Lazer Retro Kanaal 24/7U Online

Het forum van Lazer Classx en Retroduction
djginod

Lazer Retro Kanaal 24/7U Online

Bericht door djginod »

Ik weet niet welk forumonderdeel dit het best past, vandaar maar hier 8)

Lazer heeft sinds kort ook een heus retrokanaal erbij !!!! Via http://streams.lazernet.be:3730/listen.pls kun je het beluisteren. Let op, dit is een AAC+ stream, dus pak bijvoorbeeld winamp !

15 jaar geleden begonnen in Antwerpen, nu hoor je de muziek die vroeger gespeeld werd, opnieuw op dit kanaal !!!!

Reacties en opmerkingen: GRAAG !!! :)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Wel even een kleine tip indien je WinAmp gebruikt om te luisteren.
Indien je de mp3pro plugin hebt draaien, deze uit te schakelen anders hoor je niks. En de AAC is kwalitatief SUPER !

Ik wacht vol ongeduld op de website en wat er rond hoort.
Programmatie volgt nog naar het schijnt
speedy

Re: Lazer Retro Kanaal 24/7U Online

Bericht door speedy »

djginod schreef:Ik weet niet welk forumonderdeel dit het best past, vandaar maar hier 8)

Lazer heeft sinds kort ook een heus retrokanaal erbij !!!! Via http://streams.lazernet.be:3730/listen.pls kun je het beluisteren. Let op, dit is een AAC+ stream, dus pak bijvoorbeeld winamp !

15 jaar geleden begonnen in Antwerpen, nu hoor je de muziek die vroeger gespeeld werd, opnieuw op dit kanaal !!!!

Reacties en opmerkingen: GRAAG !!! :)
wat is er eigenlijk met de website van www.lazerhothits.com ik geraak er niet meer op. En wat is er gebeurd met Radio Illusion liggen die er ook an terug uit ?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zijn ze aan het veranderen...
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

merci voor deze link, ben nu al tijdje aan het luisteren en is echt deftige muziek, regelmatig een gekende classic maar nooit plat :-)

grtz
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

thx :-D
djginod

Bericht door djginod »

We hebben de Lazer site (die inmiddels een hoop gig in beslag nam :eek: ) verplaatst, of zijn daar mee bezig, en daarna moet die server weer zo geconfigureerd worden dat alles werkt !

Komt wel weer goed hoop ik !!!!

Nog op en aamerkingen over de retro stream ???
djginod

Bericht door djginod »

De nieuwe Lazer site is in de lucht, inclusief links naar beide stations (Lazer house en Lazer ClassX)...

Nu is het nog wachten op lazer ClassX content, zodat we aankondigingen kunnen doen van bijv oude opnames e.d.

Heeft er iemand toevallig een mail adres van Steve Murphy ???
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Vraag dat aan Foolisch Mind
of ik kan het ok wel es vragen aan een contact.

Hij is wel moeilijk te bereiken
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

djginod schreef:
Heeft er iemand toevallig een mail adres van Steve Murphy ???
Sorry maateke heb nog alleen zijn oud telefoon nummer, dat misschien al 5 jaar niet meer in gebruik is :-(
Afbeelding
djginod

Bericht door djginod »

Doemme... het gaat om de 2 jaarmixen die hij heeft gemaakt ik 1991 en 1992 voor Lazer. Ik heb ze beide wel, maar ik neem aan, dat hij de masters heeft.

Op het einde van het jaar, wil ik ze beide zoiezo laten draaien. Dus we hebben nog ff 8)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ferm radiostationneke. lekker streamen :)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

@ foolish mind:

ik zie dat gij van Hemiksem zijt, ik dacht al op de beurs da'k da koppeke al is had gezien - ik heb daar 27 jaar gewoond :)

ps: pm mij uwen (moest ge da emmen) msn ne keer
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

just tot de constatatie gekomen dat al de mp3 da ik gestreamd heb ni werken als ik ze achteraf nog is wil spelen en waarschijnlijk ook ni op mijne mp3 autoradio :( :( :( . Zit daar een beveiliging op of zo??

Is er een manier van die wel te kunnen branden op cd. 't zijn echt wel vette schijven zenne :D :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Er word bij Lazer niet met mp3 gestreamed maar met het AAC formaat.
Maar ik snap het allemaal niet goed, alles wat je kan horen kan je toch opnemen en dan omzetten naar mp3. Dus ik denk dat de fout eerder aan jou kant ligt !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten