Platenshops

Het algemene forum van Legendary Clubs
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Staat op pagina 1 ook vermeld dacht ik,ben er enkele keren geweest ma is ene afzetter vind ik,verkoopt alleen iets aan een goed prijske als je er elke week komt,vandaar dat er steeds meer en meer volk is weggebleve,vroeger kwam de hele dj line-up van clubs als:Carat Shaft,Illusion,...daar nu is dat alleen nog Jean die wekelijks gaat.
Groetjes
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

funkadelic groovestar schreef:Staat op pagina 1 ook vermeld dacht ik,ben er enkele keren geweest ma is ene afzetter vind ik,verkoopt alleen iets aan een goed prijske als je er elke week komt,vandaar dat er steeds meer en meer volk is weggebleve,vroeger kwam de hele dj line-up van clubs als:Carat Shaft,Illusion,...daar nu is dat alleen nog Jean die wekelijks gaat.
Groetjes
trek mijne mond nie open...afzetter eerste klas
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

gelukkig is er met de komst van het internet niks meer wat hij heeft wat niet meer te vinde is voor een paar euros :-D
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 dec 2004, 19:58

Bericht door witte »

Ik kom nog regelmatig in Disckid. Ge moet m ook wel kennen, das n feit, anders wordt ge hopeloos afgezet. Ik koop er ook bijna alleen nieuwe dingen, de classics vind ik op internet.
Er komt idd een stuk minder volk als vroeger, hij zet ook (soms letterlijk) veel mensen aan de deur van wie hij liever heeft dat ze nimeer komen. Hij doet wel nog altijd superveel platen in elke week, soms zitten daar echt goeie onbekende dingen in, das ook de reden dat Jean daar nog komt(alhoewel dat ook al minder frequent is).
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

cyclone records voor techno acid minimal en retro's

www.cyclone-records.com

dan diki records , music man en strictly dance

buitenland

plastic , juno en rare records
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

geeft cyclone eigenlijk nog fuiven?
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2007, 12:57
Locatie: kempen

Bericht door model500 »

ik haalde vroeger mijn platen in MVC en de PARTYGROOVE in heist op den berg,daar stond stefan(ex carat) als verkoper!
daar kon je ook nog wel echte klassiekers vinden en voor de nieuwe spullen was er ook altij veel keuze,maar die winkel is spijtig genoeg ook al een paar jaar dicht!!!
;-)
back to the good al times!!!!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

model500 schreef:ik haalde vroeger mijn platen in MVC en de PARTYGROOVE in heist op den berg,daar stond stefan(ex carat) als verkoper!
daar kon je ook nog wel echte klassiekers vinden en voor de nieuwe spullen was er ook altij veel keuze,maar die winkel is spijtig genoeg ook al een paar jaar dicht!!!
;-)
Shop is teleurgegaan sinds de winkel in totaal overgenomen was .... zelfs de verkopers waren niet kontent meer op den duur :?
Ben er eens koleirig geworden op de nieuwe uitbaters toen ze mij aan de inkom beschuldigden dat ik niet betaald had terwijl ik vanachter alles betaalde :mad: , nog zo eens paar stoten voorgehad en ben er sindsdien niet meer geweest ...
Achteraf hebben ze daar Da Boy Tommy nog efkens in de shop gezet maar het kwaad was al geschied ...
Winkel is toch wel wat jaren opengeweest, heb er schoon dinges gekocht!
Stefan was de "raarste" van den hoop, maar gaf toch altijd de speciallekes vaonder den toog!
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2007, 11:32
Locatie: Antwerpen (Ekeren)

Bericht door Madness »

ik koop tegenwoordig al men plaatjes op http://www.discogs.comdaar vind je 99% van wat je zoekt!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Voor retro's heb ik mijn geheim adreske. Ken een kerel (neef van mijn vriendin) die thuis een dikke 60000 (of zelfs meer) platen heeft steken. 99 percent daarvan is retro. hij heeft gene shop maar doet alleen platenbeurzen. De kerel koopt ook regelmatig grote stocks op van platenwinkels die op de fles gaan, zoals de wiv in Mechelen. En qua prijs is hij zowat de goedkoopste.
Een à 2 keer in het jaar ga ik voor een dikke 200 euro aan retrokes halen daar. Ik kom toch al gauw elke keer met een 40 à 50 dikke plakskes buiten daar.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Nostalgie90 schreef:
model500 schreef:ik haalde vroeger mijn platen in MVC en de PARTYGROOVE in heist op den berg,daar stond stefan(ex carat) als verkoper!
daar kon je ook nog wel echte klassiekers vinden en voor de nieuwe spullen was er ook altij veel keuze,maar die winkel is spijtig genoeg ook al een paar jaar dicht!!!
;-)
Shop is teleurgegaan sinds de winkel in totaal overgenomen was .... zelfs de verkopers waren niet kontent meer op den duur :?
Ben er eens koleirig geworden op de nieuwe uitbaters toen ze mij aan de inkom beschuldigden dat ik niet betaald had terwijl ik vanachter alles betaalde :mad: , nog zo eens paar stoten voorgehad en ben er sindsdien niet meer geweest ...
Achteraf hebben ze daar Da Boy Tommy nog efkens in de shop gezet maar het kwaad was al geschied ...
Winkel is toch wel wat jaren opengeweest, heb er schoon dinges gekocht!
Stefan was de "raarste" van den hoop, maar gaf toch altijd de speciallekes vaonder den toog!
Partygroove heeft een hele tijd mijn vaste stek geweest. Stefan en Bart waren zeer sympathieke kerels, kreeg je enorm veel vertrouwen van. Gingen zelfs naar de bank terwijl jij daar alleen stond, je kon gewoon langs achter met de plaatjes weglopen. :D Enfin ik weet dat Bart toen met Astroline begon en minder in de shop stond. Daarna is extrazone gekomen en is men met de vinyl gestopt. Jammer want het was wel een leuke plek. Plus die kerels van Partygroove hebben mij verslingerd gekregen aan house via hun radiprogramma op christina : Beat Time.
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

We zijn hier ondertussen een half jaar later. hoe zit da nu met de shops.?
Musicgallery (Mechelen) is gelsloten, Den Jones zijn winkel in Mechelen is naar het schijnt ook nog altijd gesloten. Music man in Brussel zou ook gesloten zijn. Discobar Leuven verhuist naar Aarschot. dan ken ik nog de Extrazone in Brussel. ga daar soms zaterdag maar ge word daar meestal aan uw lot overgelaten tussen een pak platen. De Marko staat daar soms ook achter den toog. maar dan wel met zen eigen platen bezig :)
En sorry naar Mvc in Paal of naar Music man in Gent rijden heb ik ni genoeg tijd meer voor. Bestel nu ook wel het een en ander op www.decks.com. eigenlijk nog wel goe van prijs maar stel me wa vragen bij het aanbod.
En ja de gezelligheid van vroeger in de kleine winkeltjes zoals Wif, Bcm en Mvc da vind ge dus ook nergens meer. spijtig eigenlijk.
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Heb vroeger veel tijd versleten in den ARS in Antwerpen...dikwijls veel gelachen daar. Daarna dj's in schoten...tijdje beans in a'pen en nu...vooral ebay en online shops.

Mss kleine tip: saturn op de meir in a'pen verkoopt ook aardig wat maxi's.
Put the needle on the record !!!!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Dakke1976 schreef:Heb vroeger veel tijd versleten in den ARS in Antwerpen...dikwijls veel gelachen daar. Daarna dj's in schoten...tijdje beans in a'pen en nu...vooral ebay en online shops.

Mss kleine tip: saturn op de meir in a'pen verkoopt ook aardig wat maxi's.
Saturn op de Meir.... nou kom ik toch regelmatig in Antwerpen, en ook nog wel eens op de Meir, maar ik zou die nu niet kunnen vinden !

Is Dr Beat er nog ? (Zelfde nederlandse eigenaar als Beans !)
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

De Saturn kun je vinden in het nieuwe winkelcomplex in de Stadsfeestzaal. En dat ligt vlak naast de Inno op de Meir. Dr.Beat is er al een hele tijd niet meer, ik denk dat die al bijna een jaar geleden gestopt is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten