Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Ik weet eigenlijk niet goed waar te beginnen heb zekerst al een 50 tal clubs in Belgie bezocht heb ze keer geteld maar degene die ik frequent bezocht zal ik es proberen te herinneren.

1992: voor de eerste maal naar de Eros of was da nu 91 dan zat ik daar bijna ieder weekend in de stationsbuurt van Roeselare, Strip, Albatros, maar natuurlijk veel in de Eros met DJ Bolle als resident later op zondag in Lagoa. Ook in dazelfde jaar 1 ste maal Bocca en Balmoral

1993: Af en toe naar de Zenith Gistel, Ferrari's (Esen=Stuikkot) Natuurlijk 1 maal ATV in Kooigem, frequent naar de Balmoral zowel op zondag als maandag. Af en toe naar de cherry.

1994: Zowel op zaterdag als op zondagmiddag naar Lagoa en veel naar de Balmoral. Af en toe naar de Cherry

1995: Ontdekking van La Bush, iedere zondagmorgen meestal na Lagoa of na ATV

1996: Ieder weekend ATV en nadien Balmoral meestal naar Lagoa Voor de eerste maal naar de H2O nadien efkens binnenwippen in La Bush

Hier het eerste deel zal de rest wel nog es aanvullen..
Laatst gewijzigd door BOUNCER op 29 aug 2006, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Illusion ('97-'00) daarna nog zo eens sporadisch
Carat ('97-01)
Cherry ('96-'00) daarna nog op de retro's en speciale gelegenheden gegaan
Lagoa (in de periode dat de cherry hardcore was midden '98 was dat)
Bel Air ('99) vaak de zondag in de vooravond, na Illusion en een middag carat
La Rocca sunday ('97 - heden) ik probeer zo'n 20x per jaar de zondag mee te pikken
Fuse: '98-heden; bij de komst van een topper (mills, garnier)
Outline, paar keer geweest eind jaren '90
Axiome, idem
La Bush, idem
Café d'anvers, idem
Zillion, idem

H²O , slechts vorige maand voor het eerst geweest, maar zeker niet de laatste keer, in die streek is de sfeer intacter gebleven dan elders.

Evenementen: Dance Opera trips, I love techno van '97 tot '01, Love parade in '98 en '99
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

2de poging;

94- beginnen uitgaan naar hier en daar en juist op tijd atv kooigem en activy leren kennen

95-vooral cherry moon,atv asse,la bush,balmoral,cirao

96-vooral cherry moon,la bush,h2o,balmoral

97-la bush,h2o,axiome,cherry moon

98-cherry moon,h2o,axiome

99-h2o,axiome

00 tot 02-sporadisch h2o en axiome

03 tot nu-heeel sporadisch h2o,hier en daar kevin eens checken,wa optredens en wa festivals


verder paar keer heaven/mackenzie,lagoa,illusion,reve d'o,carat,white house,extreme

ene keer the church,the box,nova,museum,fuse

frequent ne kozzmozz 97-98,i love techno96-99
atv-right to party,bye bye atv,a one nighy happening

is zowat het bijzonderste
Laatst gewijzigd door cloud op 29 aug 2006, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

ben beginnen uitgaan in 2000 (15j) naar de plaatselijke fuifkes en de danscafés van leuve :)
2001 vooral cherrymoon, illusion en van tijd tot tijd is carat (as het vervoer nog zin had)
2002-2005: la rocca / illusion /retros in fuse en cherry / techno & retro avondjes in musicafe (fataal) te leuven (jammer trouwes da ze daar tegenwoordig nog alleen ma van diene funky house en r&b, hip hop programmere :-( heel wa leuke avondjes meegemaakt.)
en dan ook de feestjes van marco bailey in de silo ware altijd zeker te pruime :)
* raise your hands in the spirit of house music *
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ook nog s een 2e poging :D :D

1992: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers // elke week : Belize
1993: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers // elke week : Belize
1994: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers, Club X, Montini // elke week: Belize
1995: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize // elke week: Club X // af en toe: Café d’Anvers, Kadance, Limit, Carat
1996: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize, Bel-Air // elke week: Club X // af en toe: Café d’Anvers
1997: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize, Bel-Air, La Rocca, Club X // af en toe: Café d’Anvers
1998: regelmatig: Cherry Moon // af en toe: Illusion, Belize, Bel-Air, La Rocca, Café d’Anvers
1999: regelmatig: Cherry Moon // af en toe: Illusion, Baccardi's, Café d’Anvers
2000: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2001: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2002: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2003: af en toe: Cherry Moon
2004: af en toe: Cherry Moon
2005: af en toe: Cherry Moon
2006: af en toe: Illusion
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

poehaaaaa schreef:Ook nog s een 2e poging :D :D

1992: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers // elke week : Belize
1993: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers // elke week : Belize
1994: af en toe: Illusion, La Rocca, Café d’Anvers, Club X, Montini // elke week: Belize
1995: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize // elke week: Club X // af en toe: Café d’Anvers, Kadance, Limit, Carat
1996: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize, Bel-Air // elke week: Club X // af en toe: Café d’Anvers
1997: regelmatig: Illusion, Montini, Baccardi’s, Cherry Moon, Belize, Bel-Air, La Rocca, Club X // af en toe: Café d’Anvers
1998: regelmatig: Cherry Moon // af en toe: Illusion, Belize, Bel-Air, La Rocca, Café d’Anvers
1999: regelmatig: Cherry Moon // af en toe: Illusion, Baccardi's, Café d’Anvers
2000: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2001: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2002: af en toe: Illusion, Cherry Moon
2003: af en toe: Cherry Moon
2004: af en toe: Cherry Moon
2005: af en toe: Cherry Moon
2006: af en toe: Illusion
zo te zien ook zwaar zot geweest van de cherrymoon... :-D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

de exacte data weet ik niet maar twas in deze volgorde

mijn eerste jaren uitgaan waren vooral Ypsilon en Outline (toen er nog dikke trance gespeeld werd 8) )
daarna werd het Real en geregeld Illusion en vantijd ne keer naar Shaft
vanaf 2000 was het bijna elk weekend Illusion en op zondag La Rocca
vanaf 2003 was het Illusion gecombineerd met Outline (Zolex) en Barabar
tegenwoordig is het Space, Barocco, CDA, Spectrum indien het nog open zou zijn :shock:

Ben ook op heel wat plaatsen een enkele keer geweest ..Fuse, Atmoz, Zillion,Creamm, The Cage....teveel om op te noemen eigenlijk

De grote events die ik gedaan heb waren

Illusion Beach + de birthday's in sportpaleis
de eerste 5 x I Love Techno
1 x Groove City
Extrema
Love Parade
Tomorrowland
Werchter

tevens verschrikkelijk hartzeer dat ik nooit Extreme of Carat geweest ben :(
Afbeelding
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

It all started at Extreme 1995 NEW YEARS EVE.
Dan een keer in At the Villa Kobbegem.
Dan terug Extreme, VOLLENBAK!!! Nee, maar echt, vollenbak.... met DJ Tom meestal, alle zaterdagen, zelfs met den bus van Simonis tot Affligem met al de mad ones. :lol:
Ook Extreme den maandags.
Ook de CherryMoon / Illusion / Globe / Tour & Taxi

Dezen waren echt den beste van allemaal waar ik de meeste tijd ging

Dan de rest (ook super goe toch): La Rocca / La Bush / H2O / Balmoral / La Goa / Zillion / Fuse / Silo / Outline / Kings / Scenario / Who'sWho's / Tropicana / .......... en ik weet nog nie wa maar waarschijnlijk nog velen


tja, Extreme is de enige woord ik heb... nooit kan ik het vergeten. Den allerbeste voor mij, de meeste herinneringen, de meeste fun, de meeste parties, ..... :bigsmurf:
Ik zou veel willen geven voor alleen maar een keer binnen te kunnen raken! Ben zeker dat het nie leeg is.

keep on dreaming, I know...
Als ik de euromillion win, wees maar zeker dat het terug open is! :D
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:25
Locatie: Zottegem

Bericht door mr.nice guy »

poehaaaa,dan moe ik u zeker nog gezien hebben in illusion,want die jaren da jij op noemt,zat ik daar altij :eek: aangenaam hehehe :D
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

mr.nice guy schreef:poehaaaa,dan moe ik u zeker nog gezien hebben in illusion,want die jaren da jij op noemt,zat ik daar altij :eek: aangenaam hehehe :D
Hoi, Aangenaam ook ;)
waarschinlijk zijn er hier veel mensen die elkaar al hebben gezien of zelfs gesproken..


EDIT: juist gemerkt dat 'poehaaaa' iemand is LOL. Dacht dat dit voor mij was... en dat het een soort van schreeuw was of zo :p
Laatst gewijzigd door Larry op 06 sep 2006, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Larry schreef: Als ik de euromillion win, wees maar zeker dat het terug open is! :D
LOL...heb hier ergens net 't zelfde neergezet :-o
Met dj's van dienst Phi-Phi & Kurt :cool:
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

1989-1992:Veel Boccacio, soms La Rocca (na 1991) en ééns in At The Villa toen we op een feestdag uren moesten aanschuiven aan Boccaccio (een groepje Fransen raadden ons aan daar ééns te gaan).

1992-1993:De Revolutie in Cherry Moon (dat was daar ongelooflijk :eek: :eek: ,vooral tijdens de zomer 1993),Planet Hardcore (not for the music but for fun) en weer sporadisch La-Rocca + 2 of 3 maal Extreme toen het er vol zat met Italianen die de mensen op parking lastig vielen en dodelijke race's hielden met hun Alfa's op de Brusselse steenweg (stupid gerks).

1994:1 of 2 maal Cherry Moon (grootste fout in mijn jeugd,achteraf gezien had ik er meer moeten gaan vooral na sluiting ATV in 97),ATV (Kooigem en 1of2 maal The Church en zijn levensgevaarlijke parking).

1995:ATV (altijd),Extreme (few),Carat en Balmoral (paar keer maar was niet zo voor afters)

1996:ATV (tot spijtige sluiting) en dan Extreme (sorry maar vond de ambience daar maar zwak),H2o (sinds OPENING :eek: :eek: :eek: )
Alle fuiven van ATV (Lille,La Rocca,Cafe d'Anvers,Atomium,etc...)behalve Groenendaal,paar maal Club Bizare,La Rocca,Fuse,Oxigene,Kings.

1997:ATV (rue du Magasin),Extreme,H2O,Carat en sporadisch Kings.

1998-2000: Uitbollen (vond dat het beste eraf was), nog wat Extreme,H2O,Carat,Fuse,Globe(st-Niklaas of Beveren kweet het al nimeer) .

2001:laatste maal in Club H2O op 7-8 september net voor WTC ramp
sindsdien niet meer weg geweest...BEHALVE 3 juni geleden (Laurence's verjaardag in H2O met Wagonns en er was ook BOOOOOOUNCEEEER)
:eek: :eek: :eek:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Larry schreef:

EDIT: juist gemerkt dat 'poehaaaa' iemand is LOL. Dacht dat dit voor mij was... en dat het een soort van schreeuw was of zo :p
ja ik ben iemand :cool:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

ja, en iemand met een Extreme avatar!!! U're my friend! lol
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

ik sal hier ook is mijn ding doen,


1993:
-Cherrymoon (soms) .....mijn allereerste housedancing..... :eek:

1994:
-Cherrymoon (regelmatig)
-Illusion (regelmatig)
-Extreme (regelmatig)
-Qu (soms)
-planet hardcore (soms)
-
1995:
-illusion (Veel)
-extreme (veel)
-montini (soms)
-cherrymoon(veel)
- la rocca (soms)
- Carat (soms)
-Planet hardcore (soms)

1996:
-illusion (veel)
-Cherrymoon (regelmatig)
-Kabarka (Te veel :D )
-La rocca (Soms)
-Carat (soms)
-extreme (Veel)

1997:
-illusion (veel)
-cherrymoon (veel)
-Extreme (veel)
-La rocca (regelmatig)

1998:
-illusion (soms)
-La rocca (soms)


1999 tot 2006:

-La rocca (soms)


De beste periodes dat ik heb meegemaakt waren toch Kabarka (1996) en Illu (1997)
Daarna wa last gehad met de wet.... :D ......da resulteerde in een veel kalmer periode in het uitgaan....
Soit, ik zen héél content dak het allemaal heb meegemaakt, moest ik het kunnen overdoen, ik zou krak hetzelfde doen 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten