Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

als er iemand aan de tape,s kan geraken van half 4 tot een uur of 9 :-D het was gewoon te goed op sommigen momenten die versie van music is my life welke was da maar azo een gallet :-o
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

the pimper schreef:ik heb gans de nacht op dezelfde plek gestaan langs mia kant richting toog aan de trapje,s van het verhoog :-D
Wie is Mia? Die oudere dame achter den toog?

Dan stonde wss net naast mij gans de nacht... :D
Afbeelding
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

Den Backer schreef:
the pimper schreef:ik heb gans de nacht op dezelfde plek gestaan langs mia kant richting toog aan de trapje,s van het verhoog :-D
Wie is Mia? Die oudere dame achter den toog?

Dan stonde wss net naast mij gans de nacht... :D
als gij mij hebt proberen zot te maken kan da wel kloppen ja, stond een blond meisje in zwart rokje en topje ook, die regelmatig wel eens ne nijge danspas placeerde :-o
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

Lagoas schreef:
the pimper schreef:als er iemand aan de tape,s kan geraken van half 4 tot een uur of 9 :-D het was gewoon te goed op sommigen momenten die versie van music is my life welke was da maar azo een gallet :-o

my life is music and music is life
die moet ik hebben,mijn nekhaar ging omhoog man nie normaal, ook met carat trax 2 ontplofte illusion wel effe :-o
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

the pimper schreef:met carat trax 2 ontplofte illusion wel effe :-o
Idd!! Afbeelding
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

the pimper schreef:
Den Backer schreef:
the pimper schreef:ik heb gans de nacht op dezelfde plek gestaan langs mia kant richting toog aan de trapje,s van het verhoog :-D
Wie is Mia? Die oudere dame achter den toog?

Dan stonde wss net naast mij gans de nacht... :D
als gij mij hebt proberen zot te maken kan da wel kloppen ja, stond een blond meisje in zwart rokje en topje ook, die regelmatig wel eens ne nijge danspas placeerde :-o
Idd, zo'n kleineken hé... Was die met u mee mss?
Ik had een zwart BETA shirt aan met "tranceaddict.com" op vannachter. Mss is u dat opgevallen...
En heb zogoed als gans de nacht op da verhoog gestaan, vanwaar de filmkes dus opgenomen zijn.
Daar staan wij altijd.
Afbeelding
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

nee,ik was helemaal alleen, heb ook altijd alleen gestaan maar ik had fun heb daar zoveel man gezien op da verhoog, denk da die het allemaal zo raar vonden da ik daar in mijn eentje mij placeerde :-D heb wel één klein vechtpartij gezien maar zeer klein ze
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

the pimper schreef:ene een zuiders type reed vroeger met ne audi 80 cabrio
bedoelt ge de jamil?

pimper, stond gij op de verhoogd stuk vd dansvloer aan de lightjock? ge had dan denk een wit tshirt aan of een wit hemd? donker haar? colake in uw hand? :lol: ik heb er daar toch ene heel den tijd alleen zien staan...

ik stond net voor da verhoog (had een wit tshirt aan) met een blond meisje met een wit topke aan

seg, als hier half LC op memories zit, kunnen we beter meetingske houden volgende keer... :-D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Hier op tijd nen roll call doen hé next time... ;-)
Afbeelding
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

nope had een zwart shirt aan met twee witte streepen, ind... ne cola en draag ne bril en kerel is ind.... jamil meisje dat jij bedoelt had blauwe jeans broek aan, dan hedde gij toch wel een uur of twee voor mijn neus gestaan ze :-D hedde die kerel gezien me zijne lichtgevende bal awel naast da verhoog stond ik, de,n auto zal wel iedereen gezien hebben denk ik stond nogal wa volk rond als ik buitenkwam :-D
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

heb het laaste uur da ik er was al op pc staan, hoop da ik die van jan en nico kan vastkrijgen ze :-o
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Afbeelding
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

yep :-D
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

gistren met de retro classix ook nog is na den illusion afgezakt. muziek was wel leuk, tot da de regi begon, da was iets te hard vo mij :-) om 4enhalf trg door gegaan, kort ma leuk avondje nog :)
* raise your hands in the spirit of house music *
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Vandaga ook nog es afzakken na Illusion na lange tijd!

Grtz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten