Olivier Pieters

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Olivier Pieters

Bericht door Psytox »

Ik zie hier precies Olivier pieters niet staan, wat toch wel een beetje een schande mag genoemd worden. Hij heeft samen met phi-Phi wel de legende opgebouwd die de Boccaccio was, en ik mag gerust op m'n blote knietjes diene mens bedanken voor al wat ie voor mij heeft betekend en heeft gedaan. Zonder Olivier Pieters was ik nooit dj geworden/gebleven ;) Toen ik hem leerde kennen draaide ie al niet meer in bocca maar was verhuisd naar D'Yore in torhout, waar ik een jaar of iets meer heb samen gedraaid met hem. Ik had vaneigens al menig avondje gesleten in Destelbergen toen ;) Enfin, die tijd in D'yore was gewoon supertijd, met een supersympa peet, die mij heel veel geleerd heeft en me met onnoemelijk veel mensen in contact heeft gebracht wat me in die tijd zwaar heeft vooruitgeholpen. Na al die jaren blijft Olivier pieters voor mij zo'n beetje ne mentor maar bovenal een hele goeie vriend. Respect to the core :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja inderdaad blijft toch 1 van de mede grondleggers van de belgische scene... alsook zijn L&O vormde toch mee een sterke basis in de wereld.

Dezer dagen draait em nog dacht ik he, maar kvind persoonlijk dat em zijn is gepasseerd, enkel op de retro affiche's past Olivier nog zeker.
Maar zeker niet anno 2005 om mee te dingen in de Go With The Flow style.
Richman

Bericht door Richman »

Oké Pieters was in die tijd de man hoor maar dan zijn overgang van Bocca naar D'Yore :shock: om daar in een com. clubje te draaien + dito muziek.

BTW: Insider rules!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Eerlijk gezegd: afschrijven!! Die moest al lang in ht buitenland gezete hebbe of zo!! Die was toen zo bekend, maar heeft ht gwoon slecht aangepakt! Die gast moest trouwens al lang binnen zijn! En zijn retrosetjes die hij af en toe ng ns komt plaatse in cherrymoon: poverrr!! Maja, ht was de dj van de eerste generatie en toen kon j ng niet zo ferm gn vergelijke als nu, maar tis zeker nie mijn favoriet!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Kheb vant weekend Olivier Pieters nog es horen draaien, en da is en blijft ne goeien dj zenne :wink: (ale toch naar mijn mening)
Op retropartys staat hij zeker goe
Richman

Bericht door Richman »

Blijft wel steken in die periode hé!

Vroeger= :D

Nu= :cry:
Krizzz

Bericht door Krizzz »

helaas heb ik die vroegere tijden ni meegemaakt maar ik vind da hij er nu nog wa van kan ze :)
wwwquinze15be

Bericht door wwwquinze15be »

olivier te horen op 11.11.05

www.legendsofhouse.com
Josjie

Bericht door Josjie »

quince gebt al één topic, ge maakt al reclame in andere topics,
niet overdrijven ook hé...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

op

Bericht door ProgressNation »

als ik mij niet vergis was zijn laatste residentie Tropicana? of heeft hij na 2002-2003 nog ergens anders gezeten?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

pieters in tropicana??hij heeft nog resident geweest in la bush ook periode 2000-2001 dacht ik
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2005, 12:22
Locatie: Dendermonde

Bericht door djcresto »

Olivier Pieters is jarenlang resident geweest in de Dendermondse club Ckomilfoo. Tot in 2001 (denk ik) de boel werd afgebroken.
tranceaddict.com
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

olivier pieters zie ik tegenwoordig nie veel meer opduiken of vergis ik mij?
Josjie

Bericht door Josjie »

draait binnenkort in café au bain te gent
maar idd die naam hoor je niet al te veel meer
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

word weer meer en meer gevraagd,alleen voor retro's uiteraard en jammer genoeg steekt hij de bocca platen nie meer in zijn flightcase,geen kat die er op danst als pieters in vb kokorico draait :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten