Bizar

Het forum van de andere legendarische clubs
LunatiK

Bizar

Bericht door LunatiK »

Klein gezellig (after)clubje in het centrum van Kortrijk.
Altijd wel te doen na een zwaar nachtje feesten en hier wa komen afteren.Iemand die Bizar kent?
Richman

Bericht door Richman »

Ja ik ken het maar...

Als we nu elk van in onze stad het lokale afterclubje gaan posten zullen we niet ver komen hoor, hoe kan je nu een bizar gaan vergelijken met een Balmoral of carat! Zo'n klein kotje tis nog kleiner dan de Kings :shock: laten we allemaal effe serieus beginnen doen hé!

BTW 1 maal geweest was niet echt mijn ding hoor, een positieve noot is dan wel dat de muzeikstijl retro is, den baas heeft wel van de retrokoek gegeten
maar laten we er niet teveel over uitwijden!

:roll:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ok daar heb je wel gelijk,tis idd nie zo legendary als de grotere,ouwere clubs ma kvind het hier wel zijn plaatsje hebben.De omvang is best klein ma tis toch al een eindje open en een club in dat genre vind ik hier,in deze topic, wel kunnen.In de regio is het toch wel aardig gekend ma op groter vlak dan weer niet.
Deze mag gerust gesloten worden als jullie er zo over denken,twas gewoon wa aanhalen.. :arrow:
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

ja aantal keren geweest maar is nu gesloten!!!!ja de muziek was retro en de baas zelf: Benais draaide er soms alst er genoeg volk was....vroeger of missc nu nog organiseerde hij fuiven!zelfs eens in de catacombes toen er een razzia werd gehouden die men de dinsdag uitzondt op telefacts
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten