PMRC

Het forum van de andere legendarische clubs
007

PMRC

Bericht door 007 »

deze lag te sint niklaas ( waar nu den bbc op staat )

heeft iemand hier nog foto's of zo van of herineringen,
was er heel donker altijd dat weet ik nog en bij binnen komen had je eerst zon lange gang :lol:
was zon klein kot ook en je kon ook boven zitten in de zetels maar dat was niet altijd open, de zondag middag ging ik daar even heen tot ik wa in vorm kwam en zo reed ik dan naar de lagoa of den balmoral
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Amai, nooit van gehoord :? more info :wink:
007

Bericht door 007 »

Club 11 schreef:Amai, nooit van gehoord :? more info :wink:
nooit van gehoord, alle zeg dat meen jij toch niet het was het gebouw voor den bbc er was, identiek op de zelfde plaats maar wie er draaide weet ik niet meer ze, was altijd zo weg als een ei, hahaha, dermee dat ik deze topic zetten, mischien weet er iemand meer info 8)
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Ben er ook nog een paar keer geweest, waren af en toe zalige Bonzai
feestjes. YDR en Franky Kloeck zijn er een paar keer te gast geweest.
en idd het stond op dezelfde plaats waar nu BBC staat.
007

Bericht door 007 »

M.U.C. schreef:Ben er ook nog een paar keer geweest, waren af en toe zalige Bonzai
feestjes. YDR en Franky Kloeck zijn er een paar keer te gast geweest.
en idd het stond op dezelfde plaats waar nu BBC staat.
alle oef toch ene die er iets van weet, was eigenlijk daar mijn asfpreekplaats altijd voor te vertrekken nar de grote keten :lol:
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Bericht door kruss »

Yep, ben 'k geweest ! De PRMC was de club van de bassist van Jason Rawhead (beestig groepke trouwens, samen met Cyclone , Deviate & Channel Zero zowat de 'haute couture' van onze Belgische metalscène geweest); 'in den beginne' veel "metaloptredens" (herinner me nog een beestige 'gig' van Pro-Pain), maar na verloop van tijd bleef het volk weg.... Men heeft dan nog getracht de meubelen te redden door van de club een housekeet te maken, maar toen was het eigenlijk al te laat : PRMC stond gebrandmerkt als 'metalclub', wat betekende dat het housevolkje er weg bleef... Ben er wel een paar keer ferm uit de bol kunnen gaan !
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
puree

Bericht door puree »

heb hier idd. 1 vd eerste albums liggen van Pro-Pain : zalige drums, dito melodieën en een dijk van een stem ! Love it !
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Pro-Pain

Bericht door kruss »

There was blood on the dancefloor... when we came to town !!
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten