10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Het party forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door elkewelke »

telt er nog 2 jaren bij, PhiPhi is 46 geworden ;)

twas idd een heftig feest :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door quincy »

Enorm tevreden over de avond, veel volk (en ook veel mooie vrouwen), goeie sfeer en fantastische sets van Phi Phi en vooral ook Georges die speciaal voor deze avond een selectie had gemaakt van de typische La Bush platen die hij vroeger in zijn closingsets stak, fenomenaal :shock:

Ik kreeg ook kippevel toen tijdens phi phi zijn set de zaal spontaan "happy birthday phi phi" begon te zingen, Phi Phi leek mij ook redelijk onder de indruk :)

Mensen kwamen van overal, gemiddelde leeftijd lag ook redelijk hoog, denk dat ikzelf veruit één van de jongste aanwezigen was ...

Hier alvast een filmpje op facebook tijdens de Soulphonic set:
http://www.facebook.com/video/video.php ... 502&ref=mf

foto's en sets volgen binnenkort!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door quincy »

Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door Matthias »

quincy schreef:Enorm tevreden over de avond, veel volk (en ook veel mooie vrouwen), goeie sfeer en fantastische sets van Phi Phi en vooral ook Georges die speciaal voor deze avond een selectie had gemaakt van de typische La Bush platen die hij vroeger in zijn closingsets stak, fenomenaal :shock:

Ik kreeg ook kippevel toen tijdens phi phi zijn set de zaal spontaan "happy birthday phi phi" begon te zingen, Phi Phi leek mij ook redelijk onder de indruk :)

Mensen kwamen van overal, gemiddelde leeftijd lag ook redelijk hoog, denk dat ikzelf veruit één van de jongste aanwezigen was ...

Hier alvast een filmpje op facebook tijdens de Soulphonic set:
http://www.facebook.com/video/video.php ... 502&ref=mf

foto's en sets volgen binnenkort!
Was inderdaad méér dan geslaagde avond! Veel gekende gezichten gezien... Phiphi zijn set was zeer sterk en George was fenomenaal (ik hoopte stiekem nog ns Monotonous te horen en em begon er toch wel mee zekerst :cheers: ). Het was de ene knaller na de andere. Héél leuk sfeerke en de 'happy Birthday' was idd efkes kippevel...
Het blijven twee topdeejays... zeer geconcentreerd... gene show, gene zever, gewoon klasse 8)

Op naar een volgende 'Extreme' :afro:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door quincy »

Foto's online, alle foto's te vinden op www.club-extreme.be
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's by Christophe DC.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door Flasheur »

twas een boem. redelijk laat same me don cabron toegekome. en me super geamuseerd. wa e kot, wa e muziek. vond vooral george's super.
:cyclopsani:
zeker voor herhaling vatbaar!
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door Josse »

Ik kan alleen maar beamen wat hierboven reeds werd aangehaald : schitterende b-day party, met idd kippevelmoment als den 'happy b-day' spontaan in gang getrokken werd :) alsook meerdere malen tijdens de magnifieke set van George's :cheers: 'k had voor de aanvang van z'n set rap eens een blik geworpen in z'n 3 cases, & da zag er sowieso al veelbelovend uit (redelijk wa vinyls die hij indertijd op de zondagmorgen/-voormiddag draaide @ La Bush ... MAGIC tout court :D ).
Bij deze moogt g'hem al gerust terug inviteren volgend jaar zenne, Q :) ;)

Voor de rest sluit ik mij volledig aan bij de andere reviews : sfeer, quality, the people with the right attitude ... het is er allemaal, daar aan de Gentse Steenweg in Lokeren :D

ps. eveneens cool da'k Mr. Ketaloco, Don Cabron, nog eens tegen het lijf ben gelopen (we'll see eachother again soon ;)), also nice meeting clercqie (& jones of course) ;) Ook redelijk wa dj's waren van de partij -> Murderboy, Jerry Love, Franky Jones, Pole Folder ... :)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 10.11.09 : Phi Phi's Birthday @ Extreme w/ George's!

Bericht door quincy »

En nog een video van maar liefst 43 minuten :)

http://vimeo.com/7588369" onclick="window.open(this.href);return false; (Phi Phi's Birthday at Extreme)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten