Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Flasheur schreef:gistren met de retro classix ook nog is na den illusion afgezakt. muziek was wel leuk, tot da de regi begon, da was iets te hard vo mij :-) om 4enhalf trg door gegaan, kort ma leuk avondje nog :)
Miljaar flasheur, nu heb ik u weer ni gezien! Heb gespeeld van 12 tot half 2 met de Nico.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

A-TOM-X schreef:
Flasheur schreef:gistren met de retro classix ook nog is na den illusion afgezakt. muziek was wel leuk, tot da de regi begon, da was iets te hard vo mij :-) om 4enhalf trg door gegaan, kort ma leuk avondje nog :)
Miljaar flasheur, nu heb ik u weer ni gezien! Heb gespeeld van 12 tot half 2 met de Nico.
ja da hemk vandaag ook gezien op de site van illusion :-D kdacht da gij altijd opt einde draaide.. vandaar :) en da verklaart ook waarom er gistre op de topure (12-3u) zaligen trance is gweest :D kwas keicontent :)
ma geen nood, ik passeer der nog wel is 8) en kzie u ook zowiezo op de beurs é :). in ieder geval, dik setje gistre!
* raise your hands in the spirit of house music *
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wa draait diene regi eigenlijk?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik peis dat diene Regi met de boot mee is binnengesukkeld, dacht dat die ook studiotechniek & mastering deed, ik denk dat er een aantal dj's veel van hun producties te danken hebben aan Regi ...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

mja voor begin jaren negentig wat in elkaar gepoepte platen op cd te zetten moet ge toch gene dikke diplom hebben denk ik ...

wie wat tracks kan ineenvijzelen voor een ander plukt daar vroeg of laat mee de vruchten van ...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Vanmorgen nog eens in illusion geweest. Viel mee maar het was precies wat te rustig naar mijn zin. Op de parking nog 'MIE' en 'el divino' tegengekomen. Nice meeting you!!
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Trab schreef:Vanmorgen nog eens in illusion geweest. Viel mee maar het was precies wat te rustig naar mijn zin. Op de parking nog 'MIE' en 'el divino' tegengekomen. Nice meeting you!!
Ben er gisteren ook nog es geraakt!

Twas rustig vond ik,onder weinig volk! Boven viel wel mee! Heb me toch geamuseerd!

Eldivino ben ik ook ngo tegengekomen!

Grtz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Altijd

Bericht door eldivino »

Trab schreef:Vanmorgen nog eens in illusion geweest. Viel mee maar het was precies wat te rustig naar mijn zin. Op de parking nog 'MIE' en 'el divino' tegengekomen. Nice meeting you!!
Hey,


yowyow we hebben elkaar idd getroffen op de parking ja. Nu kan ik toch ook weer een gezicht plakken op jou nickname :D

Twas idd zaterdag vrij rustig, ma tegen dat jean begon te spelen was der een pak volk bijgekomen wel... twas ng een leuk feeske geweest 8)

grtz
mi vario es primeiro
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

crt schreef:
Trab schreef:Vanmorgen nog eens in illusion geweest. Viel mee maar het was precies wat te rustig naar mijn zin. Op de parking nog 'MIE' en 'el divino' tegengekomen. Nice meeting you!!
Ben er gisteren ook nog es geraakt!

Twas rustig vond ik,onder weinig volk! Boven viel wel mee! Heb me toch geamuseerd!

Eldivino ben ik ook ngo tegengekomen!

Grtz 8)
Ja, da was alweer lang geleden dat ik je ng eens in Illusion gezien had. Twas afgelopen zaterdag vrij kalm ja, ma tzal veel te maken gehad hebben met de midweekfeestdag ertussen...
Er is laat toch ng een pak volk binnengekomen zenne...
Hopelijk tot ng eens... caratreunie miss???

grtz
mi vario es primeiro
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

eldivino schreef: Ja, da was alweer lang geleden dat ik je ng eens in Illusion gezien had. Twas afgelopen zaterdag vrij kalm ja, ma tzal veel te maken gehad hebben met de midweekfeestdag ertussen...
Er is laat toch ng een pak volk binnengekomen zenne...
Hopelijk tot ng eens... caratreunie miss???

grtz
Ja carat reunie ga ik ook komen, proberen ervoor nog es illusion te gaan!

Kameraad was meegeweest en twas zen 1e keer, hij wou toch nog terugkomen dus :-D

Grtz 8)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

BIRTHDAY WEEKEND November > Saturday Edition - Saturday, November 18th 2006
@ the Ground Level

Starting at 22H00
Gratis inkom voor de jarigen van november die ingeschreven zijn voor de mailing van Illusion.
+ een fles champagne. Met 15 euro opleg kan u uw fles champagne inruilen voor een fles Piper-Heidsieck.
+ ontvang 10 vrijkaarten om je vrienden uit te nodigen

Inschrijven voor de illusion-mailing kan via de homepage

DJ's: DJ’s Franky Kloeck, Wout, Jan, Jean, Nico & Kane at the ground level
David & Christophe at the level




Ik ga, maat verjaard...

Nog iemand?
Afbeelding
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 aug 2006, 18:37
Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Stekel »

Den Backer schreef:BIRTHDAY WEEKEND November > Saturday Edition - Saturday, November 18th 2006
@ the Ground Level

Starting at 22H00
Gratis inkom voor de jarigen van november die ingeschreven zijn voor de mailing van Illusion.
+ een fles champagne. Met 15 euro opleg kan u uw fles champagne inruilen voor een fles Piper-Heidsieck.
+ ontvang 10 vrijkaarten om je vrienden uit te nodigen

Inschrijven voor de illusion-mailing kan via de homepage

DJ's: DJ’s Franky Kloeck, Wout, Jan, Jean, Nico & Kane at the ground level
David & Christophe at the level




Ik ga, maat verjaard...

Nog iemand?
Aja e Backer, we zullen weer van de partij zijn :d
You are Alive, Enjoy the Limited Time
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

^yeps 8) ;-)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

wees maar voorzichtig, 't is serieuze control langs deze kanten, they are everywhere :?

peins dat het NU op RGR wel ne memories night is wiiiiii ! 8)
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

cd

Bericht door ProgressNation »

Er was toch al tijd 2de Memories cd voorzien? Komt daar nog iets van in huis?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten