Die muziek was ook beregoed met Laurent Warrin, Phi-phi, Nicolas, ... spijtig genoeg heb ik daar geen tapes meer van over!
Kom soms nog Moussa tegen in het uitgaansmilieu had nog voor een tijdje een RnB club in Lille "Le Cuba" maar is ook al dicht over Mickey weet ik niet zoveel waar hij nu uithangt!