We hebben hem een paar jaar geleden nog geboekt voor een Pompwerk party hier in Kortrijk.
Super set, speelde twee hoofdtelefoons kapot, waaronder die van Manray / Jamie Dill ... en het duurde even voor ik doorhad dat toen ie " J'ai besoin de mes vitamines " zei, hij een c-joint wilde roken
Jack is die van LR. D-Jack is een Brusselse dj die vooral gekend is in de underground scene aldaar. Toch wel een belangrijke figuur geweest in de rave en acid cultuur in onze hoofdstad en daarbuiten. Denk maar aan de rave zone toestanden in de Montini oa
Seal Phuric kom ik nog heel regelmatig tegen (we hebben die onlangs nog geinterviewd op Radio Panik in BXL).
D-Jack is nog steeds actief, maar is wat blijven haken in 1994-95 qua manier van denken. Hij maakt nog altijd gefotocopieerde flyerkes met collages. UR-style :p
heh heh idd we hebben hem maar één keer betrapt op de dansvloer in de BSG-bunker (break the silence) rond 12uur de dag nadien. Deze bescheiden pé wilde wel een setje komen mixen voor.. een rit terug naar zn appart, een paar pintjes en "hapjes". Kon mn oren niet geloven, wetende dat die kerel net een uitnodiging met al erop en eraan voor mayday had weggelachen. Soit, uitgeweken naar bxl dacht ik dat ik met g-force stanny (sluitingsuur montini) en donderdagen in la chapelle wel tegen een stootje zou kunnen.. haha.. keer op keer pletste d-jack me de luster in... krijg nu nog kiekenvel alsk terug denk aan popane's mix.. house of god..rrrr