26.12.09 : Carat Reunion

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

djaxxie schreef:Dus volgens u is iedereen die daar s'middags buiten komt fucked up? Vreemd, ik ging vroeger veel naar carat gewoon op zondagmorgen/middag als ik uit mijn bed kwam. Ik kan me dus perfect inbeelden dat een pak mensen gewoon s'morgens naar daar komt nog. Had ik geweten dat het zoooo lang ging duren had ik ook nog gekomen, snap u probleem in feite ni goed. Hebde gij aandelen in die tenisclub ofzo?
niet echt fucked up zoals je zou zijn van 18 pintjes, maar eerder strak en stijf en 'nuchter' van sp en c
nee ik heb geen aandelen in die tennisclub, alleen vind ik het trop, en trop is te veel


ik zal mezelf ook nog even quoten, om op u reactie te reageren:
KingsBoy schreef:ach, waarom reageer ik hier toch op? er zijn er altijd die vinden dat er hier niets mis mee is, maar ik behoor gewoon niet tot die groep!
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door jeec426 »

Lestat schreef:over da drugs en vechten en de mensen die proberen de link te leggen : jaren ervaring en mijn opinie : hoe meer drugs in een 'kot' , hoe minder er gevochten wordt ... je hebt altijd last met zatlappen, nooit met feestnummers

getuige : 8 jaar carat , 7 jaar extreme, 18 jaar illusion, heb 1 keer mijn handen moeten vuilmaken ;)
Amen to that.

In scheven toestand geraakte zelfs met moeite van uwe kruk/zetel laat staan da ge op iemand zijn gezicht zou slagen.

Natuurlijk als er veel gekakt moet worden is da gerelateerd aan't drugsgebruikt. 'k moest mij toch altijd is naar't wc begeven als't opkwam/komt 8) 8)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

voila, en iemand die dronken is, kan natuurlijk wel goed vechten :roll: die zijn reflexen zijn NIHIL
mss dat jullie de x tijd hebben meegemaakt, maar nu zitten we al lang in de c tijd hoor en het wordt tijd dat dat eens verandert!! de sfeer is ook maar bedroevend als alleman strak staat
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door jeec426 »

't gaat ni over goed vechten, maar over rapper vechten. 'k weet van mijn eigen da ik aggressiever ga reageren als ik een pint teveel op heb dan als ik ne jeton of een lijn gedaan heb.

Ma bon, 't gaat hier over de Carat Reunion en ni over de teloorgang van het uitgaansleven :mrgreen: :mrgreen:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Lestat »

KingsBoy schreef:voila, en iemand die dronken is, kan natuurlijk wel goed vechten :roll: die zijn reflexen zijn NIHIL
mss dat jullie de x tijd hebben meegemaakt, maar nu zitten we al lang in de c tijd hoor en het wordt tijd dat dat eens verandert!! de sfeer is ook maar bedroevend als alleman strak staat
t gaat niet over goed vechten, t gaat om de degoutante zin om te vechten die toch duidelijker aanwezig is bij dronken personen

en goed vechten kan je enkel in een ring, voor de rest is dirty :mrgreen: en mean :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door StevenR_73 »

vroeger lapte de dealers elkaar af en werd er eens links en rechts geschoten :)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door pooley »

1 wc voor pakt 2000 man is ook niet echt bevorderend, 70% man, you do the math.

Maar bon, wat gij aanhaalt komde in elke disco tegen. Hier valt het gewoon hard op omdat de bottleneck de trap + wc's zijn. En nog is het feit dat aan de radiator daar, altijd hetzelfde clubke staat :-)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

pooley schreef: En nog is het feit dat aan de radiator daar, altijd hetzelfde clubke staat :-)
Gij kent ze misschien, ikke ni. Maar daar staan elke keer serieuze "kleerkasten"
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door ThaMan »

Portiers zijn voze mannen... denken dat den evenaar door hun reet loopt.
Treu, je hebt ze nodig... maar van mij hebben ze nooit gene rosse knol gekregen, die mannen werden/worden al goed genoeg betaald. En ik ben nog altijd gene gehandicapte, kan nog makkelijk zelf de deur open en dicht doen, heb ik niemand voor nodig.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

ik had het ni over portiers, eerder het groepke bezoekers dat daar staat ;)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door MIE!! »

poehaaaaa schreef:
pooley schreef: En nog is het feit dat aan de radiator daar, altijd hetzelfde clubke staat :-)
Gij kent ze misschien, ikke ni. Maar daar staan elke keer serieuze "kleerkasten"
baah neejet gij, das daar gewoon de koopjeshoek van den ikea! :albino:
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door lemant »

ThaMan schreef:Portiers zijn voze mannen... denken dat den evenaar door hun reet loopt.
bwah, je hebt er ook andere hoor ... Fuse bvb heeft een super-team

er zijn trouwens genoeg bezoekers die ook denken dat de evenaar door hun gat loopt
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Stanne »

pooley schreef: En nog is het feit dat aan de radiator daar, altijd hetzelfde clubke staat :-)
In die mannen hun vaarwater kunde maar beter niet komen :pirat:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

MIE!! schreef:
poehaaaaa schreef:
pooley schreef: En nog is het feit dat aan de radiator daar, altijd hetzelfde clubke staat :-)
Gij kent ze misschien, ikke ni. Maar daar staan elke keer serieuze "kleerkasten"
baah neejet gij, das daar gewoon de koopjeshoek van den ikea! :albino:
alleen de vijzen kunt ge ni bij hen krijgen, want die zijn ze kwijt :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door ThaMan »

poehaaaaa schreef:ik had het ni over portiers, eerder het groepke bezoekers dat daar staat ;)
Heel het verhaal niet gevolgd hier ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten