Terpoortere Gent

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2005, 23:51

Bericht door miura »

allez ik zal hier ook ne keer een anekdote ophalen.

Ten tijde dat ik in Gent studeerde had ik in mijn eerste jaar de zaterdag ook les. Dat klonk in het begin heel ambetant, maar achteraf bekeken was dat zo slecht nog niet. We zaten toen oa in Ter Poortere.

Op nen avond kwam panorama daar draaien met heel de ploeg. Oa werd den buitenwipper geïnterviewd. Ik geloof dat t Eddy was. Dienen toonde oa zijne malienkolder die hij altijd aanheeft en ook zijn 'verdedigingsmiddelen'.

Een van die reporters heeft daar toen ook een meiske herkent die al enkele weken vermist was en daar dus rondhing.

Wat ik mij ook nog herinner uit die tijd was dat er redelijk wat hells angels kwamen. Ik dacht dat die mannen enkel rock konden appreciëren, maar blijkbaar lustten ze ook trance....

Wat netforce hier zegt is correct. In de week (donderdagen) zat daar niet veel volk maar de vrijdag wast wel boempatat! Pikdonker, rook, heet, scheef, .... these were my memories!
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Bericht door the pimper »

Awel ge wilt een anekdote, ge krijgt een anekdote.
Ik was juist 16 geworden en ik had mijn caminootje een week of twee.
Ik zo fier als ne gieter richting Ter Poortere.
Aja, was den eerste keer dat ik daar met eigen vervoer ging toekomen.
Placeerde m'n brommerke pal aan den ingang en ik gaf den buitensmijter 200 Bef dacht ik om een oogje in t'zeil te houden want die makakken van aan het lunapark die konden er weg mee ze...brommerkes pikken bedoel ik hé.
Allez, ikke naar binnen...goe beschonken, zie dat er een opstootje begint.
Tss ne makak en den buitensmijter.
Makak wordt buitengezet en ging z'n vrienden gaan halen.
Ik zal het geweten hebben...Ze hebben mijn brommerke naar diene buitensmijter gekieperd.
Was daar een heuse knokpartij aan de gang en ik was de enige die niet meedeed...was nog wa te klein vond ik op die moment en daarbij...ik moest treuren om mijn brommerke dat daar toch redelijk goed geplooid tegen de straatstenen lag te blinken.
Moeder was dan nog kwaad op mij bij...dat ik in zo een louche buurt op stap ging.
Ze moest de volgende jaren es knn meemaken hebben...dees was peanuts daarmee vergeleken.
wij gingen van turnhout regelmatig naar cafe au gand om van daar verder te gaan richting kortrijk enz... heb daar ne keer zwaar slaag gehad van die mannen van het rabot ze :roll:

zul je wel kennen he keskondisco :lol:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

De mijn waren van 't Van Beversplein maar aan 't Rabot loopt ook shau volk rond :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten