the site

Het forum van de andere legendarische clubs
007

the site

Bericht door 007 »

deze is in wuustwezel. de voornamalige club x
this er jumpstyle,hardstyle muziek. den dj ken ik niet nu, maar zit er wel bomvol en nog nooit meegemaakt dat je daar jeton moet kopen aan de kassa voor je drinken. hihihi
surf eens naar www.the-site.be :wink:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: the site

Bericht door poehaaaaa »

007 schreef:deze is in wuustwezel. de voornamalige club x
this er jumpstyle,hardstyle muziek. den dj ken ik niet nu, maar zit er wel bomvol en nog nooit meegemaakt dat je daar jeton moet kopen aan de kassa voor je drinken. hihihi
surf eens naar www.the-site.be :wink:
Hier moet ik toch even inspringen denk ik :?

Club X was op de Bredabaan 47, The Site is op de Bredabaan 29. Het gaat niet om de oude Club X !

Jetons kopen is de standaard op Nederlandse feesten en in Nederlandse discotheken. Alleen in België kennen we dat niet zo (wel bv op I love Techno ed)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
007

Re: the site

Bericht door 007 »

poehaaaaa schreef:
007 schreef:deze is in wuustwezel. de voornamalige club x
this er jumpstyle,hardstyle muziek. den dj ken ik niet nu, maar zit er wel bomvol en nog nooit meegemaakt dat je daar jeton moet kopen aan de kassa voor je drinken. hihihi
surf eens naar www.the-site.be :wink:
Hier moet ik toch even inspringen denk ik :?

Club X was op de Bredabaan 47, The Site is op de Bredabaan 29. Het gaat niet om de oude Club X !

Jetons kopen is de standaard op Nederlandse feesten en in Nederlandse discotheken. Alleen in België kennen we dat niet zo (wel bv op I love Techno ed)
nee zenne de site is de vroegere club x, dat hebben ze me daar verteld want de cartouche ligt er naast
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: the site

Bericht door poehaaaaa »

007 schreef:
poehaaaaa schreef:
007 schreef:deze is in wuustwezel. de voornamalige club x
this er jumpstyle,hardstyle muziek. den dj ken ik niet nu, maar zit er wel bomvol en nog nooit meegemaakt dat je daar jeton moet kopen aan de kassa voor je drinken. hihihi
surf eens naar www.the-site.be :wink:
Hier moet ik toch even inspringen denk ik :?

Club X was op de Bredabaan 47, The Site is op de Bredabaan 29. Het gaat niet om de oude Club X !

Jetons kopen is de standaard op Nederlandse feesten en in Nederlandse discotheken. Alleen in België kennen we dat niet zo (wel bv op I love Techno ed)
nee zenne de site is de vroegere club x, dat hebben ze me daar verteld want de cartouche ligt er naast
Heb je recent nog gezien hoe het gebouw van de vroegere X erbij ligt?

Maakt veel duidelijk :roll: :cry:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Josjie

Bericht door Josjie »

is het de vroegere club x? ja of nee,
indien ja latek het topic open, indien niet sluitek het en verwijsk u door naar d4m
Harde Kern

Bericht door Harde Kern »

het is dus NIET de oude Club X, maar de oude Cartouche !
in de oude Club X zit nu een groothandel in electrische rommel.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

heheh knipperlicht precies hier :lol:
anyway maakt niet uit hoe of wat, zolang de club maar in orde is
007

Bericht door 007 »

Harde Kern schreef:het is dus NIET de oude Club X, maar de oude Cartouche !
in de oude Club X zit nu een groothandel in electrische rommel.
yep die keten zijn verwisseld toen ik er zat zei ane dat het de club x was vroeger maar u hebt gelijk het is de oude cartouche en de die er naast noemt nu cartouche, diene gast flipte geloof ik , hahahaha
:wink: :shock:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten