Terugkeer van de house classics: Turn Up The Bass

Het nieuws forum van Legendary Clubs
nop
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2007, 10:45

Terugkeer van de house classics: Turn Up The Bass

Bericht door nop »

Radio Decibel zorgt vanaf zondag 2 mei 21:00 uur wekelijks voor de terugkeer van de dancesensatie uit de in jaren ?90: Turn Up The Bass. Met als host de aanjager en voortrekker van het eerste uur DJ Bart Thimbles. Hip house, rave en acid. Fast Eddie, Rozalla en D Shake. De RoXY, iT en De Waakzaamheid. DJ Dimitri, Eddy de Clercq en DJ Marcello. Voor diegenen die ermee zijn opgegroeid is het een feest van herkenning. Voor diegenen die het gaan ontdekken, een waar muzikaal walhalla.


Onder de noemer ?Turn Up The Bass? bracht deze compilatiereeks alle house en underground hits naar het grote publiek. Met zo?n drie miljoen verkochte CD?s zijn de Turn Up The Bass verzamelaars de meest succesvolle Nederlandse dancecompilaties ooit en nog steeds gewilde verzamelobjecten voor de liefhebber.

DJ Bart Thimbles

Aanjager en voortrekker van het eerste uur, DJ Bart Thimbles, laat anno 2010 het ?Turn Up The Bass?-gevoel herleven. Feesten in de Heineken Music Hall, een classic house-tent op Extrema en Mysteryland, een gemixte verzamelaar vol classic dancehits en nu dus een radioshow op Radio Decibel waar Thimbles de krenten uit de pap zal draaien.

Bart Thimbles: ?Voor de radioshow op Decibel maak ik gebruik van de edits en remixes die ik zelf heb gemaakt voor mijn dj-sets. Oude en nieuwe technieken dwars door elkaar, old school meets the newskool. Ook alle jingles worden opgenomen in de vertrouwde ?cut ?n paste? stijl van Turn Up The Bass, lekker vet. En ik gooi er af en toe ook een moderne houseklassieker doorheen. Nieuwe versies en remixes van oude house classics zijn aan de orde van de dag. Zo blijft het spannend en kan je horen en voelen hoe actueel die classics eigenlijk wel zijn. Neem nu een plaat als Plastic Dreams van Jaydee. Gewoon tijdloos, altijd kippevel. Dan pas realiseer je hoeveel invloed die platen hebben gehad op de hedendaagse dansmuziek.?

Turn Up The Bass met DJ Bart Thimbles, iedere zondagavond ?a trip down memory lane? vanaf 21:00 uur op Radio Decibel.

http://www.decibel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.turnupthebass.nu" onclick="window.open(this.href);return false;

zit net de tweede uitzending te luisteren en moet zeggen dat dit heel goed bevalt,deze uitzendingen gaan we eens fijn op de harde schijf zetten voor het nageslacht :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten