back to the 90's schreef:Awel Tha man ge zijt verkeerd.
Da is nu iets da ze ni doen op de globe reunie,das SAFE draaien.
Daarvoor dat het voor mij samen met de montini de beste reunions zijn.
The house of god en toestanden hebbe ze dus niet opgesmeten

Maar wel "Three O Three", "Pullover", "Circus Bells", "Lyot"...euhm "Faithless"... dat zijn geen hitjes
Nooit in de Globe geweest zeker... ik ken de Globe enkel als een heuse underground keet.
Toen werd er nog niet gesproken van een "Magic Bell's" als een HIT, want die speelde ze daar al een half jaar voor dat ie bekend werd. En dat was zo met vele nrs als "The Putney", "Aftermath", "Messiah", "Tundra", "The Corridor" etc... hebben jullie die gehoord op de reunie ? Versta mij niet verkeerd want toen ook werd er een Pullover etc gedraaid maar was het nog niet uitgemolken zoals dat nu wel het geval is en je als het ware een heuse Retro Arena aan HITS naar je toe krijgt gesmeten.
Mijn bescheiden mening is dat reunie's nooit hetzelfde effect hebben als het moment van toen.
Horen ze nu de 1ste tonen van "Hit Hard" en het spel staat op zene kop (voor 1,5min en dan zwakt het af en is het tijd om de garcon te roepen....), vroeger zat je gewoon in een extase van bassdrums en loops zonder te beseffen wat er aan het gebeuren was en zat je bwv spreken 5uur aan een stuk alles te geven.
Anyway, als een mens zich maar amuseerd, wat maakt de mening van een ander dan uit
poehaaaaa schreef:ik pak toch graag af en toe s een reunieke mee, liever dan thuis te zitten kniezen dat het waarschijnljk toch ni goe zal zijn.
Sommige mensen moeten werken, en om hier verlof voor te nemen daar heb ik er te weinig voor en dan pak ik ze liever voor familiale of belangrijke zaken.. maar soit back on topic.