EVA (16) - Magic Experience

Alles in verband met muziek
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2007, 17:16
Locatie: turnhout

EVA (16) - Magic Experience

Bericht door Bart Bagger »

Weet er misschien iemand wat het (eventuele) verhaal is achter deze plaat, wie EVA is ofzo.
Want kheb deze net verkocht voor 33 euro aan een spanjaard en ksnap begot niet wie ter zoveel geld voor dit 1ne nummertje wil neerleggen.

http://www.discogs.com/release/172211
Drop Acid Not Bombs.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: EVA (16) - Magic Experience

Bericht door Gio »

Ik zou zeggen, des te beter voor u he :D

Het zou dus gaan om deze plaat... http://www.youtube.com/watch?v=EGGCRLobfdE" onclick="window.open(this.href);return false;

Tja de enige logische verklaring die ik hier over kan geven is dat smaken verschillen en dat sommige platen elders beter in de markt liggen (oftewel gegeerd en gezocht zijn/worden) dan bij ons...

Heb eens op discogs wat progressive trance samples beluisterd van de periode '90-'95 en daar zit serieus wat brol tussen, maar toch wordt er veel geld voor gevraagd (30 tot 50 € soms) Dus go figure... :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: EVA (16) - Magic Experience

Bericht door Disco Stu »

Tja inderdaad smaken verschillen.
En Spanjaarden durven daar ooit wel is ver in te gaan.
Een kameraad heeft een jaar of 10 geleden is een stuk of 3 groten lots platen gekocht.
En degene waar je het minst voor denkt te krijgen brengen uiteindelijk nog het meeste op.
Hij had toen een stuk of 5 kopies van Boccaccio Life - The Secret Wish (wat imho een dikke kutschijf is)
Maar die heeft ie wel alle 5 voor 60€ per stuk verkocht aan spanjaarden en engelsmannen.
Dan valt dit nummer nog mee.NIet dat ik er 30€ voor zou geven maar een slecht nummer is het toch niet.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast