Da was een keet precies in een boerderijke,daar draaiden ne Christophe en Dave ofzo.
Da waren DJ's van Channel x of Rave fm ofzoiets.
heeel nostalgie zenne
is dat ook Legendary geweest want ik heb dat al een paar keer vroeger op borden zien staan wan ik woon heel kort bij As(5 min.)ma ik dacht altijd dat dat pre-bejaarden was
die gasten zijn toendertijd keer op Teknoville geweest. DJ Heliac feat. Nic of zoiets. Hadden een plaatje uit op Dance Opera. The Candle dacht ik. Waren toen daar resident. Ze beweerden dat het vernieuwend ging worden ... ergens eind jaren 90 denk ik. +- 98-99
funkadelic groovestar schreef:is dat ook Legendary geweest want ik heb dat al een paar keer vroeger op borden zien staan wan ik woon heel kort bij As(5 min.)ma ik dacht altijd dat dat pre-bejaarden was
Kweet ni als The Sinn legendarisch is! Was voor mijne tijd!
Kzal es wa info proberen te zoeken!
Van buiten ziet her er nog steeds sjiek uit! Tempel-achtig!
The Sinn was inderdaad een club die ongeveer een twee maand is open gebleven. De eerste avond zat de tent stamvol en dat hebben ze nadien niet meer bereikt. Was gelegen in Niel bij As. De eigenaars waren Nederlanders die nadien spoorloos verdwenen zijn.
Djiggy schreef:Da was een keet precies in een boerderijke,daar draaiden ne Christophe en Dave ofzo.
Da waren DJ's van Channel x of Rave fm ofzoiets.
heeel nostalgie zenne
peis da'k daar is geweest ben toenek 14 was ofzo ... mijne neef zat daar altijd
twas daar redelijk goed 't schijnt ...
nu is da een restaurant, en dient hun parking om de parking van Club Escape (aan den overkant) te vergroten
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Lazer heeft daar rond december 1991 nog live uitgezonden op de radio... soms was het dan wel een kwartierke stil ofzo, maar was wel erg gaaf om te horen, heb nog wel enkele minuten op tape staan, maar veel te kort helaas.... was wel erg coole muziek !!!!
Ja, die jingle heb ik nog ergens op een 1991 tape staan... ik vond het destijds best wel gaaf om te horen. De "euro" house kleppers werden vlotjes achter elkaar gemixed weet ik nog wel ! Periode December 1991 is dat geweest.
Ze hadden ook vette commercial gemaakt van the House in Niel... zal die eens opsnorren !