D'ohm

Het forum van de andere legendarische clubs
renegate-master

D'ohm

Bericht door renegate-master »

Kent iemand deze afterclub nog heeft niet lang bestaan een paar maanden denk ik,was in antwerpen in een oude boeda kapel..
ben daar vroeger enele keren geweest daar zat altijd maar 20 of 30 man,maar de musiek was daar beestig tofke draaide daar zondag was gewoon maft.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: D'ohm

Bericht door elkewelke »

renegate-master schreef:Kent iemand deze afterclub nog heeft niet lang bestaan een paar maanden denk ik,was in antwerpen in een oude boeda kapel..
ben daar vroeger enele keren geweest daar zat altijd maar 20 of 30 man,maar de musiek was daar beestig tofke draaide daar zondag was gewoon maft.

nooit geweest maar stonden vermeld op flyers van extreme

een soort van samenwerking blijkbaar
varth

Bericht door varth »

residents waren tofke en frank struyf dacht ik.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Bij deze

D'OHM After Hours
Londenstraat 52 Antwerpen

Open : sundays from 07.00 am
mondays from 08.00
Dj's : Tofke, Frank Zolex, Dimitri
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

veel gezien op flyers,het was de periode juist achter het vertrek van tofke en struyf uit de carat...raar da het nie meer volk trok,als ik moet kiezen tussen tofke/struyf of wout/philip...
renegate-master

Bericht door renegate-master »

cloud schreef:veel gezien op flyers,het was de periode juist achter het vertrek van tofke en struyf uit de carat...raar da het nie meer volk trok,als ik moet kiezen tussen tofke/struyf of wout/philip...
Ik vond het ook raar dat daar ni meer volk zat muziek was nogtans super.
en de locatie was nog beter.
Maar er werd ook wel niet veel reclame voor gemaakt,alleen in extreme denk ik.
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

ben daar een paar keer geweest dat wes daar wel een speciale bedoening.met allemaal tapijten tegen de muur en wa zetels da ze precies bij iemand thuis gaan halen zijn. er was ni veel volk da weet ik nog.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Heb hier nog een k7 van gevonden 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten