Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Het algemene forum van Legendary Clubs
quincy

Bericht door quincy »

Extreme was de eerste club die ik ooit bezocht heb.
In extreme het meest van al geweest, soms weken achter elkaar, soms eens een maandje tussen. Zowel op vrijdag, zaterdag als maandag.
De allerlaatste dag van Extreme meegemaakt aangezien ik er toen ook gedraaid heb samen met Ben (Ben Milo) en Franky Jones.

Tour & Taxi's regelmatig geweest, spijtig genoeg heeft het niet veel langer mogen duren.

Carat ook regelmatig geweest op zondag middag/avond

Cherrymoon ook veel geweest, nog de goeie tijd even mogen meemaken. Ook nog veel geweest toen Ghost er resident was maar dat was al veel minder mijn ding.

La Bush nog in de goede periode meegemaakt en spijtig genoeg niet meer geweest sinds het vertrek van, Georges.

Club Zazou, de plek waar het allemaal is begonnen voor mijn Punk'ID party's wat nu uitgegroeid is tot Punk'ID records, het label van mij en Ben Milo.

Who's Who's land.

Fuse.

Dance Opera trips in Aalst.

The Monroe's.

Café D'anvers, nog altijd één van mijn favorieten op dit moment.

Idem voor Decadance, Café Capital, Stereo Sushi, ...

Andere clubs die ik bezocht heb maar veel minder mijn ding bleken te zijn: Kings, BBC Dancepolis, Arènchi, Illusion, ...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

quincy schreef:Extreme was de eerste club die ik ooit bezocht heb.
In extreme het meest van al geweest, soms weken achter elkaar, soms eens een maandje tussen. Zowel op vrijdag, zaterdag als maandag.
De allerlaatste dag van Extreme meegemaakt aangezien ik er toen ook gedraaid heb samen met Ben (Ben Milo) en Franky Jones.

Tour & Taxi's regelmatig geweest, spijtig genoeg heeft het niet veel langer mogen duren.

Carat ook regelmatig geweest op zondag middag/avond

Cherrymoon ook veel geweest, nog de goeie tijd even mogen meemaken. Ook nog veel geweest toen Ghost er resident was maar dat was al veel minder mijn ding.

La Bush nog in de goede periode meegemaakt en spijtig genoeg niet meer geweest sinds het vertrek van, Georges.

Club Zazou, de plek waar het allemaal is begonnen voor mijn Punk'ID party's wat nu uitgegroeid is tot Punk'ID records, het label van mij en Ben Milo.

Who's Who's land.

Fuse.

Dance Opera trips in Aalst.

The Monroe's.

Café D'anvers, nog altijd één van mijn favorieten op dit moment.

Idem voor Decadance, Café Capital, Stereo Sushi, ...

Andere clubs die ik bezocht heb maar veel minder mijn ding bleken te zijn: Kings, BBC Dancepolis, Arènchi, Illusion, ...
Leuke verzameling quincy
Afbeelding
quincy

Bericht door quincy »

thanks :-)

wel spijtig dat ik dingens als ATV, Balmoral, Globe, Cirao en dergelijke niet kunnen meemaken heb ...
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

'96 1ste maal extreme met Tom op hun 4de verjaardag
'98 1 ste maal PhiPhi op een maandag :-o
tot 2001 phiphi @ extreme on monday t.e.m. de laatste maandag 8) :?
soms eens combinatie La Rocca on Sunday en Extreme on Monday
Milkey Way Oostende
La Bush met Georges, verschillende keren
Paar keren Cherry

2002 - 2004
Rebuilding on monday @ old bocca met PhiPhi
Essence U4ea @ Decadance
Ecco-party's @ Fuse
E-Motionz - party's @ Silo / Café D'Anvers
PhiPhi @ Pulp (nu de huidige Pulse Factory)
Kings Club
Catacombes
+ andere progressive party's in het land ;)

2004 - nu
mijn eigen party's @ negasonic :P
af en toe nog eens een partybezoek @: stereo sushi, café d'anvers, la rocca, decadance, silo, happy jack,....

TO DO: ATV Vintage @ H2O :o
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zeker doen da laatste :-)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

das nu zaterdag zeket ATV-vintage
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Scarface schreef:das nu zaterdag zeket ATV-vintage
Jepjep tis zaterdag

Ed en Kim phi phi off course de andere eh... vergeten
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

de allereerste keer moet geweest zijn in de montini denk ik
in de periode einde 1992 ,ma daar herrinner ik mij nemeer veel van :-D
ik weet wel da k daar mijne eerste bol (in 5stukke moest ge di verdele toen en di koste toen 1500fr)heb afgeslikt en da ik daar toen overdreve geflipt heb :D
toen was ik 15 jaar en was bij men 3jaar oudere broer meegegaan toen.
toen wa naar montini blijve gaan en op zondag was in st-truide e geflipt kot genaamd amnesia :eek: :eek: :eek: 1 van de ergste dinge die k ook heb gezien ,wa ge daar zag daar kon carat zelfs nog ni aan tippe :D

periode 93 (16jaar geworde) -cherrymoon (paar keer,wel geflipt daar :eek: )
-balmoral (paar keer,rare sfeer hing daar en voelde mij daar ni echt veilig aangezien we zo ver van huis ware)
-illusion (keer of 3 ofz)
-montini (regelmatig ,kort bij de deur)
-tam tam (paar keer,dj philip daar lere kenne)
-globe (2 keer geweest,man man :eek: )
-amnesia (ook regelmatig,zat toen zwaar zn scheef volk van ons kante,veel mense lere kenne toen)

periode 94 -illusion (regelmatig)
-carat (eerste keer en toen blijve gaan daar,ask daar geraakte toch)
-montini (as k op stap wou gaan ,ma ni in carat of illusion geraakte)

periode 95 -ieder weekend illusion en carat
-vrijdag soms baccardi's

periode 96-99 -carat (meestal )
-illusion (regelmatig)
-baccardi's (soms)
-ypsilon (soms op vrijdag in 98)
-outline (paar keer in 98)

99-2002 -illusion level (sinds opening bijna ieder weekend)
-baccardi's (iedere vrijdag tot in 2000 erges toen het dicht ging)
-carat (iedere zondag!!!!)
-drijtap (regelmatig)

daarna is het allemaal zo wa geminderd bij mij ,soms nog es shaft of illusion ,ma toen al genoeg meegemaakt en gezien en de fun was er vanaf
wel nog een tijdje naar outline geweest op zondag

voor de rest ben ik een paar keer geweest (1 of 2x)

-extreme
-at the villa
-barroci
-qu
-fuse
-la rocca
-obsession
-monty (op zondagmiddag)
-roots
-maxx
-barabar
-real
-barroco
-...

met andere woorde op veel plaatse geweest in mijn leve
verschrikkelijk veel gezien en veel meegemaakt

maar het beste blijft voor mij toch CARAT !!
heel veel gezete daar en was echt zalig in der tijd !!
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ff graven in mijn geheugen:

kga da hier zowa chronologisch doen..
't Badhuis
La Boum
Bell's Cafe
Barocci
Prestige
La Rocca (deze blijft wel meegaan tot einde)
Club X
Planet Hardcore
Globe
Cherrymoon
Illusion
Qu
Biazar
Club Bizar
Industria
Club Escape
Obsession
Illusion - The Level

en dan nog wa links en rechts geweest om uit te gaan en te gaan draaien
maar eigenlijk allemaal teveel om op te noemen
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k zal ook maar opsommen want 't verschilde nogal een bekke.

Eerste keer in een discotheek was cherry moon als ek 16 was in 1993 :-D :-D toen mijn ogen opengetrokken en 't was voor altijd naar de klote :)

favorieten waren:

illusion (favoriete club allertijden)
carat (favoriete afterclub)
cherry moon (veel geweest)

verder:

zillion (bijna iedere vrijdag)
bbc (in den tijd met franky kloeck en dj gert)
extreme on mondays (no comment :evil: :evil: )
kings club (wanneer het rijden ni zo goe meer ging :evil: :evil: )
fuse en mad club
la rocca (op zondag)


Enkele om snel te vergeten: Café d'anvers en Culture Club :shock:


'k vergeet er nog een paar, maar da lijken me de belangrijkste.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2005, 00:31

Bericht door timsan »

Oké boys & girls ik ga hier ook eens proberen iets neer te schrijven en vooral in de herinneringen te duiken :

1993:
Rave Explosion (eerste party en wat voor één :-o direkt verkocht dus)
Cherry Moon
Extreme
Illusion (Rave Explosion Party)

1994:
Globe (en dan nog met friends die een modeshow hadden georganiseerd daar op zondagavond, vip in globe :) )
Extreme
Fuse
Cherry Moon (re-opening en meer :-D )
La Rocca
Party's everywhere (Dance opera trip, Rave Explosions in PK, etc..)

1995:
Boccaccio Halen (1 keer, nooit niet meer)
Boccaccio & Globe retro party's in Cherry Moon(ik denk in dit jaar): zeer goed :cool:
Balmoral
Gans de zomer Extreme op maandag :D :D :D
Mayday
Fuse: veel gewone avonden met zalige dj's en Who's Who's en zo
ATV
Dour (vanaf dan elk jaar bijna)
Eerste Kozzmozz feestjes as ik mij niet vergis

1996:
Carat
Extreme
Cherry Moon
Fuse
La Rocca
Lokerse Feesten as ik mij niet vergis
Café D'anvers

..... and we kept on partying for ten years longer all around Belgium and Europe :lol: :lol: :lol:

By the way tof feestje in D3F in Vilvoorde op oudejaaravond, kan nog leuk worden....
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

bouq schreef: 't Badhuis
Qu
Ken ik niet... Beetje meer info?
Afbeelding
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2005, 00:31

Bericht door timsan »

Is een feestje van tracemission (Tom Pardon) en BamBamProductions (Christophe Arras). Zal wel leuk worden en zal ook wel lang duren 8)

Stijl: de hedendaagse clubmuziek (La Rocca) met flarden van het verleden :-D

Ik zal de flyer anders eens uploaden in het weekend.
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2006, 19:39
Locatie: bilzen

Bericht door tinus »

hallo mijne beste tijd is zonder fout @ ypsilon bilzen met dj yellow dikke retroshijfkes iedere vrijdag dit van 1997 tot 2000-2001 :D groetjes
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2007, 15:52
Locatie: eeklo

Bericht door element »

Toen ik 16jaar was zat ik elke zondag in de dallas in lembeke man da was nog eens een mega kot in den tijd een relatief kleine dancing en de muziek keihard.Deed in den tijd ook de belichting naast dj parris weet zijn echte naam spijtig genoeg niet meer.En later ging ik elk weekend naar de k-brio in adegem.Ik zou graag nog eens terug willen naar die tijd maar ja da zal nie lukken.Toen ik mijn eerste auto kocht heb ik gans belgie afgereden naar verschillende discotheken.Nu ga ik bijna niet meer uit.Soms krijg ik toch weer kriebels om nog eens een stapje in de wereld te zetten.Grtz. ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast