Door stom toeval , het draaien van een Barocci set even verder op, toch even gaan kijken in die zaak, Wou wat een place maar wel geen volk. De eigenaars toen waren Walter en Kurt zagen house echt ni zitten al die xtc en zo.
Na het later laten zien van de Barocci video en de overtuigings kracht van Dirk Corijn( Rave FM) Christophe (ITD) en mezelf ,lol, Kregen we een kans. Dit was ook mateen de start van Cyberdelia Rave met DJ BBELL (Bart ex Barocci bracht toen platen uit onder die naam)
Ook marco was voorzien als resident op vrijdag maar dat bleek toen een verkeerde keuze en YDR wou toen Cherrymoon niet verlaten achteraf is phi phi erbij gekomen op maandag . de rest is hystori Walter is er later tussenuit gegaan En daarna heeft Kurt het verkocht maar Extreme was toen al op zijn terugweg mede door andere mega zaken.
Vele dj's hebben er uiteindelijk gedraaid maar de echte boom was in de eerste jaren.
zo zie je maar grts
DJ B-fficient
alias Bart Barocci

