VA-Retrodance Deluxe Box Edition (6CD) (2009)

Alles in verband met muziek
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: VA-Retrodance Deluxe Box Edition (6CD) (2009)

Bericht door djaxxie »

Ik koop hem wel denk ik. Ik koop de beste cd's sowieso nog, op een high end installatie hoor je verschil tusse de download stuff en de originele toch altijd hard.
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: VA-Retrodance Deluxe Box Edition (6CD) (2009)

Bericht door djginod »

djaxxie schreef:Ik koop hem wel denk ik. Ik koop de beste cd's sowieso nog, op een high end installatie hoor je verschil tusse de download stuff en de originele toch altijd hard.
Ik doe hetzelfde (met cd's die ik perse wil hebben) en waardeer je instelling, maar je 2e zin klopt niet altijd hoor.

Tegenwoordig kun je van heel veel cd's gewoon een 1:1 kopie downloaden, dus zonder compressie. Nou, zelfs Chriet Titulaar hoort dan geen verschil meer hoor !
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: VA-Retrodance Deluxe Box Edition (6CD) (2009)

Bericht door djaxxie »

djginod schreef:
djaxxie schreef:Ik koop hem wel denk ik. Ik koop de beste cd's sowieso nog, op een high end installatie hoor je verschil tusse de download stuff en de originele toch altijd hard.
Ik doe hetzelfde (met cd's die ik perse wil hebben) en waardeer je instelling, maar je 2e zin klopt niet altijd hoor.

Tegenwoordig kun je van heel veel cd's gewoon een 1:1 kopie downloaden, dus zonder compressie. Nou, zelfs Chriet Titulaar hoort dan geen verschil meer hoor !
ja kan wel, heb het over de gemiddelde mp3 cd's die gepost worden op allerhande fora. Ik heb sowieso liever het originele voor de collectie. Maar het is zeker makkelijk om al de crap die uit komt er tussenuit te filteren.
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: VA-Retrodance Deluxe Box Edition (6CD) (2009)

Bericht door Stanne »

Raze - Brake for Love
Franky Bones & Lenny Dee
Africa Bambaata
Hithouse
Snap
Technotronic
Wighfield
MC Sar
....
Veel plaatjes uit de niet-house discotheken.
bvb à la Copacabana :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten