Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

iemand de show van Theo Maassen - zonder pardon al gezien ? Ik heb al zijn shows al gezien en deze is weer super - die gast kan zo boeiend vertellen en die zijn humor is gewoon zalig :cheers: :cheers: :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"The Book Of Eli"
Denzel Washington meets Mad Max. Zo komt deze film bij mij over.
Film was zeker niet slecht met 2 top acteurs in een hoofd rol, de 2de naam is Gary Oldman die veel weg heeft van "Brick Top" in "Snatch".
Je zal direct denken wat voor een titel is dat nu weer, maar het hele verhaal zit rond de titel.
Zeker een aanrader !
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Het Filmtopic

Bericht door Gio »

Soms krijg ik eens een serieus nostalgische opflakkering en meteen de zin om eens een mega oude horror flick te zien. Gisteren was 't zo'n dag, nadat ik m'n schoonbroer 'n kommeke vla van Campina (denk ik) zag eten. Ik moest meten de link leggen met The Stuff. 'n film uit '85 waardat mensen bij het eten van 'n soort yoghurt, the stuff dus, meteen verslaafd geraken aan't goedje. Maar na verloop van tijd neemt the stuff uw lichaam over en sterft ge...

Als manneke van 6 jaar, kreeg ge bij zo'n films serieuze nachtmerries, maar als ge dat dan nu bekijkt, denkt ge van Ooooooooooooooooooh my Goooooooooooooooood... Ok, 't was 1985, maar de "special effects" waren alles behalve special :D

The Toxic Avenger is nog zo'n serieus misbaksel uit de 80's... Da's wel ff geleden dat ik die film heb gezien, maar dat was 'n gelijkaardige situatie als hierboven...

Dan haalt The Blob toch de eerste plaats in het rijtje van dit genre films :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Het Filmtopic

Bericht door Stanne »

Gio schreef:Soms krijg ik eens een serieus nostalgische opflakkering en meteen de zin om eens een mega oude horror flick te zien. Gisteren was 't zo'n dag, nadat ik m'n schoonbroer 'n kommeke vla van Campina (denk ik) zag eten. Ik moest meten de link leggen met The Stuff. 'n film uit '85 waardat mensen bij het eten van 'n soort yoghurt, the stuff dus, meteen verslaafd geraken aan't goedje. Maar na verloop van tijd neemt the stuff uw lichaam over en sterft ge...

Als manneke van 6 jaar, kreeg ge bij zo'n films serieuze nachtmerries, maar als ge dat dan nu bekijkt, denkt ge van Ooooooooooooooooooh my Goooooooooooooooood... Ok, 't was 1985, maar de "special effects" waren alles behalve special :D

The Toxic Avenger is nog zo'n serieus misbaksel uit de 80's... Da's wel ff geleden dat ik die film heb gezien, maar dat was 'n gelijkaardige situatie als hierboven...

Dan haalt The Blob toch de eerste plaats in het rijtje van dit genre films :D
Nog van da soort: Invasion of the body snatchers, the Fly, an American Werewolf in London,....
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Het Filmtopic

Bericht door Gio »

Awel serieus, die laatstgenoemde films zitten nog 'n niveau of 10 hoger :D Zo erg waren de voorgaande...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

nog gezien:

Edge Of Darkness: Goed voor 30min, daarna een film die in slow-motion verder gaat tot een super slechte climax. Echt een zware tegenvaller...

Legion: Deze vond ik nog eens goed in zijn genre, wist dus ook vooraf niets van die film. Wel een goei verhaal met een toch wel redelijke cast.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

Gisteren Sherlock gekeken. Vond hem echt wel snel gaan. Er zaten echt wel heel leuke stukken in maar toch werd ik niet meegezogen in de film wat jammer is. Voor de fans zal het zeker wel een leuke film zijn denk ik. Goede acteerprestaties van Downey Jr en Jude Law. Ik heb het sowieso al niet voor films die zich in een ver verleden afspelen dusja...
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

djaxxie schreef:Gisteren Sherlock gekeken. Vond hem echt wel snel gaan. Er zaten echt wel heel leuke stukken in maar toch werd ik niet meegezogen in de film wat jammer is. Voor de fans zal het zeker wel een leuke film zijn denk ik. Goede acteerprestaties van Downey Jr en Jude Law. Ik heb het sowieso al niet voor films die zich in een ver verleden afspelen dusja...
als ge wil meegezogen worden in ne film, raad ik u "deep throat" aan :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Lestat schreef:
djaxxie schreef:Gisteren Sherlock gekeken. Vond hem echt wel snel gaan. Er zaten echt wel heel leuke stukken in maar toch werd ik niet meegezogen in de film wat jammer is. Voor de fans zal het zeker wel een leuke film zijn denk ik. Goede acteerprestaties van Downey Jr en Jude Law. Ik heb het sowieso al niet voor films die zich in een ver verleden afspelen dusja...
als ge wil meegezogen worden in ne film, raad ik u "deep throat" aan :mrgreen:
Haha :) das waar
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door poehaaaaa »

Gisteren Fargo gezien. Uiteraard geweldige film.
Met de memorabele quote: "You should have seen the other guy" :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

poehaaaaa schreef:Gisteren Fargo gezien. Uiteraard geweldige film.
Met de memorabele quote: "You should have seen the other guy" :P
idd zalige film :cheers: - ben zelf een grote fan van buscemi ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Vandaag zeker naar 2BE kijken, om 23:20 spelen ze CONTROL
In het Engeland van de jaren '70 is de 19-jarige Ian Curtis vastberaden om van muziek zijn leven te maken. Met vrienden richt hij de band Joy Division op. De zanger en songwriter heeft last van heftige epileptische aanvallen, waardoor hij steeds meer in een depressie raakt. Ian raakt ook in vertwijfeling over zijn huwelijk met Deborah en het lukt hem niet te genieten van zijn pasgeboren dochter. De voorbereidingen van de eerste Amerikaanse tour van Joy Division zijn in volle gang, maar Ian is steeds ongelukkiger.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

al gezien, vond em ni slecht - stuk nostalgie ook uiteraard ;)

and loooooooove love will tear us apart, again :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Lestat schreef:al gezien, vond em ni slecht - stuk nostalgie ook uiteraard ;)

and loooooooove love will tear us apart, again :cheers:
Dzu t'is nen andere film genaamd "control" :(
Ergens een missing op de tv saait van teleslet.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Re: Het Filmtopic

Bericht door foolish mind »

Net The Lovely Bones gezien.man man dat is lang geleden dat ik een paar keer kippevel kreeg met naar een film te kijken.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten