Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

ja, wij zijn halfuurke vroeger vertrokke denkk :-D we stonde het grote deel van den avond vanchter op den dansvloer, op da verhoogske vo diene spiegel (aan da tafelke daar dus :) ) tege het einde van den avond vo ons, bij 2de keer universal nation bnek wle gans van voor gaan staan :D khad e lichtblauw gestreept truike aan en ben ne relijk grote :-D
* raise your hands in the spirit of house music *
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

2e keer universal nation?

dat hebde met die flying jocks die op meerdere plaatsen moeten spelen en niet weten wat de andere gespeeld heeft, er is genoeg goeie retro ipv alles 2 keer te draaien :D
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

A-TOM-X schreef:Wij kiezen net zoals iedereen altijd ons geliefkoosde plaats in een discotheek en er gaat geen avond voorbij of je ziet dezelfde mensen tot 50 keer passeren op een avond en ik bedoel niet naar de bar!
der zijn ook mensen met teveel energie, en die lopen da deraf, ik had naart schijnt vroeger die ziekte, tourkes lopen was men hobby :D

OT : heb hier ergens ne flyer zien passeren van dieje retro, vin het alleen spijtig dat ze nooit eens wa guests uitnodigen, zoals op dieje retro's van CM vroeger, dan zou ik nog eens een reden hebben om naar illusion te komen :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

cherryman schreef:
A-TOM-X schreef:Wij kiezen net zoals iedereen altijd ons geliefkoosde plaats in een discotheek en er gaat geen avond voorbij of je ziet dezelfde mensen tot 50 keer passeren op een avond en ik bedoel niet naar de bar!
der zijn ook mensen met teveel energie, en die lopen da deraf, ik had naart schijnt vroeger die ziekte, tourkes lopen was men hobby :D

OT : heb hier ergens ne flyer zien passeren van dieje retro, vin het alleen spijtig dat ze nooit eens wa guests uitnodigen, zoals op dieje retro's van CM vroeger, dan zou ik nog eens een reden hebben om naar illusion te komen :)
Illusion heeft al 10 DJ's van zichzelf en dan moeten ze nog guests gaan vragen voor een retro? Er komen op andere avonden al guests genoeg en niet van de minste! Op 11/11 komen Ron Van den Beuken, Menno De Jong & Jonas Steur 'Estuera' al een set draaien in Illusion.
Op kerstavond is er een Club Elite Night met M.I.K.E., Brian Cross, Perry O' Neil, Jericho, ...
Volgend jaar bestaat de club 20 jaar en geloof mij dat gaat een gans jaar vonken geven. Zaterdag Memories, yeah!!!
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Bericht door benjamincespedes »

Mijn mening over illusion. De topjaren 1994-1996 met master kevin jee. Dat was pas flippen. Daarna wout - jan - phillip ook nog goed tot 1999. Toen ne serieuze bergaf kwa platenkeuze vond ik persoonlijk. De jean vond ik super in zijn begin periode carat, obsession, illusion toen hij nog de goeie prog. trance draaide.
BALMORAL
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

idd benjamin, dat waren de topjaren, kevin in combinatie met tofke. De kevin in z'n wit marcelleke! Jiehaa! Duistere sfeer in die periode... :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

vantijds vloog "het wit onderlijfke" lol :D zijn haar naar achter door ne soort blazer dacht ik
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

is't ni gewoon da alles van vroeger beter was als nu?? denk ni dat enkel illusion slechter geworden is zenne. is gewoon de muziek, 't volk, de sfeer, 't gerief,...
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2006, 18:17

Bericht door ex-partyverslaafde »

ik gaan hier als echte ancien toch ne keer eens iets posten zenne.ik kom al in illusion van voorda ze dienne level daar neergezet hebben en eigelijk is het me den echte illusion een zweef en jumpkot sindsdien bergaf gegaan.voor mij ist zelfs een beteke te commercieel geworden me milk inc. en toen der nog een vete bijkwam tussen 2 maten hebbek wijselijk beslist te verhuizen naar de cherry daar gebleven van 1998 tot 2000.en derna terug illusion.toen ze dien 2de razzia hadden ( ni kunnen gaan wegens andere verplichtingen) en de keet dichtging overal geweest en nergens wast eigelijk goe.mystique was een redelijk vervangmiddel maar behalve ons groepke feesterkes( jumpen, roepen,...)was daar gene zak ambiance.ben derna een aantal maandn ni meer weggeweest en half in een depressie gesukkeld.ben dan naar de vipheropening van illusion geweest ent was of den tijd was blijven stilstaan al het ancien volk was er.stillekes aan is de oude garde verdwenen.en het valt eigelijk tegen dat er tegenwoordig zoveel jong volk zit da ni beweegt als ze de knallers van weleer spelen. me hunne commerciele hardstyle en ander volk benk eigelijk overgelopen naar la rocca( muziek is daar goe , volk wa ouder, sfeer). en derna alsk daar beu ben ( meestal rond een uur of 5 of 6) komk naar den illi (kvind nog altij da da beter klinkt dan illu).en heb deze keer de sluit meegemaakt en al het volk da da nog ni heeft meegemaakt is eigelijk nog nooit in illusion geweest. jeanke doe da gewoon supergoed.spijtig genoeg moete voor de jean de nico aanhoren en dien jaagt mij altijd naar de level me zenne slappe muziek.( en da voor ne groundman)
er zijn vele soorten housemuziek vel over een andere stijl pas een oordeel als je hem zelf gehoord en meegemaakt hebt
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

wa zegde gij nu, de nico u weg jagen :?

ben overlaast naar memory,s geweest om nog eens in mijn favo club te komen was al een paar jaar geleden

en ik vond nico geweldig man, die is er op voor uit gegaan :-o :-o :-o

je zit hier te verkondigen da je van de oude garde bent, en dan zit je jean op te hemelen in de goeie tijd he anciens was er nog gene jean toen zat hem in obsession me ne hele andere stijl zenne
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

the pimper schreef:wa zegde gij nu, de nico u weg jagen :?

ben overlaast naar memory,s geweest om nog eens in mijn favo club te komen was al een paar jaar geleden

en ik vond nico geweldig man, die is er op voor uit gegaan :-o :-o :-o

je zit hier te verkondigen da je van de oude garde bent, en dan zit je jean op te hemelen in de goeie tijd he anciens was er nog gene jean toen zat hem in obsession me ne hele andere stijl zenne
lol toen draaide Jean ook reeds in illusion, zij het op onregelmatige basis. En de stijl verschilde heus niet veel van die van Illu in die tijd!
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

je snapt toch wa ik wil zeggen of nie
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2006, 18:17

Bericht door ex-partyverslaafde »

ja natuurlijk pimper mensen evolueren ook kwa smaak: kwas vroeger een springkonijn in de ground. nu is da verandert khou nog wel van dien muziek : zolang dat gene platte hardstyle is, maarre da volk is toch ni meer men ding zenne veel volk van vroeger is der nimeer en om daar helemaal alleen tussen de jeugd te staan jumpen? no thanx.wa maakt een club goe? das de muziekinstallatie, het feestvolk en de muziek die ze draaien.tijd kunde ni terugdraaien hoe hard je da soms wel zou willen.ge evolueert of ge haakt af zo simpel is da.en de jean op de zondagmorgen das een bom: da doe mijn nog het meest aan den echte illi van vroeger denken veel bekend feestvolk da er voor gaat:veel geroep , applaus maw een morgend zoals het echte nacht zou moeten zijn.
er zijn vele soorten housemuziek vel over een andere stijl pas een oordeel als je hem zelf gehoord en meegemaakt hebt
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

ik vind nergens mijne draai meer,enkel op ne memory,s die éné zaterdag op de maand :evil:
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

Ja mannen ik heb hier al vanalles gelezen.
Ik heb eene mooie maar zware illusion tijd achter de rug (1995-1999) maar de mensen die dat vroeger nooit niet hebben meegemaakt, zoals veel snotters die daar nu rond lopen kunnen dat gewoon niet begrijpen hoe goed het daar toen wel was.
De muziek is toch wel verandert nu tegenover vroeger en er is gewoon een andere generatie op stap aan het gaan nu.
Ik ben de zaterdag eerst naar de La Rocca geweest tot 04uur en toen zijn we door gereden naar de Illusion.
Ik heb me goed geamuseerd maar het is toch anders dan vroeger.
Iedereen heeft er waarschijnlijk een andere mening.

Gr,
BuNn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten