05/12/09 - forbiddEn fruit #15 @ Silo, Leuven

Het party forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2007, 17:59
Locatie: Leuven BE

05/12/09 - forbiddEn fruit #15 @ Silo, Leuven

Bericht door fruit »

What: forbiddEn fruit #15
Where: Vaartkom 39, Silo, Leuven
Time: 23h - 8h
Tickets: 10€<24h<12€
Lineup: Raresh, Rhadoo and Pedro

RPR Sound is the DJ formula of Rhadoo, Pedro and Raresh mixing together.
Three DJs from the East, that are leading and intense campaign of conquering the world. Rhadoo and Pedro have been residents of Circoloco @ DC10 Ibiza parties for the last four years. Raresh “works” every weekend in the biggest clubs of the world, from Brasil to Italy and sometimes he is coming back to Romania. They have founded [a:rpia:r] the electronic music label. They play music together in a back2back in three formula, and the complete each other extremely good. Vibe, energy, happy mood, a pure Romanian recipe.

Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: 05/12/09 - forbiddEn fruit #15 @ Silo, Leuven

Bericht door BOUNCER »

Ik zou zeggen allen daarheen, kwaliteit.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 05/12/09 - forbiddEn fruit #15 @ Silo, Leuven

Bericht door rizzo> »

Amai, 5x1 tickets? Men is daar ook nogal gierig. Voorzover ik wist, worden er in wedstrijden altijd duotickets weggeven. O tempora, o mores.

Okay, ons trio zal naar goeie gewoonte wel deliveren, allen daarheen.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jan 2008, 19:32

Re: 05/12/09 - forbiddEn fruit #15 @ Silo, Leuven

Bericht door acidcriminal »

rizzo> schreef:Amai, 5x1 tickets? Men is daar ook nogal gierig. Voorzover ik wist, worden er in wedstrijden altijd duotickets weggeven. .
en wat zou je er van zeggen als er geen free tickets zouden zijn
er worden op tal van andere sites ook nog gratis tickets weggeven voor deze party heb ik al gezien. heb die volledige guestlist van forbidden fruit al eens gezien en dan spreken we over een getal met 3 cijfers.
het hangt van organisatie tot organisatie af natuurlijk maar er worden op mijn site voor andere parties ook duo tickets weggegeven maar jij hoeft uiteraard niet deel te nemen met dat soort belachelijke opmerkingen !
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 05/12/09 - forbiddEn fruit #15 @ Silo, Leuven

Bericht door rizzo> »

:-o Ik moet niet deelnemen aan wedstrijden om m'n naam op quasi eender welke guestlist van enig belang te krijgen (in half Europa en ook een stukje daarbuiten) :D Voor de rest doet en laat iedereen wat hij/zij wil. 'k Stip enkel maar aan dat de formule 5x1 nogal een wenkbrauw doet fronsen bij mij. 't Belangrijkste is dat het ongetwijfeld een leuk feestje zal worden. Dat voor de rest de :sunny: veel moge schijnen, ook al regent het.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten