Mad Club!

Het forum van de andere legendarische clubs
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Mad Club!

Bericht door JJ »

Nooit naar Boterham en Co zijn woensdagavondfeestjes geweest in een zijstraatje van de Rue de boucher in hartje Brussel (Impasse de la fidelité geloof ik)???
Ik had Boterham (zo noemden ze die toch) leren kennen in The Church, da was een goeie vriend van Laurence... hij heeft daar ooit met wat personeel uit de Mad Club, gekleed in een tijgervel en met een groot kruis opgestoken gelijk een processie door de Church gelopen...

Soit, alsof 't weekend en de maandag Extreme nog niet genoeg was gingen we keer kijkje nemen in Mad Club, ewel da was ook een vré wijs kot, zo'n beetje van alles kan en mag hier, 't is toch woensdag! DJ Rudy was ne supersympathieke kerel, net als Boterham zelf en de ganse crew ginder, dat was der goe donker en met tralies vanachter en twee schommels (zet tralies - schommel- en goesting van 't gerief in 1 zin en ge kunt u ook wel al voorstellen dat het daar lekker decadent kon worden) en iedereen ging er daar goe vandoor!

En dan 's morgens met licht verwijde pupillen tussen de pendelaars terug naar huis... dat was ook soms knallen! :shock:

Ondertussen doen ze een maandelijks feestje in de Fuse (oa. met Yves de Ruyter) maar daar ben ik nog niet geraakt
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Over een jaar of 2 (kan ook 3 zijn) eens geweest naar Mad Club in Fuse. Was een "happy" sfeertje. Totaal niet vergelijkbaar met de sfeer die er op een gewone Fuse avond hangt. Ben der ondertussen niet meer geraakt, maar zeker een aanrader (over een paar jaar toch, weet nie hoe het nu zit) om eens binnen te gaan. BTW, is da nog steeds met YDR en Dj Rudy? :D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Sirocco

Re: Mad Club!

Bericht door Sirocco »

JJ schreef:Nooit naar Boterham en Co zijn woensdagavondfeestjes geweest in een zijstraatje van de Rue de boucher in hartje Brussel (Impasse de la fidelité geloof ik)???
Ik ben daar ook nog een paar keer beland. Heb er zelfs 2 tapes van rudy gekregen. Was wel echt gekke werk op de woensdag 8)
Op vrijdag of zaterdag was het daar trouwens de factory, een gay avond met rudy als dj. Ik ben er nooit geweest ,maar ik heb wel een tape ervan en dat is echt een van de beste die ik heb. Zal hem eens rippen en posten
puree

Bericht door puree »

idd. was ook op de hoogte van de link laurence - borterham. Heeft ATV niet heel eventjes ook met hem feestjes georganiseerd of hoe zat da weer precies ? heb ook nog een tapeke van de rudy. Was idd. goe muziek daar !
Josjie

Bericht door Josjie »

Mad Club de woensdagclub :-)
idd gerund door de persoon die bekend staat als boterham...
vré raren naam maarja :-)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wa is er nu op de vroegere locatie van de mad club?en waarom zijn ze daar weggegaan?
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

waarom ze er weggegaan zijn weet ik niet, maar er is nu een braziliaans/erotisch restaurant (wat dat ook concreet moge betekenen :lol: )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 18 gasten