Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Ben je op zoek naar een nummer?
Plaats reactie
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door Annatraxa »

Ik heb me onlangs rot gezocht achter dit nummer (zie link), heb hem twee keer gekocht aan 50 euro op discogs, wat blijkt nu, dat dit nummer gewoon niet op de maxi te vinden is :-(.

http://www.youtube.com/watch?v=duhcBiPmVq0" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet iemand hoe dat komt of zijn er hier nog mensen die dit nummer niet hebben op die plaat ?
Versta er gewoon niets van, nogthans staat hij op discogs aangegeven als fluxing Four...
Heeft iemand hier meer informatie over ?

Bedankt voor alles
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door _yves_ »

Wat speelt uw plaat dan?
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door Annatraxa »

Andere nummers,het nummer dat ik zocht staat er niet op :-(.
Versta er niks van,heeft iemand deze plaat waar toch het nummerke opstaat ????
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door Sirocco »

Annatraxa schreef:....heb hem twee keer gekocht aan 50 euro op discogs
Handelaar?

Ik heb zelf die ep lang geleden verkocht, maar you youtube link is toch echt fluxing four en zou zeker op die ep moeten staan. Of je hebt 2x een mispress te pakken (wat me sterk lijk).
Let wel op er zijn meer critical fluids maar dat wis je waarschijnlijk al.
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door sunsational »

Hey Annatraxa,

ik heb net hetzelfde voorgehad. Ik kocht de plaat eerst bij de online shop Plastikfantastik. Ik kocht ze ook voor Fluxing Four, het nummer in de YouTube video, maar toen ik ze thuis oplegde bleek die Fluxing Four track op mijn vinyl compleet anders te gaan dan degene in de YouTube video.

Ik heb dan een link met sample naar een andere vinylshop gestuurd met de vraag of mijn sample op de Fluxing vinyl die zij verkochten stond (van Aftering @ my way,die ik van het GS forum ken, wist ik dat de track in de YouTube video wel degelijk Fluxing Four is). Die kerel van de vinylshop was toen zo vriendelijk om mij op te bellen en de plaat op te zetten zodat ik ze door mijn gsm kon horen. Deze keer was de Fluxing Four track wel degene die in de YouTube video te horen was en uiteindelijk heb ik mijn exemplaar dan toch nog gevonden.

En wij zijn niet de enigen. Ongeveer een maand geleden kreeg ik volgende boodschap in mijn discogs mail:
Hello, I'm a discogs member.
I have seen that you have this record:

http://www.discogs.com/Critica...luxing/release/77154" onclick="window.open(this.href);return false;

I would like to know if you could tell me if the track of the link bellow is on your record:

http://www.youtube.com/watch?v=duhcBiPmVq0" onclick="window.open(this.href);return false;

The thing is that I have purchased the record thinking that the track of the video was "fluxing four" but the one that is on my record is a different track. Maybe the youtube video is wrong about the title of the track that sounds in it. It's strange because someone here ID'd a sample that I posted with the sound of the youtube video as "fluxing four" but definitely it is not on my record.
Maybe you could hear to yours to see if it sounds like the youtube one because I don't think about a mistake on the pressing of my vinyl.

Thanks and best regards.
Blijkbaar bestaan er dus twee versies van deze plaat. Ik dacht in mijn geval ook direct aan een of andere zeldzame foute pressing maar blijkbaar zijn er meerdere van die exemplaren in omloop. Wat ik die gast toen aangeraden heb is om, net zoals mij, zijn sample door te sturen naar eventuele verkopers en ze vragen of ze er eens naar willen luisteren.

Ik denk dat je dit ook best kan doen als je ze echt wilt. Ik hoop voor u dat je ze nog vindt iig. Wel kl*te natuurlijk dat je er zoveel geld voor gegeven hebt. Ik heb aan mijn eerste exemplaar (de foute dus) ook 25 euro (+ verzendingskosten) gegeven.

Cheers.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door Annatraxa »

Bedankt voor de informatie mannen, is wel heel erg belangrijk vind ik dat mensen dit weten die deze track zoeken,ik heb dus twee keer de foute versie te pakken :-(.
Jammer dat dit soort zaken voorkomen, zou eigenlijk niet mogen vind ik.
Verder blijven zoeken is de boodschap dan :-(.
Nogmaals bedankt voor jullie informatie...
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door _yves_ »

En komt de cataloog nummer op uw plaat dan overeen met wat er in de vinyl gegraveerd staat?
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door sunsational »

_yves_ schreef:En komt de cataloog nummer op uw plaat dan overeen met wat er in de vinyl gegraveerd staat?
Heb ik zelf nog niet gechecked maar ik heb dus wel twee keer dezelfde plaat met als enige verschil dat op de ene de Fluxing Four track compleet anders gaat dan op de andere. De drie andere tracks zijn wel hetzelfde, net als de hoes en de labelsticker. Ik zal binnekort (ik kan het nu niet checken omdat ik mijn platen niet thuis heb staan momenteel) de gegraveerde nummers op beide vinyls eens met elkaar vergelijken.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door funkadelic groovestar »

heb eens gekeken en geluisterd op mijne en op mijne staat die versie toch ook dus
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door PedroAmor93 »

Mijn Critical Fluids - Fluxing Four, is ook dezelfde als op uw youtube link.

Ik verkoop mijn wel eventueel.
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Re: Critical Fluids - Fluxing Four, verkeerde titel of persing ?

Bericht door Annatraxa »

PedroAmor93 schreef:Mijn Critical Fluids - Fluxing Four, is ook dezelfde als op uw youtube link.

Ik verkoop mijn wel eventueel.
Ik geef je een zeer goede prijs voor die maxi !
Is die nog te koop ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast