Zenith

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Richman

Zenith

Bericht door Richman »

Sorry hoor dudes ik heb dit idee van de Brambo ( zie topic cirao; flipkot )

Dus waar waren we mee bezig: Het noemde dus eerst The Steams en dan vervolgens The Zenith heeft heel lang staande gehouden met hun typiche stijl commerciele discotheek avant la lettre, een mengelmoes van alle stijlen door de heer Phil Watts (ex-Bocca ) maar in de late uurtjes 06h00-07h00 kon hij wel enkele pareltjes opleggen.

Ik heb die keet wel enkele malen bezocht als ik in mijne kalme periode was :wink:

Volgens ik nu hoor noemt het Cirao, very nice.............NOT

:roll:
Brambo

Bericht door Brambo »

heeft da kot nie nog een andere naam gehad zo 1x per maand? twas dan lijk een avond georganiseerd door ........ thoh can't remember (ik denk Dave Lambert? dunno for sure)

maar 'k geloof dat het dan progressive was en de boerkes die er normaal zaten vonden het lijk KUT excusez-moi-pour-le-mot :oops: :lol:

en toch ga'k er ooit keer ne voet binnen zetten! :D :D :D (want me liefke woont daar dusja... niet ver, wel duur)

edit: en ge zijt hun hippe website vergeten! :mrgreen: http://www.cirao.com

en in deinze is er nu ook ne cirao zeker?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Brambo schreef: en in deinze is er nu ook ne cirao zeker?
Yup, is de oude LaStrada van vroeger...
Op dezelfde baan als den Biba.
2 Johnny koten op loopafstand vanéén.
Ben der op ne Zondagavond éénmaal binnengestuikt, zat 10 man personeel inbegrepen.
:shock: huilen met de pet op alginder!!!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

ja da één keer op de maand was da daar Club Sequence met Laurent Warrin,

maak er dan is kwaliteit van en da achterlijk volk vind het ni goe, waar gaan we naartoe?????
Richman

Bericht door Richman »

Was Michaël Forzza ook niet van de partij?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Michael Forzza ben ik niet zeker maar zou wel kunne, die kerel boeken ze ook overal waar ze goesting hebben. Nog maar eens een bewijs dat kwaliteit ni meer geapprecierd word.

De alle dranken aan 2,5 euro stunts lokken blijkbaar meer volk als een dj die de hele avond het beste van zichtzelf geeft.
netforce

Bericht door netforce »

Heeft een tijdje missionland ook genoemd, heb er in 97 ook regelmatig gezeten toen phill watts er resident was, kot zat toen elk weekend goed vol.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Phill Watts é Herwin Ros waren de eigenaars (of geranten) van de Zenith, en ook van de Empire in Dentergem. Is een grote discotheek, waar nu inderdaad op zaterdag de Cirao :? zit, en denk dat het op vrijdag party's organiseert onder de naam "evenementen centrum Gistel" als ik het goed voor heb.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
netforce

Bericht door netforce »

ads schreef:Phill Watts é Herwin Ros waren de eigenaars (of geranten) van de Zenith, en ook van de Empire in Dentergem. Is een grote discotheek, waar nu inderdaad op zaterdag de Cirao :? zit, en denk dat het op vrijdag party's organiseert onder de naam "evenementen centrum Gistel" als ik het goed voor heb.
Klopt, Cirao is op vrijdag, en op zaterdag is het event center gistel.
Hoe de vork in de steel zat op gebied van de aandelen weet ik niet, maar denk wel dat Herwin altijd het laatste woord had & heeft....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Was da daar ook ni montini?
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Montini is waar La Strada vroeger was, is nu cirao op vrijdag, 2nd life op zaterdag (voor vrijgezellen :roll: ).
Montini is ook al zo een gestolen naam van een legendary club vroeger, net zoals cirao. Jammer dat ze die namen nu gebruiken, en proberen op de vroegere naam geld te kloppen uit de mensen hun zakken, maar het is wat de jeugd van nu wil zeker??? :evil:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Montini (La Strada vroeger) is in Machelen (Deinze) waar Cirao op vrijdag doorgaat, op zaterdag gaat Cirao door in Gistel (aan de zee). (Was ik nog vergeten hierboven).
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

zenth

Bericht door ProgressNation »

Noemt nu Event Center Gistel (ECG) of zo (zie d4m), maar er worden dus tegenwoordig ook Cirao-feestjes (the one from deinze) gegeven.

Heeft vroeger Club Sequence geweest en heeft tijdens de zomermaanden een jaar of 2 terug ook Atmoz Beach geweest maar vrees allemaal zonder groot succes.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Tja progress, de dag van vandaag wisselen ze van naam en concept gelijk de wind keert. Allemaal kosten op het sterfhuis.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb da daar altijd al verwarrend gevonden;cirao :twisted: lastrada...ooit hebben ze er techno fuifkes gehouden ook
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten