Nee, was een leuk feestje toen !
En met alleen maar DJ's van hier, en dan 1 andere Dj zoals vorige keer was een topfeestje toch ?
Thanks, was aangenaam samenwerken en een vlotte betaler wat ik enorm kan appreciëren!Matthias schreef:Ik zou alvast Quincy enorm willen bedanken voor de samenwerking. Een super organisator en prima deejay!
Zou inderdaad eventueel een leuk decoratie idee kunnen zijn maar het belangrijkste is dat we de volgende keer toch wel wat volk hebben...Dj Sven Larsson schreef:Leuk ideetje mss voor een eventueel volgend feestje. Heb hier nog een paar longsleeves liggen waar ik niets mee doe : Cherry Moon, Illusion, Bonzai. Mss kunnen jullie die gebruiken bij een volgende party als decoratie? Ergens omhooghangen rond de dj booth, of tegen een muur.
neen omdat ik tom noem en omdat we in Kings wél veel volk hadden op het legendaryclubs feestje:djginod schreef:Omdat je kingsboy heet zeker![]()
Matthias schreef:Zou inderdaad eventueel een leuk decoratie idee kunnen zijn maar het belangrijkste is dat we de volgende keer toch wel wat volk hebben...
De eerste editie heeft toen inderdaad meer volk getrokken, maar we mogen zeker niet vergeten dat er ook 'tamelijk' wat lokaal volk aanwezig was.KingsBoy schreef:neen omdat ik tom noem en omdat we in Kings wél veel volk hadden op het legendaryclubs feestje:djginod schreef:Omdat je kingsboy heet zeker![]()
Matthias schreef:Zou inderdaad eventueel een leuk decoratie idee kunnen zijn maar het belangrijkste is dat we de volgende keer toch wel wat volk hebben...
Het probleem is ook: locatie. Vorige keer was het Aalst. Nu was het Lokeren. Voor de mensen van de andere kant van België veel te ver natuurlijk. Het zou eigenlijk meer centraal mogen zijn: Antwerpen of het Brusselse. Voor iedereen goed doen lukt natuurlijk nooit, maar iets waar we toch ook misschien wat meer rekening mee moeten houden...KingsBoy schreef:ik zou zoiezo voor een club kiezen waar je ook lokaal volk hebt, anders sta je mss met 15 man op de dansvloer (als er al 15 man zou komen vanop dit forum)
de idee van het jaar!cherryman schreef:maar ik denk net als Matthias dat Antwerpen eigenlijk wel de beste oplossing is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast