Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Illusion

Bericht door KingsBoy »

Magicdavo schreef:half 4 al door in illusion? dan mis je het beste! ge moet echt is blijven tot de sluiting
hehe, ik moet maandagmorgen fris zijn hoor, uitgaan tot 11u en dan nog eens een uur naar huis rijden... die onverantwoordelijkheid is niet aan mij besteed, heb ik ook overigens nooit gedaan :roll:
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion

Bericht door Roeler »

Ik heb hier wa dinges gehoord en wil toch ff reply'en

1) Memories

Tis waar da de keuze van de memories dj's de laatste tijd wa raar is en tis spijtig da de jan vervloet als opwarmer gebruikt word want tis echt persoonlijk voor mij de beste dj die illusion heeft,heel de maand september moest ie altijd als opwarmer draaien , en ik ben speciaal gwoon altijd om 12u al nr illusion gegaan om die mens zijne set ni te misse.
Wa de rest derna ook draait men avond kan nimeer stuk dan.
Maar Memories blijft één van illusion's beste concepten voor ne echte quality avond me quality music :bounce:
en tis zeker nen aanrader om is tot sluiting te blijven!

2) Deco

Een feit is da illusion idd wel wat bekend staat om zijnen deco (heb er in ander discotheke nog ni veel afwisseling gezien) ze wissele zeker elk seizoen.
Maar idd de jungle deco in die er in de zomer hangt doet er ni veel goe aan , tis veel té druk , neemt veel te veel plaats in beslag en staat gwoon ni in een discotheek als illusion , da ze zoiets is copacabana of rio hange , ok , die mense wete gewoon ni beter .
Ik kijk al uit naar de winter, de geflashte ijspegeltjes verspreid over de ganse plafond,of de rode gordijntjes die nog is naar beneden worden gelaten , en eigelijk de dansvloer een beetje scheiden van de rest van de podiums en gangetjes :cyclopsani:

4) Zwembad mythe

Illusion is echt nooit een zwembad geweest, het heeft idd ne rare vorm, maar oorspronkelijk zie je aan de constructie dat het een sportbestemming had normaal gezien , maar er is nooit effectief een sportcomplex in onder gebracht , sinds lierse/duffel mens heugenis is het altijd al een tempel van plezier geweest!!

5) Illusion Beachland

Iemand geweest?? Ik vond het in ieder geval top qua muziek dan toch!
Je ziet wel aan vele aspecten dat het de eerste keer is dat ze dit concept organiseren in openlucht enzo.
De podiums stonden veel te dicht bij elkaar en de bonnekes verkoop liep ook constant in het honderd,en af en toe een stroompanne , maar al bij al , bonnee !!!

6) Touch it!!

Voor de jongere generatie dan , vorig weekend was het voor de eerste keer dat ik weet touch it , met dimitri vegas en like mike, kijk dat zijn zo van die avonden dat ik op de dansvloer wil sterven , wa daar gedraaid is (eerst jan vervl,dimitri veg,...) was met geen woorde te beschrijve, voor sommige dik commercieel enzo maar ik vond het klasse !!
onder ons gezegd en gezwege worden het waarschijnlijk ook de nieuwe residents in illusion, ik zal zegge ze hebben er dan nog een vastere klant bij !!

grtzz
Rythm is a dancer !!
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: Illusion

Bericht door Magicdavo »

hehe, ik moet maandagmorgen fris zijn hoor, uitgaan tot 11u en dan nog eens een uur naar huis rijden... die onverantwoordelijkheid is niet aan mij besteed, heb ik ook overigens nooit gedaan :roll:
vreemd :)
kings was vroeger ni veel te zien voor 4u :)
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Illusion

Bericht door KingsBoy »

niet te veel conclusies trekken uit mijn nickname zou ik zo zeggen :pirat:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Illusion

Bericht door poehaaaaa »

Spijig genoeg weer nationaal nieuws dat er ghb dealers zijn opgepakt op de parking van illusion. Moet weer breed uitgesmeerd worden want ah ja het gaat om een discotheek.
Als t maar goed komt :?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Illusion

Bericht door Matthias »

poehaaaaa schreef:Spijig genoeg weer nationaal nieuws dat er ghb dealers zijn opgepakt op de parking van illusion. Moet weer breed uitgesmeerd worden want ah ja het gaat om een discotheek.
Als t maar goed komt :?
artikel???
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Illusion

Bericht door emotionslover »

niets overgevonden op het net!!!
wel dat artikel ivm met ghb!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Illusion

Bericht door poehaaaaa »

Rustig mannen rustig :scratch:

bron = teletekst vrt p 119
was deze morgen ook op radio 1



DEALERS IN VLOEIBARE XTC AANGEHOUDEN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het parket van Mechelen heeft drie
mannen aangehouden die betrokken waren
bij een handeltje in vloeibare xtc. De
bal ging het voorbije weekend aan het
rollen toen een man werd opgepakt op de
parking van discotheek Illusion in
Lier.

In zijn zakken trof de politie GHB,
beter bekend als vloeibare xtc, aan. De
voorbije dagen voerde de politie van
Lier en de zone Bodukap verschillende
huiszoekingen uit in Duffel en Lier.
Daarbij werd een tiental liter
vloeibare xtc aangetroffen.

Volgens het parket is dit geen alleen-
staand feit. Tegenwoordig produceren
almaar meer mensen zelf vloeibare xtc.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Illusion

Bericht door KingsBoy »

I blame the Internet :tongue:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten