Illusion

Het forum van Illusion in Lier
varth

Bericht door varth »

FairyLightz schreef:Ben er sinds de opening regelmatig geweest....Nog niet veel veranderd tov vroeger vind ik...Same music, same people....Like it overthere (boven dan toch) en is lekker dichtbij voor mij.

Ja kan me er zaterdags vinden @ the level....beneden is men ding zo ni...
Wie we hier hebben, nog een van pg :P. Wel fairylightz, de technobeats aan het ruilen voor de level tunes van illusion...? Ik had altijd al gedacht dat ge meer into tha hard stuff waart, maar ik ben precies mis :oops:

Illusion, ooit een keer geweest en zwaar tegengevallen. Daarna nooit meer had ik toen gezworen.
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 feb 2005, 13:15
Locatie: Haacht

Bericht door FairyLightz »

varth schreef:
FairyLightz schreef:Ben er sinds de opening regelmatig geweest....Nog niet veel veranderd tov vroeger vind ik...Same music, same people....Like it overthere (boven dan toch) en is lekker dichtbij voor mij.

Ja kan me er zaterdags vinden @ the level....beneden is men ding zo ni...
Wie we hier hebben, nog een van pg :P. Wel fairylightz, de technobeats aan het ruilen voor de level tunes van illusion...? Ik had altijd al gedacht dat ge meer into tha hard stuff waart, maar ik ben precies mis :oops:

Illusion, ooit een keer geweest en zwaar tegengevallen. Daarna nooit meer had ik toen gezworen.

idd, nog volk van PG precies :wink: nee integendeel, techno is still my passion!!! maar wa housy tunez zie ik altijd wel zitten....ben zeker geen schranzerke :P

en wat illusion betreft, de eerste keer dat ik er kwam, al een paar jaar geleden, viel dat bij mij ook wat tegen...in de ground level gezeten en was men ding ook ni...Maar the level vind ik super!
Afbeelding...as the white rabbit said...FEED YOUR HEADAfbeelding
Mroizo

Bericht door Mroizo »

FairyLightz schreef:
varth schreef:
FairyLightz schreef:Ben er sinds de opening regelmatig geweest....Nog niet veel veranderd tov vroeger vind ik...Same music, same people....Like it overthere (boven dan toch) en is lekker dichtbij voor mij.

Ja kan me er zaterdags vinden @ the level....beneden is men ding zo ni...
Wie we hier hebben, nog een van pg :P. Wel fairylightz, de technobeats aan het ruilen voor de level tunes van illusion...? Ik had altijd al gedacht dat ge meer into tha hard stuff waart, maar ik ben precies mis :oops:

Illusion, ooit een keer geweest en zwaar tegengevallen. Daarna nooit meer had ik toen gezworen.
ik vind level ni slecht ma das ni echt mene slag voor op stap te gaan,ik hoor dat liever in de auto dan in een discotheek ... greetz 8)


idd, nog volk van PG precies :wink: nee integendeel, techno is still my passion!!! maar wa housy tunez zie ik altijd wel zitten....ben zeker geen schranzerke :P

en wat illusion betreft, de eerste keer dat ik er kwam, al een paar jaar geleden, viel dat bij mij ook wat tegen...in de ground level gezeten en was men ding ook ni...Maar the level vind ik super!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik vind level ni slecht ma das ni echt mene slag voor op stap te gaan,ik hoor dat liever in de auto dan in een discotheek ... greetz 8) moet de quote zijn .... :P
Plastikman

kevin jee

Bericht door Plastikman »

yo , ik ben op zoek naar setjes van kevin jee .Als er iemand setjes zou hebben , of iemand het op webspace kan zetten en de link posten :?: , pm me :!:
thanx 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: kevin jee

Bericht door poehaaaaa »

Plastikman schreef:yo , ik ben op zoek naar setjes van kevin jee .Als er iemand setjes zou hebben , of iemand het op webspace kan zetten en de link posten :?: , pm me :!:
thanx 8)
volg de livesectie op hieronder en je komt er garantie wat tegen :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

als ze ooit durven kevin,tofke en struyf op ene flyer te zetten kom ik zeker nog eens af naar lier en ik garandeer het jullie...het is 9 jaar geleden da ik da parkingske daar opgereden ben :lol:
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

Is er hier al iemand naar de vrijdagse retro's geweest in Illusion. Hoe is het daar dan. Wat voor retro draaien ze?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

public energy - three o three
kid snero - white line
desperation - our reservation
.....
....
...
..
.

(Jan on the wheels of steels)
if you know what I mean :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

poehaaaaa schreef:(Jan on the wheels of steels)
de belangrijkste vergeten :!: (allé voor de Jan toch)

Komakino - Man on Mars :roll: :? :(
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2005, 15:00
Locatie: Gent

Bericht door vince »

keskondisco schreef:Hier ga ik geen verhalen over typen want anders zit ik hier morgen nog...
Ik ben van midden 98' t.e.m. de sluiting daar honderden keren naartoe geweest, gewoon omdat dit HET was en in mijn ogen -toe of nie- nog altijd IS!!!!
Ik heb héél het land doorkruist en alles dat nog open was toch es geprobeerd maar den Illu heeft me altijd weten weer te lokken/bekoren keer op keer :!:

The name has it all : Illusion is an illusion !!!
Sindsdien is m'n uitgaansleven bijna tot nul herleid.
Mss heeft dit ook wel met m'n leeftijd te maken ondertussen maar ik denk het niet.

Hopelijk gaan ze binnekort goed nieuws knn brengen want anders...
En ik die dacht da'k den enige van gent was die Illusion heilig verklaart !
Afbeelding
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2005, 15:00
Locatie: Gent

Bericht door vince »

cloud schreef:ja da was kevin
illusion is,was in mijn ogen slechts nog een schimmetje van wat het vroeger geweest is,man is die keet de platte toer opgegaan...my opinion off course!
wat bedoelt ge met platte toer? :?
Afbeelding
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2005, 15:00
Locatie: Gent

Bericht door vince »

varth schreef:Illusion, ooit een keer geweest en zwaar tegengevallen. Daarna nooit meer had ik toen gezworen.
We weten ondertussen wel al da trance u ni aanstaat :roll:
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

moet toch iemand de technosnob uithangen :roll:. Trouwens veel goede trance heb ik daar toen niet gehoord. Het is niet omdat de "trance" van nu mij niet meer ligt, dat ik iets tegen het genre heb. Mijn cd collectie bewijst zelfs het tegendeel. Ik ben in 2000 ofzo eens geweest en die keet lag me gewoon niet. Ik vond dat je als "nieuwkomer" door sommige mensen wel heel erg scheef werd bekeken. Dat heb ik geen andere club meegemaakt. Bovendien vind ik het hatelijk als ze al vanaf het moment dat je binnenkomt, komen schooien om iets te drinken. Ik zoek graag eerst een goed plekje en bestel dan wel wat. Vooral op muzikaal vlak vond ik het te commercieel (met kane en jan dacht ik). Kortom, na al die veelbelovende verhalen was het gewoon een dikke ontgoocheling. Ik ben trouwens niet de enige die vind dat de club de platte toer opgegaan is
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Ik ga geregeld naar Ilusion maar enkel en alleen de sluit om de Jean aan het werk te horen..

Voor de rest vind ik ook dat ze nogal de platte toer zijn op aan het gaan
Paar jaar terug had je Kurt en Philip er nog en toen was het hoofdzakelijk kwalitatieve muziek (buiten Jan dan :P )
Groove was ook nog niet zo onmenselijk populair toen dus dat kon ik toen ook nog wel smaken in tegenstelling tot nu..
dj's Als Kane, Regi , Jan zijn echt niet om aan horen vind ik, zo plat :?
Wout is door de jaren heen ook enorm veel van zijn pluimen verloren, de mixingskills heeft hij nog maar zijn originele en kwalitatieve muziek is achterwege gebleven

Tot 05 u hoor je geen enkele kwalitatieve plaat in Ill, zowel beneden als boven

tis dankzij de Jean dak Illfan in hart en nieren blijf :!:


btw Kevin = zonnegod :shock:
Heb hier tapeke van Kevin's Birthdayparty in 95' in illusion :shock:
Beste tape die ik in mijn bezit heb :!:
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten