Bekend volk in het uitgaansleven

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Héhé, ik kan ze geen ongelijk geven... Het zijn immers ook mensen van vlees en bloed hé? :) Ik denk dat die mannen af en toe wel eens sakkeren zo van: "kon ik nu maar eens een deftig stapje in de wereld zetten...".
c",) Vive la fête c",)
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2006, 01:25

Bericht door MordorMolle »

ik heb vanzeleve Margiet Hermans ind den TAO (place Simonis) tegengekomen,alle,ik ben der vrij zeker van....alleen mijn 2 companen niet,we maken er nu nog altijd ruzie over :twas een enorme dikke,ze sprak vlaams en ik ben haar gaan vragen wat haar naam was 'ik heet Margriet' was het antwoord,mijn maten zeggen dak te veel last had van de strobo's .......maar hoeveel dikke vrouwen dat op Margriet lijken,en effectief ook margriet noemen zijn der zo(en dan spreek ik van 6 jaar terug -eeeen heeeeeeeeeeeeeeel dikke-) juist 1tje maar :P
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2006, 14:19

Bericht door tofke2912 »

2 weken geleden kevin van impe tegen gekomen in insomnia...

zag er redelijk geaccidenteerd uit moetek zeggen :D
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

mpenza @ la rocca :)

Bericht door ProgressNation »

Dronken Emile Mpenza van de weg geplukt in Mortsel

Emile Mpenza is zijn rijbewijs kwijt. Agenten van de lokale politie van Mortsel merkten de Rode Duivel maandagochtend om twintig voor acht 's morgens op in de Vredebaan. Daar reed hij met een zwarte Lamborghini al zigzaggend over de straat.

Toen de agenten hem aan de kant zetten en een ademtest lieten doen, bleek hij dronken. De speler van Al Rayyan kwam van dancing La Rocca in Lier. Volgens getuigen legde hij het hele traject tot Mortsel al zwalpend af.

Op het politiekantoor ging Mpenza fel tekeer tegen de agenten. Hij weigerde eerst een verklaring af te leggen. Hij zei dat hij alleen maar opgepakt was omwille van zijn huidskleur en de sportwagen waarin hij reed. Na enig aandringen stemde hij ermee in om toch een verklaring af te leggen. Hij stond er wel op om alles zelf te noteren.

Na overleg met het parket werd besloten om het rijbewijs van de 28-jarige spits tijdelijk in te trekken. In de loop van de ochtend mocht Mpenza het politiekantoor verlaten. De agenten vonden het niet nodig om hem ter plaatse zijn roes te laten uitslapen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: mpenza @ la rocca :)

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef:Hij zei dat hij alleen maar opgepakt was omwille van zijn huidskleur en de sportwagen waarin hij reed. Na enig aandringen stemde hij ermee in om toch een verklaring af te leggen. Hij stond er wel op om alles zelf te noteren.
Allehup de huidskleur is weer de zondebok :P , komt ervan als ze de mensen inlepelen dat ze constant gediscrimineerd zouden worden omwille van hun huidskleur! Zwalpend met ne Lambo naar huis in volle spits :lol:
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:25
Locatie: Zottegem

Bericht door mr.nice guy »

hahaha da moe wel een schoon zicht geweest zijn,den emile in 1ste vitesse aant rijden en gans het gebuurte wakker vant lawaai en die flikken maar trekken aan zijn deur om ze open te krijgen,ma da ging nie want die deuren gaan omhoog open :D effe inprovisatie ;-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 nov 2006, 23:48
Locatie: Antwerp

Bericht door Illusion™ »

haha wel lache
House is the uncontrolable desire to jack your body! ©
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Haha, en zijn broere die normaal pokkeslecht is scoort derjust twee keer in CL
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 nov 2006, 23:48
Locatie: Antwerp

Bericht door Illusion™ »

:lol: :lol: :lol:

zal ook wel iets ni kloppen dan
House is the uncontrolable desire to jack your body! ©
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

De eer van de familie zal terug moeten heropgekrikt worden ....
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

zeker da emile wel gewoon zat was?? :lol:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Een schande is het hoe die mannen een luizenleven leiden door wa op nen bal te shotten terwijl er elders in het land duizenden banen op de tocht staan.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

TSja dat is het leven he.... zo kunde uren blijven doorgaan
En dan emille zen uitspraak.... "Huidskleur ???" met ne zwarte Lamborghini van 6.000.000 bfr ??? daar staan de flikken dan met hun 1200€/mnd :?
Khad em in den bak gestoken...
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:25
Locatie: Zottegem

Bericht door mr.nice guy »

om onzen emile te kloten had ik hem als flik een uur lang van die "toffe" alcool testjes laten doen,ge weet wel,op uw 1 been staan,met vingertje naar uwe neus gaan enz..... :-D en daarna hem in den bak gestoken....
en 's morgens vroeg dan doodleuk tegen hem zeggen da hij met zijne lambo naar de schouwing moet,om da hij te laag tegen de grond hangt ;-)
hij zou zoveel noten op zijne zang nie meer gehad hebben :lol:
Afbeelding
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Phaedra Hoste da marginaal zat was in Gent zo is en diene da zo ooit is atmos openhield Pat Samson eeuh Krimson me zen nu ex mokke van melk ink da (alle 2 serieeeeeus ver :eek: :D )
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten