Channel X July 1992 opname

Het forum van Club X in Wuustwezel
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re:

Bericht door rizzo> »

midley schreef:X-dating op radio atlantis me idd, de koen den ben en lady x, en dieje straatmuzikant van op de meir, me z'n melodica me een daarmke aan haha en diejen hollander me z'n rendier dattem erges in de bosse van den bocht van bath just over de grens had aangerede, en dan mer had meegenome. haha serieus da program ging erover, das waar de fucking hoogland zenne mosterd gehaald had. herinnert iemans zich de grap me de chinees uit merksem, waar ze zijn vrouw en de kanariepiet bij de bestelling krege? :D :mrgreen: ik ga is bij m'n neef hore die heeft een veel minidiscs van X dating opgenome in den tijd.
't was nene tijd :mrgreen: :mrgreen:
Ze hebben dat enkele jaren geleden ook on air gebracht op RGR Boenk FM!

MEGAprogramma Dat was lachen, gieren en niet meer bijkomen. Hoogland en Hallo Hautekiet kwamen nog niet aan die mannen hun hielen. Die zopen daar elk een bak bier uit per nacht, en maar lallen. Er was daar ook altijd een interview met nen tiep die stekezot was en die elke week maar leuterde over het feit dat hij aan de Moog van Elton John gesleuteld had. "Allo, Chinees Restaurant The Golden Shower", elke week gewoon patat! En maar zeveren over cokiane en dope. Sublieme radio gewoon, dat overtrof zelfs de beste afleveringen uit de gouden tijd van het Leugenpaleis.

p.s. 't was madam x
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re:

Bericht door rizzo> »

speedy schreef:
djginod schreef:Er heeft ook nog een tijdje op de 87.5 een piraat gezeten genaamd Trend FM !!! maar dat is rond 1997 geweest !
Trend FM zat in het Brusselse persoonlijk ken ik de persoon die achter die radio zat spijtig mocht dit liedje niet al te lang duren.
Ik denk dat die vooral veel Marko tapes draaiden uit La Rocca en / of de Who's Who's Land afgaand op de platen, stijl en mixen. Heeft daar niet zo lang opgezeten.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Channel X July 1992 opname

Bericht door A-TOM-X »

Ik heb ten tijde van Radio Atlantis nog een jaar programma gedaan op zondagavond tussen 21 & 23 uur The Tranceplant. Dat was toen idd op de frequentie van Channel X vroeger.
Heb veel gelachen met Koen destijds, hun programma was idd de max. Ik herinner mij dat hij elke week wel iemand opbelde en voor de zot hield. Ik herinner mij zo'n opname dat hij iemand van een sluis opbelde en deed alsof hij een kapitein van een boot was, de Tupolev. Hilarisch!
Hier vind je de oude programmatie nog van toen. (anno 2000)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2009, 23:08

Re: Re:

Bericht door seppevs »

rizzo> schreef:
midley schreef:X-dating op radio atlantis me idd, de koen den ben en lady x, en dieje straatmuzikant van op de meir, me z'n melodica me een daarmke aan haha en diejen hollander me z'n rendier dattem erges in de bosse van den bocht van bath just over de grens had aangerede, en dan mer had meegenome. haha serieus da program ging erover, das waar de fucking hoogland zenne mosterd gehaald had. herinnert iemans zich de grap me de chinees uit merksem, waar ze zijn vrouw en de kanariepiet bij de bestelling krege? :D :mrgreen: ik ga is bij m'n neef hore die heeft een veel minidiscs van X dating opgenome in den tijd.
't was nene tijd :mrgreen: :mrgreen:
Ze hebben dat enkele jaren geleden ook on air gebracht op RGR Boenk FM!

MEGAprogramma Dat was lachen, gieren en niet meer bijkomen. Hoogland en Hallo Hautekiet kwamen nog niet aan die mannen hun hielen. Die zopen daar elk een bak bier uit per nacht, en maar lallen. Er was daar ook altijd een interview met nen tiep die stekezot was en die elke week maar leuterde over het feit dat hij aan de Moog van Elton John gesleuteld had. "Allo, Chinees Restaurant The Golden Shower", elke week gewoon patat! En maar zeveren over cokiane en dope. Sublieme radio gewoon, dat overtrof zelfs de beste afleveringen uit de gouden tijd van het Leugenpaleis.

p.s. 't was madam x
Check http://www.xdating.be
Daar staan MASSA'S afleveringen van XDating online! Oa ook de aflevering van "De Golden Shower" (luister hier: http://www.vansande.org/xdating/fragmen ... Shower.mp3 ), en ook den Alex (dien zot van de Moog van Elton John) komt er veel in voor :-)
Als ge zelf afleveringen hebt in MP3 -> contacteer mij dan ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten