TGV

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Beste Alex,
Erg fijn dat je dit wou doen, maar daar ben je ietske te laat voor, ze hebben hem met de grond gelijk gemaakt, zz zijn er op aan bouwen of het gebouw staat er al.
Moet eens navragen of niemand geen foto in bezit heeft, want deze club vond ik erg goed.
Hij was niet vrij bekend bij de meeste, meer ik weet dat het er klein was en elk weekend er stamp vol zat.
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005, 06:00

Bericht door djgrizzly »

Bassdriver schreef:
El Socio schreef:Jaja, den Bountyhunter deed Kapellen daveren, Hamaai! Het pandje staat er nu maar vervallen bij, zal wel eens een foto posten.
En?
ik ben dus ook nie 100% zeker, maar ik denk dat we het wel over deze TGV in kappellen hebben zeker met oa. dj bountyhunter en dj dave (die later dan naar QU, Barrocci, planet hardcore, kabarka, Mayday.. ging..
Ik heb gisteren een paar tapes van TGV 1991 van Dave meegekregen, Ik ben er zelf nooit geraakt, dus kweet er verder niks over
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Als er iemand soms contact gegevens zou hebben van Dave zou die persoon me dan eens een pm kunnen sturen naar me.
Ben bezig met het ineen steken van een kleine reunie van de personen waar ik vroeger mee uitging en samen ging draaien.Dat was oa Franky Kloeck, Dave, Yves Deruyter,stefan (dj bountyhunter) ea......
Van de meeste heb ik hun gegevens en van andere wil ik het niet meer weten zoals die van Yves.
Alvast bedankt :-D
Afbeelding
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

AnnaTraXa schreef:Beste Alex,
Erg fijn dat je dit wou doen, maar daar ben je ietske te laat voor, ze hebben hem met de grond gelijk gemaakt, zz zijn er op aan bouwen of het gebouw staat er al.
Moet eens navragen of niemand geen foto in bezit heeft, want deze club vond ik erg goed.
Hij was niet vrij bekend bij de meeste, meer ik weet dat het er klein was en elk weekend er stamp vol zat.
Ah, ok dan. Vraag me nu toch af waar dat was :?
En niemand kent het precies hier :P
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Dat clubje langs de overweg van de spoorweg.
Het was er erg klein en gezellig, maar echt de moeite hoor !
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2007, 20:45

Bericht door daver »

foolish mind schreef:
BOUNCER schreef:
Ik geloof dat je er eentje bent van de oude garde...

:wink:
Inderdaad Bouncer daar kan je me zeker bij rekenen.Heb net mijn airodynamische rolstoel al besteld in het geval van :P
Heb er fijne herinneringen aan TGV
Oude garde? Dju der zittekik ook bij dan, Globe en TGV den Balmo en Bocca.... Barrocci .... ik word oud :( MOR DA WAS TENMINSTE FEESTEUUUUUU hehe ja den TGV staat er nu niet meer, keb da koppel ervan wel nog s in den Bellair gezien toen de Piet van de Globe daar "personeelschef" was, nog altijd aan de happypills die 2, ja da was nen toffe pee he. anyway ... oude garde .....
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

foolish mind schreef:Als er iemand soms contact gegevens zou hebben van Dave zou die persoon me dan eens een pm kunnen sturen naar me.
Ben bezig met het ineen steken van een kleine reunie van de personen waar ik vroeger mee uitging en samen ging draaien.Dat was oa Franky Kloeck, Dave, Yves Deruyter,stefan (dj bountyhunter) ea......
Van de meeste heb ik hun gegevens en van andere wil ik het niet meer weten zoals die van Yves.
Alvast bedankt :-D
Die Dave waar hier over gesproken wordt is dat Dave Davis dan?

grtzz
mi vario es primeiro
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007, 09:36

Bericht door linfindil »

TGV is idd afgebroken, zalige keer ook,metdie spiegels, flippen gewoon...en daarna naar de Ossepoot op de vrijdagse markt...
Globe,Globe, Globe!!!
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Code: Selecteer alles

Die Dave waar hier over gesproken wordt is dat Dave Davis dan?


Nee niet Dave Davis maar wel deze Dave :P

http://www.legendaryclubs.be/viewtopic.php?t=1136
Afbeelding
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

(An)dré Wouters is de naam van de toenmalige TGV eigenaar.

TGV's... de meest kleine dancing ooit. Meteen ook de meest exentriekste: marmeren tabletten, een kooi, een dansvloer die max 7x7 mat. Het geeft me een fijn gevoel daar ooit nog gedraaid te hebben. (Al kon den Dré de muziekkeuze niet echt pruimen :-D )
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Verdoemme seg, zo'n geheugen da jullie nog allemaal hebben :idea: Ik kan het me vaag herinneren dak daar is 1 keer geweest ben. Ik was toen :colors: ;-) Er was toen een garcon van illusion (TvH) met ons mee die overal zen weg wist en iedereen kende en we waren op weg nor de Globe. Weekenddagen vloeiden zo door elkaar :D Jaren later ben ik er toevallig is voorbij gekomen en toen viel men frank dat het daar was. Zo zijn er waarschijnlijk nog van die plaatskes waar kortstondig feestjes werden gehouden en waar ge mss ooit is binnen geweest zijt mor niks meer van weet. Bvb den Tempel (voormalige Zazou) in Lier, the box in Heist, the House (?) in Niel. Iemand ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008, 02:00
Locatie: Mechelen

Re: TGV

Bericht door Brasse »

Die uitbater die op hippie was en alleen de geestverrruimende middelen met ons gemeen had :D :D :D
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2022, 21:48

Re: TGV

Bericht door Gulfprideoil »

Ik ken Club TGV in Kapellen enkel van de New Wave fuiven die er op zaterdagavond werden gehouden in de latere jaren.
Foto's komen van Facebook (Legendary Belgian Clubs) en Google Maps (TGV is afgebroken voor aanleg tunnel)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: TGV

Bericht door Sunreezer »

Ola, eindelijk nog eens wat inbreng op het forum, thx!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast