Teknoville

Het algemene forum van Legendary Clubs
Sirocco

Bericht door Sirocco »

ThaMan schreef: En hoeveel tapes moette hebben van teknoville ;). Kheb er nog onnoembaar veel.. als ik de "goesting" zie zal ik ze wel es posten. Denk dat ik ze zelfs nog heb van in den beginne
Thaman, het is misschien wel eens leuk om eens een technoville uurtje te posten. Is eens wat anders. Ik zal een dezer dagen ook eens een set van Eric B op technoville rippen.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

komt in orde
:-)
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

ffff, kben gisteren op zoek geweest naar die k7 van het 5voor12 feest ma zonder resultaat... :cry:

Kan zijn dasse nog bij ne maat ligt ook. De moment dat ik ze vind, vlam ik ze op het net!! :P
(Allee tenminste als er mij iemand een beetje kan helpen, want ksou geen idee hebben hoe ik er moet aan beginnen :o )

Toeme, ksou ze ulder zooo graag es laten horen...
c",) Vive la fête c",)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Phonkalic schreef:ffff, kben gisteren op zoek geweest naar die k7 van het 5voor12 feest ma zonder resultaat... :cry:

Kan zijn dasse nog bij ne maat ligt ook. De moment dat ik ze vind, vlam ik ze op het net!! :P
(Allee tenminste als er mij iemand een beetje kan helpen, want ksou geen idee hebben hoe ik er moet aan beginnen :o )

Toeme, ksou ze ulder zooo graag es laten horen...
dewelke?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

ik nog een set liggen van marcello op teknoville (is al geript door iemand anders), als er interesse is up ik em wel

voor de rest nog op tape, allemaal teknoville: laurent garnier (cherry moon)
cj bolland, franky jones, green velvet live (fuse)
kevin saunderson, moody en nog een paar (vooruit)
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

lemant schreef:
Phonkalic schreef:ffff, kben gisteren op zoek geweest naar die k7 van het 5voor12 feest ma zonder resultaat... :cry:

Kan zijn dasse nog bij ne maat ligt ook. De moment dat ik ze vind, vlam ik ze op het net!! :P
(Allee tenminste als er mij iemand een beetje kan helpen, want ksou geen idee hebben hoe ik er moet aan beginnen :o )

Toeme, ksou ze ulder zooo graag es laten horen...
dewelke?
Die van 5voor12 @ Cherry Moon denk dat het de set van Yves DR is met een stukje van The Fly erbij... Ma tis tevergeefs, ik vind ze nimeer en mijne maat heeft geen enkele k7 meer dus kan ze jammergenoeg ni posten *sick*
c",) Vive la fête c",)
zzillezz

Bericht door zzillezz »

Ik vond de stem van Stefan Ackermans wel passen bij Teknoville. Tot ik te weten kwam dat ie zelf eigenlijk totaal geen voeling had met elektronische muziek, dan had ie afgedaan :-)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

teknoville

Bericht door ProgressNation »

ja die legendarische party met moby en sven vath. dacht dat Thaman ze hier ooit op LC gepost had.

Maar was net te laat ...

Cassettes van die avond waren superpopulair op school. Zowat iedereen had het opgepakt :)
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2004, 22:49
Locatie: G'Bergen

Bericht door Tom dé No »

Ikzelf was ook aanwezig in Cherry .. live Moby, Marcello, Sven Vath, en de avond werd geopend door Yves deRuyter

memories memories :cool:

tapes van die avond opgenomen door myn jongere broer zijn nog steesd in myn bezit. kheb er zelf 3 I think
Resident Belfunk & Le Dimanche (Lokeren)

http://www.belfunkconcept.be
http://www.myspace.com/tomdeno
http://www.myspace.com/ledimanche

12/12 Friday XXL @ Le Dimanche Lokeren
14/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
28/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
01/01 New year @ Le Dimanche Lokeren
02/01 first working day @ Creamm St Niklaas
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten