezien .. spijtig genoeg
ThaMan schreef: Straks gaan ik "Man Of The House" is zien.... ook weer met een acteur die ik liever niet in komedie's zien, maar toch... Billy Bob Thornton
deze heb ik op DVD in de kast steken .. is zeker een leuk filmpje ..
of we het over dezelfde hebben is nog maar de vraag .. de hoofdrol is weggelegd voor Tommy Lee Jones
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Gisteren dus Saw III gaan kijken,

Qua vettigheden en vozigheden die er in voorkomen ist echt wel de beste van de 3.

Eindelijk valt ook de gehele puzzel van de 2 vorige in elkaar, de verhaallijn is wederom niet te voorspellen en alles komt maar het laatste kwartier tot licht.

Maar... de 2e Saw was beter en het leek net of ik bleef op men honger een beetje zitten.
In alle geval het is een aanrader om op het grote scherm te gaan kijken (vergeet vooral de grote pot popcorn en nacho's niet ze zullen zeker smaken :D ) scary movies kijken nu eenmaal beter op big screen dan op tv thuis vind ik persoonlijk.
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Cheese schreef:Gisteren dus Saw III gaan kijken,
ola ...

is dien al 'in theatres near you' ? :P
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kheb weer een hoop film om te bekijken....

Harsh Times, Waist Deep, The Dead Girl, Beer League, Eragon, The Pursuit of Happyness, We Are Marshall, Driving Lessons, Flags Of Our Fathers, Home Of The Brave, The Night Listener and last but not least.... Rocky Balboa !!

En deze laatste heb ik gisteren gezien, maar tis eigenlijk gewoon nen grandiose rocky 1 remake, dus been there, done that... en stallone heeft toch veel van zen pluimen verloren zene...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Gisteren nog eens naar The Fugitive gekeken, blijft toch niet slecht.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Gisteren naar nen ongelooflijk idiote film liggen zien, iets van "turbelence 3 : heavy metal" man man van cliche's en gaten in het verhaal gesproken! :lol:
Allemaal B-acteurs met een fout gevoel voor overacting, zelfs ouwe rot Rutger Hauer speelde er bij gebrek aan werk ook in mee dacht ik!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten