Club Real

Het forum van de andere legendarische clubs
Mroizo

Bericht door Mroizo »

tecra schreef:er is een tijd van komen en een tijd van gaan zo te horen bij clubs...


meestal heeeft iedere grote club dus wel eens een dipje en minder volk ?
maar niet getreurd als een zaak al zolang bestaat ( 20 jaar ofzo ) dan zal die dit ook wel overleven....

ik ben ebgnieuwd welke stylen zich nog gaan ontwikkelen.
ik wil eigenlijk nog niet benieuwd zijn naar welke stijlen er komen in de toekomst,als ik al hoor wat er nu uitkomt op plaat dan krijg ik maagkrampen :? :!: greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

tja daarom da ik het al verschrikkelijk vind dat ze andere muziek dan house ( in het brede aspect dan ) gaan draaien => R&B vind ik toch ECHT niks voor in een discotheek...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

tecra schreef:tja daarom da ik het al verschrikkelijk vind dat ze andere muziek dan house ( in het brede aspect dan ) gaan draaien => R&B vind ik toch ECHT niks voor in een discotheek...
mja ik vind t ook niks vr in een discotheek ma die muziek word tegenwoordig meer aanvaar dan house denk ik e ... :? greetz 8)
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

tecra schreef: meestal heeeft iedere grote club dus wel eens een dipje en minder volk ?
maar niet getreurd als een zaak al zolang bestaat ( 20 jaar ofzo ) dan zal die dit ook wel overleven....

ik ben ebgnieuwd welke stylen zich nog gaan ontwikkelen.
Kwil jullie hoop niet al te brusk afnemen maar als dj Yves ne redelijke jonge gast is, met rost haar dan zou ik niet op ne serieuzen comeback hopen.
Als ek juist ben en hem da is ken ek hem, da is de zoon van onze verkoopdirecteur (tevens eigenaar van een discotheek die de naam real draagt, kveronderstel dus deze real, die trouwens nog nie al te lang geleden weer in het nieuws is geweest).
Nu nie om diene gast af te breken ma... die bakt er gewoon zuiver niks van, zelfs nog vele minder, en idd zwaren tuning beats style --> shit dus!!!

Grtzzzz
freggel

Bericht door freggel »

kameraden van mij gaan graag na real...
en waarom,omdat ze daar zo scheef kunne zijn als ze wille!!!
meer moete die nie hebbe, daar maakt het niks uit als ge zo sjeif als wat vanne flugel door die zaak strompelt!!!
kzen er 1 keer geweest en heb mij toen wel geamused 8) ma toch nie echt een tent waark vaak heen zal gaan....

ciliao :twisted:
Jasperke

Bericht door Jasperke »

Bram schreef:
tecra schreef: meestal heeeft iedere grote club dus wel eens een dipje en minder volk ?
maar niet getreurd als een zaak al zolang bestaat ( 20 jaar ofzo ) dan zal die dit ook wel overleven....

ik ben ebgnieuwd welke stylen zich nog gaan ontwikkelen.
Kwil jullie hoop niet al te brusk afnemen maar als dj Yves ne redelijke jonge gast is, met rost haar dan zou ik niet op ne serieuzen comeback hopen.
Als ek juist ben en hem da is ken ek hem, da is de zoon van onze verkoopdirecteur (tevens eigenaar van een discotheek die de naam real draagt, kveronderstel dus deze real, die trouwens nog nie al te lang geleden weer in het nieuws is geweest).
Nu nie om diene gast af te breken ma... die bakt er gewoon zuiver niks van, zelfs nog vele minder, en idd zwaren tuning beats style --> shit dus!!!

Grtzzzz
Nee Yves is zeker gene jonge gast hoor...
Das zo meer een (dikker) marginaal type met lang haar...

Hebt ge het niet over die Tinaci of zoiets? Ja die zal er idd nie veel van bakken.... Boenk Boenk Boenk all the way :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten