Decadance

Het forum van de andere legendarische clubs
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Decadance

Bericht door JJ »

ik was verwonderd dat er nog geen topic over deze keet bestond, dus bij deze...

ben er zondagmorgen nog eens beland en ik ben nog steeds zwaar onder de indruk... Prinz was ongelooflijk goed, de keet werd er ver afgebroken, echt steengoeie muziek!!

Dit smaakt naar nog!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik kan er nie aandoen maar ik heb den Deca nooit echt als een club beschouwd!
Is het nu omdat het zich in de Overpoort situeert (tss allemaal cafés), of het type volk dat er hangt en ligt (ook nie echt clubvolk) of de muziek...
Ik weet het niet.
De keet bestaat wel al ettelijke jaren en ze blijven massa's volk trekken.
Alleen daar al voor respect.
Ze kunnen tevens avonden plannen met gekende, minder gekende en zelfs opkomende dj's...dat verdient ook respect!
De ambiance zit er meestal wel stevig in!

Weet er trouwens iemand van wanneer Deca feitelijk al open is (jaar)??

EDIT: isda die Prinz van Café d'Anvers??
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik denk van 96 want ik ben er nog naar de afters geweest van kozzmozz,toen in de vooruit...
ge kunt da denk ik wel aanschouwen als een club,als ge ziet wa een namen er daar al geweest zijn :shock: en tja,het volk is er iets alternatiever maar moeten we da nie toejuichen? :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:en tja,het volk is er iets alternatiever maar moeten we da nie toejuichen? :wink:
Wat mij betreft niet!
varth

Bericht door varth »

keskondisco schreef:
cloud schreef:en tja,het volk is er iets alternatiever maar moeten we da nie toejuichen? :wink:
Wat mij betreft niet!
wow, van kortzichtigheid gesproken. Dat doet er toch helemaal niet toe hoe mensen zijn of eruit zien om een dik feest te kunnen bouwen. In de fuse kwam vroeger ook meer "alternatief" volk dan nu, maar de sfeer was toen wel meer open en vriendelijk dan nu imo. Niet dat ik een alternativo ben, verre van zelfs

Decadance wijkt qua programmatie ver af van hetgene dat je in clubs als cherry moon, illusion, la bush, lagoa enz te horen krijgt, dus trekt het ook een ander publiek aan. Veel kom ik er niet, maar het is er altijd wel in orde (toch in het weekend). Qua guest dj's kunnen veeeeel clubs daar een puntje aan zuigen.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

varth schreef: wow, van kortzichtigheid gesproken.
Quilty as charged :oops:
varth schreef:Dat doet er toch helemaal niet toe hoe mensen zijn of eruit zien om een dik feest te kunnen bouwen
Heb ook nergens beweerd da ze daar geen feesje kunnen bouwen eh maar ik erger me enorm aan hoe die mensen gekleed door het leven gaan.
Dan nog maar te zwijgen over de haarcoupes en de vele "ringen" in hun lijf.
Ben nogal ouderwets op da gebied...I know :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dus "alternatievere"hebben vuile kleren aan en overal ringen? :roll:
geef mij maar een feestje met allemaal mensen met tweedehands kleren da weten wa feesten is en die weten wie bvb derrick may is dan ene met ne pot gel in zijn haar en ne bikkembergs aan da het verschil niet weet tussen acid house en the little house on the prairie...
en in clubs tegenwoordig mag er voor mijn part gerust wa meer...laten we ze alternatief noemen...volk zitten
ik heb totaal geen probleem met wa mensen dragen in de week of het weekend maar het valt me gewoon erg op de laatste jaren da je scheef word bezien als je iets aanhebt da waar jijzelf minder belang aan hecht
enfin feest verder en tot ooit eens in een donker hol
ps ik draag meestal zwarte neutrale kledij :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:dus "alternatievere"hebben vuile kleren aan en overal ringen? :roll:
geef mij maar een feestje met allemaal mensen met tweedehands kleren da weten wa feesten is en die weten wie bvb derrick may is dan ene met ne pot gel in zijn haar en ne bikkembergs aan da het verschil niet weet tussen acid house en the little house on the prairie...
Heb geen haar om gel in te doen (3mm) en van mensen die Dirk Dikkenekkebergs dragen krijg ik 't vliegend schijt :!:
En nogmaals ik heb nooit beweerd da die "alternatieven" nie knn feesten eh...ze feesten gelijk de beesten maar da wil nog nie zeggen da ik hun uiterlijk moet goedkeuren wat me zeker niet zou weerhouden van er samen mee te feesten of er mee te praten.
Ik zou zo nooit gekleed door 't leven willen laat staan durven gaan dus zoek ik ook meer mensen op die uiterlijk meer bij mij passen, that's all :roll:
Nogmaals...ik weet dat ik ouderwets ben/overkom azo maar da ligt aan m'n opvoeding :oops:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

euh, dat ging hier over Decadance en niet over kledij :wink:

en ja, het was Prinz van Café d'Anvers

als 't nog eens T-Quest versus Jan Van Biesen (retro) is zal ik iets laten weten, want ben daar in juni ook naartoe geweest en was redelijk fantastisch
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

keskondisco schreef:
cloud schreef:dus "alternatievere"hebben vuile kleren aan en overal ringen? :roll:
geef mij maar een feestje met allemaal mensen met tweedehands kleren da weten wa feesten is en die weten wie bvb derrick may is dan ene met ne pot gel in zijn haar en ne bikkembergs aan da het verschil niet weet tussen acid house en the little house on the prairie...
Heb geen haar om gel in te doen (3mm) en van mensen die Dirk Dikkenekkebergs dragen krijg ik 't vliegend schijt :!:
En nogmaals ik heb nooit beweerd da die "alternatieven" nie knn feesten eh...ze feesten gelijk de beesten maar da wil nog nie zeggen da ik hun uiterlijk moet goedkeuren wat me zeker niet zou weerhouden van er samen mee te feesten of er mee te praten.
Ik zou zo nooit gekleed door 't leven willen laat staan durven gaan dus zoek ik ook meer mensen op die uiterlijk meer bij mij passen, that's all :roll:
Nogmaals...ik weet dat ik ouderwets ben/overkom azo maar da ligt aan m'n opvoeding :oops:
djeezes Keskon was me da voor nen uitleg?!
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

JJ schreef: als 't nog eens T-Quest versus Jan Van Biesen (retro) is zal ik iets laten weten, want ben daar in juni ook naartoe geweest en was redelijk fantastisch
Was da op nen Donderdag?
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

nee, op vrijdag, ben daar toen toevallig binnengesukkeld en was echt beestig: niet de afgezaagde troep maar de echt goeie dingen van vroeger
keskondisco

Bericht door keskondisco »

JJ schreef:nee, op vrijdag, ben daar toen toevallig binnengesukkeld en was echt beestig: niet de afgezaagde troep maar de echt goeie dingen van vroeger
Ik kan me nochtans ook zo een dag herinneren...
Ik weet nog dat ik de week daarvoor in Deca zat en die poster zag hangen.
Ik Van Biesen nog maar een paar maanden geleden net gezien en nog zwaar onder den indruk moest daarbij zijn!
Ik ben toen geweest en idd het was Retro en helemaal te gek maar ik dacht dus da da nen Donderdag was. :?
Tsja...doet er in feite nie veel toe eh :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is de donderdag hun top dag qua guests of vergis ik me?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:is de donderdag hun top dag qua guests of vergis ik me?
Donderdag is DE studentendag bij uitstek in de Overpoort maar met 100% zekerheid kan ik nie op uw vraag antwoorden.

Zijn die van Donderdag op Vrijdag even lang open als van Zaterdag op Zondag??
De Zondag kan da soms uitlopen tot 1 à 2u in den afternoen eh?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten