says who?djaxxie schreef:Ik geef je over de ganse lijn gelijk christophe MAAR als het vroeger dan toch niet beter was,
dat is toch iets dat elke generatie zegt..vroeger...in mijnen tijd hé.. :-D
Gij blijft gewoon hange in u glorie periode, mss omdat ge ni meer weggaat en dat ge daarom de evolutie ni van kortbij meemaakt (enkel setjes van NU luistere maar ni aanwezig zijn..)
mss wilde gewoon ni..dunno héhé. Ik ga mee met mijnen tijd,ik luister en aprrecieer de muziek van NU en geregeld steek ik een k7je van vroeger in en dan geniet ik van die nostalgie kriebeltjes...we hebben het toch maar gehad..
dat is toch al jaar en dag zo, maandelijks op vrijdag ne retro...en dieje memories is voor de maandelijkse concepten op zaterdag...vroeger was ne zaterdag ne zaterdag, nu met die concepten is het elke x naar iets anders uitkijken en werken doet het...the hype-memories..djaxxie schreef: waarom organiseert men dan maandelijks retro en memories parties met die muziek en verwijzing naar die tijd terwijl dat vroeger maar enkele keren per jaar hoefde? Snap je het plaatje![]()
wrong! memories & retro is van bijlange ni dezelfde muziek ze, die retro's van vrijdags das zo van dieje stamp retro (spontaan denk ik aan den a-tom-x die al jaar en dag dezelfde platen meezeult..) terwijl dat ik met memories elke x aangenaam verrast word zowel boven als benede..djaxxie schreef:Ik zeg niet dat Illusion niet goed meer is, ik vind gewoon de muziek niet goed buiten op de memories en retro parties die tegenwoordig nog amper uit elkaar te houden zijn...
Groetjes
ik amuseer mij daar te pletter...dolle pret keer op keer
PULL!