Bekend volk in het uitgaansleven

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik heb jambers gezien in baccardi's toen hij met zijn camera ploeg aant filmen was :wink:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

MIE!! schreef:
Frank VDB schreef:Nog vergeten: Kate Ryan in la rocca, tanja dexters in de red & blue, en die rosse van K3 zat vroeger veel in Illusion (met gezichtsuitdrukkingen niet voor kinderen) en die Sylvie Melodie van Sylver werkte daar toen achter de toog, dr vlak aan de dj booth
dat die rosse van K3 daar scheef op den box stond dat klopt maar die klein bie heeft nooit in illu gewerkt ze.
ik dacht dat die daar aan die bar aan de zijkant 'werkte' mr kan mij vergissen, heb ze er zeker regelmatig gezien, mr mijn herinneringen aan Illusion uit die periode zijn minder scherp
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
puree

Bericht door puree »

allez jong de rosse van K3 scheef ... wie had dat gedacht ? Weet Gert dat ?
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Frank VDB schreef:
MIE!! schreef:
Frank VDB schreef:Nog vergeten: Kate Ryan in la rocca, tanja dexters in de red & blue, en die rosse van K3 zat vroeger veel in Illusion (met gezichtsuitdrukkingen niet voor kinderen) en die Sylvie Melodie van Sylver werkte daar toen achter de toog, dr vlak aan de dj booth
dat die rosse van K3 daar scheef op den box stond dat klopt maar die klein bie heeft nooit in illu gewerkt ze.
ik dacht dat die daar aan die bar aan de zijkant 'werkte' mr kan mij vergissen, heb ze er zeker regelmatig gezien, mr mijn herinneringen aan Illusion uit die periode zijn minder scherp
Die Half marokkaanse Bie heeft daar idd niet gewerkt... Karen kwamen we vroeger meer dan geregeld tegen in de Carat ook eh Mieke :d
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Frank VDB schreef:
MIE!! schreef:
Frank VDB schreef:Nog vergeten: Kate Ryan in la rocca, tanja dexters in de red & blue, en die rosse van K3 zat vroeger veel in Illusion (met gezichtsuitdrukkingen niet voor kinderen) en die Sylvie Melodie van Sylver werkte daar toen achter de toog, dr vlak aan de dj booth
dat die rosse van K3 daar scheef op den box stond dat klopt maar die klein bie heeft nooit in illu gewerkt ze.
ik dacht dat die daar aan die bar aan de zijkant 'werkte' mr kan mij vergissen, heb ze er zeker regelmatig gezien, mr mijn herinneringen aan Illusion uit die periode zijn minder scherp
jaja die zat daar wel veel hoor,daar aan diejen toog en da stuk juist voor da podium, en haar vriendje van toen dieje hing daar het dealerke uit :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

puree schreef:allez jong de rosse van K3 scheef ... wie had dat gedacht ? Weet Gert dat ?
:lol:
kga is zoeken achter foto's die moeten er zeker nog zijn van da flashkieke! hihi!


edit: zoude daar nix voor krijgen bij den dag allemaal ofzo :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

:lol:

was die rosse toen al ni met de regi? ik weet dat die dr mee geweest is, mr weet zo ni welke tijdsperiode dat was
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

waar mie over klapt, is nog van vele vroeger hoor,neem van mij maar aan die kon flitsen zelle :lol:

an,en pat zag ik regelmatig in atmoz, de pico van fc-de kampioen bangelijke tijden mee beleeft, kerel is altijd weg of onderwegen

en da is het zo wa,let eigenlijk nie op volk als ik wegga heb daar zelf ne hekel aan da ik bekeken wordt :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

the pimper schreef:waar mie over klapt, is nog van vele vroeger hoor,neem van mij maar aan die kon flitsen zelle :lol:
ja idd, 1997 als ik het goed voorheb.
Ibiza Fuckin' Island!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

MIE!! schreef:
the pimper schreef:waar mie over klapt, is nog van vele vroeger hoor,neem van mij maar aan die kon flitsen zelle :lol:
ja idd, 1997 als ik het goed voorheb.
Volgens mij is die nog steeds aan het flitsen of heeft ze er iets aan overgehouden, precies een joenk van 12 jaar :lol:
varth

Bericht door varth »

cloud schreef: en roel vanderstukken(die jelle speelt in wittekerke)in de fuse en de vooruit)die gast is trouwens mede organisator van bunktek
Juist, dat is er ook ene van een dorpke verder hier. In de silo kwam ik die ook regelmatig tegen. Jan Vervloet is ook eens beginnen te zeveren tegen mij, maar ik wist niet wie het was.

En aangezien mijn neef, waar ik vroeger al eens mee wegging, in het voorjaar de wielerwedstrijd voor profs "Dwars door Vlaanderen" gewonnen heeft en toen een aantal dagen de voorpagina van de kranten heeft gehaald, reken ik die er ook bij :lol: . Toch raar om te zien als er familie even nationale bekendheid geniet
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

MIE!! schreef: kga is zoeken achter foto's die moeten er zeker nog zijn van da flashkieke! hihi!


edit: zoude daar nix voor krijgen bij den dag allemaal ofzo :lol:
En MIE al een foto gevonden? :lol:

Grtz 8)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Van Rossem die regelmatig ne goeiendag kwam zeggen in Boccacio in Halen ....
Ahja voor ne Ferrari moogt ge al iets doen é
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

en die rosse van K3 zat vroeger veel in Illusion (met gezichtsuitdrukkingen niet voor kinderen)

8) 8)
Laatst gewijzigd door Nico® op 04 nov 2007, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

varth schreef:
cloud schreef: en roel vanderstukken(die jelle speelt in wittekerke)in de fuse en de vooruit)die gast is trouwens mede organisator van bunktek
Juist, dat is er ook ene van een dorpke verder hier. In de silo kwam ik die ook regelmatig tegen. Jan Vervloet is ook eens beginnen te zeveren tegen mij, maar ik wist niet wie het was.

En aangezien mijn neef, waar ik vroeger al eens mee wegging, in het voorjaar de wielerwedstrijd voor profs "Dwars door Vlaanderen" gewonnen heeft en toen een aantal dagen de voorpagina van de kranten heeft gehaald, reken ik die er ook bij :lol: . Toch raar om te zien als er familie even nationale bekendheid geniet
Welke wielrenner is da?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten