SOAP@ROESELARE

Het forum van de andere legendarische clubs
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

SOAP@ROESELARE

Bericht door tom »

clubje gevestigd in het zuidpand ( ad bowling) te Roeselare.
Voorheen was dit een lasershooting en daarna is dat nog iets anders geweest maar rond 97 hebben ze daar de Soap in gemaakt.
Dat is niet zo lang open geweest.

Ge kwam zo nen lange gang in, daarna afslaan naar links en daar had ge de 'club', ik beschrijf het liever als een te groot uitgevallen living.


Ook was alles in het wit wat een vreemde gewaarwording was soms.

Ik weet nog een avond met Mo& Benoelie daar, man man, tegen 6u stond iedereen daar te flippen. Op den duur was stak niemand niks meer weg, hopla, zakje open, pilletje eruit, pilletje erin en flashen.
Herriner mij zelf nog een jong meisje van 16 jaar die daar in de zetels zat en telkens ze een pil bijnam ze zo express in de mensen hun ogen was aan het staren. Strange , very strange ....
Ik weet het nog goed omdat het de dag erna verkiezingen waren, was ergens in 1999. En ik had met mijn flaporen beloofd dat ik mijn pa en buurvrouw ging voeren naar het sportcentrum in Aalter om te gaan kiezen.

Net op het nippertje nog kunnen gaan kiezen, nog een raar momentje gehad met die flikken die daar stonden.


Zoals bij zoveel clubs was het leuk, TE leuk.


Toedeloe,
Josjie

Bericht door Josjie »

extra uitleg bij da raar momentje?
LunatiK

Bericht door LunatiK »

toch nie opt Blok gestemd in een scheve bui... :?:
Richman

Bericht door Richman »

Ja heb da gekend was er daar geen kleine havana room of zoiets?
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Josjie schreef:extra uitleg bij da raar momentje?

Denk dak toen op Agalev heb gestemd. In mijn onwetenheid dacht ik toen dat mijn stem het legaliseringsbeleid zou versnellen.


Zou best kunnen dat er daar een Havanaroom was. Weet niet meer.
Wat vond je eigenlijk van de Soap?

Die flik begon zo te zagen dat we eigenlijk al te laat waren.
Maar in de toestand dat ik was :oops: kon ik echt geen gezaag aan van een flik. En die gast zo constant aan het gapen naar mij en zo van " amai, hoe ziedde gij d'eruit??" Gelukkig was het toen mijn tour om te gaan stemmen. Daarna ben ik rap doorgegaan om nooit meer weder te keren :shock:
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

was inderdaad een super club nu een jump kot . Subhead en andere grote techno acts hebben daar al een set geplaceerd . Veel goa dnb gigs ook met in de main room hiphop & ragga . jammer dat deze ook toe is
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast